To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-29
Ogłoszenie nr 500020146-N-2017 z dnia 29-08-2017 r.
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku: Dostawa sprzętu komputerowego i
oprogramowania, sprzętu nagłaśniającego i sprzętu audiowizualnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Akademia Pomysłów BUILD-UP" współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530274-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 73531600000,
ul. ul. Komisji Edukacji Narodowej
,
15687
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 679 38 80, e-mail
sp12@um.bialystok.pl, faks
85 679 38 80 wew. 190.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, sprzętu nagłaśniającego i sprzętu audiowizualnego
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu do siedziby Zamawiającego: 1) CZĘŚĆ I: sprzęt komputerowy i oprogramowanie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, tj.: Laptop - 25 szt., Monitor interaktywny - 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt., Router - 1 szt., Kamera internetowa - 12 szt., CorelDraw Grafix X8. Pakiet Classroom (15+1) dla edukacji lub równoważny - 2 zestawy, Oprogramowanie biurowe typu Pakiet Office np. MS Office 2016 standard lub równoważny dla edukacji - 24 szt., VideoStudio Pro X8. Education License. License Multi. License Clasroom (15+1) lub równoważny - 1 zestaw, okablowanie strukturalne - s. A3/19, s. A3/12, s. A3/10, Biblioteka ICIM, AdobePhotoshop Elements lub równoważny dla edukacji - 24 szt., 2) CZĘŚĆ II: sprzęt nagłaśniający, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, tj.: Niskonapięciowa matryca 8x8 urządzenie centralne - 1 szt., Pulpit mikrofonowy - 2 szt., Naścienny manipulator strefowy - 4 szt., Zintegrowany w obudowie19"/1U odtwarzacz muzyki tła - 1 szt., Wzmacniacz miksujący 120W z MP3 i tygodniowym timerem - 1 szt., Wzmacniacz mocy 2x240 W - 1 szt., Wzmacniacz mocy 4x240 W - 1 szt., szafa 19" rack - 1 szt., Głośnik ścienny zewnętrzny 20W z regulatorem - 45 szt., Osprzęt szafy nagłośnienia - 1 kpl., Słuchawki bezprzewodowe - 1 szt., Okablowanie - 350 mb, Mocowanie - 1230 szt., Przedłużacz - 4 szt., Listwa - 350 mb, Przewód - 50 mb 3) CZĘŚĆ III: sprzęt audiowizualny, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ, tj.: Aparat cyfrowy - 13 szt., Radio z odtwarzaczem CD - 1 szt., Dyktafon - 6 szt., Kamera cyfrowa - 2 szt., Telewizor - 1 szt., Odtwarzacz DVD - 1 szt. 2. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2016, sprawne technicznie, muszą spełniać wymagania określone w OPZ, muszą być wolne od wad fizycznych i wad prawnych, w opakowaniach oryginalnych producenta, na których widoczne będzie logo i nazwa producenta, opis zawartości i numer katalogowy. 3. Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt komputerowy i oprogramowanie, sprzęt nagłaśniający i sprzęt audiowizualny w dniu złożenia oferty nie był przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 4. Sprzęt musi zostać dostarczony wraz z certyfikatami spełniania warunków normy jakościowej wydanymi przez firmę będącą ich producentem lub innymi dokumentami równoważnymi wydanymi przez uprawnioną jednostkę, licencjami, deklaracjami zgodności CE, kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami w języku polskim lub języku angielskim i innymi dokumentami niezbędnymi do przejęcia sprzętu do używania, a także ze wszystkimi akcesoriami stanowiącymi komplet sprzedażowy. 5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w ww. opisie. W tym celu Wykonawca musi załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne proponowanych urządzeń i oprogramowania, aprobaty techniczne i inne dokumenty zawierające dane techniczne i funkcjonalności oferowanych urządzeń oraz oprogramowania lub może w inny sposób wykazać równoważność oferowanych rozwiązań. 6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32000000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213000-6, 30232100-5, 48000000-8, 32342000-2, 32342410-9, 32000000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81957
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SUNTAR sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85761.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa sprzętu nagłaśniającego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35235.53
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AVIS Media sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34932
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa sprzętu audiowizualnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9423.10
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13306.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż 8 sztuk wiat przystankowych na terenie miasta Białegostoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Projekt i Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Budzisko Zachód przy drodze ekspresowej S61 woj. Podlaskie
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.