eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczucinZaciągnięcie kredytu, na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętego zobowiązania z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 600 000,00 zł z przeznaczeniem na rozbudowę i przebudowę Ośrodka Zdrowia w Brzezówce oraz na przebudowę stropu nad częścią budynku Szkoły Podstawowej w m. Zabrnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023206-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Gmina Szczucin: Zaciągnięcie kredytu, na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętego zobowiązania z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 600 000,00 zł z przeznaczeniem na rozbudowę i przebudowę Ośrodka Zdrowia w Brzezówce oraz na przebudowę stropu nad częścią budynku Szkoły Podstawowej w m. Zabrnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557955-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Szczucin, Krajowy numer identyfikacyjny 85166077203113, ul. ul. Wolności 3, 33230 Szczucin, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 436 278, e-mail ugszczucin@poczta.onet.pl, faks (014) 643 64 90.
Adres strony internetowej (url): www.szczucin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie kredytu, na sfinansowanie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętego zobowiązania z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 600 000,00 zł z przeznaczeniem na rozbudowę i przebudowę Ośrodka Zdrowia w Brzezówce oraz na przebudowę stropu nad częścią budynku Szkoły Podstawowej w m. Zabrnie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PR.271.3.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości do kwoty 600 000,00 zł (słownie złotych: sześćset tysięcy zł 00/100) w tym: z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na pokrycie zobowiązań, które zostały zaplanowane w rozchodach budżetu Gminy Szczucin na 2017 r. Kredyt będzie spłacany począwszy od 31 maja 2018 r. w ciągu 5 lat, w 2018 r. kwota 80 000,00 zł, w każdym następnym roku po jednej racie w kwocie 130 000,00 zł, płatne w terminach do 31 maja każdego roku, ostatnia rata płatna 31 maja 2022 w kwocie 130 000,00 zł Wymagania szczegółowe: 1. Waluta kredytu: złoty polski (PLN) 2. Okres spłaty kredytu: - do dnia 31 maja 2022 r. 3. Karencja spłaty kredytu: - do 30 maja 2018 r. 4. Spłata kapitału - - od upływu karencji tj. od 31 maja 2018 r. w ciągu 5 lat, w 2018 r. kwota 80 000,00 zł, w każdym następnym roku po jednej racie w kwocie 130 000,00 zł, płatne w terminach do 31 maja każdego roku, ostatnia rata płatna 31 maja 2022 w kwocie 130 000,00 zł. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności rat kapitałowych. 5. Spłata odsetek następuje od dnia przekazania transzy kredytu w okresach kwartalnych, na koniec każdego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy na podstawie zawiadomienia przesłanego przez wykonawcę - bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez wykonawcę - bank w drodze faxu w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek. 6. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. 7. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 8. Oprocentowanie - wg zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: a) Stopa bazowa: średniomiesięczna stawka 1M WIBOR z miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej. b) Marża Wykonawcy banku w wysokości ......... % kwoty kredytu - stała dla całego okresu kredytowania. c) Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia przekazania kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 9. Dla przygotowania oferty wraz z ceną ofertową wykonawca zobowiązany jest przyjąć: Dla przygotowania oferty wraz z ceną ofertową Wykonawca zobowiązany jest przyjąć: - spłata odsetek następuje od dnia przekazania transzy kredytu w okresach kwartalnych, na koniec każdego miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, - WIBOR 1M w wysokości 1,6600 % z dnia 30 czerwca 2017 r., - kredyt będzie udzielony w jednej transzy w kwocie 600 000,00 zł w dniu 21 sierpnia 2017 r., - spłata kredytu nastąpi w następujących terminach: 31 maja 2018 r. - 80 000,00 zł, 31 maja 2019 r. - 130 000,00 zł, 31 maja 2020 r. - 130 000,00 zł, 31 maja 2021 r. - 130 000,00 zł, 31 maja 2022 r. - 130 000,00 zł, - marża kredytu w wysokości zaoferowanej w ofercie przetargowej, - prowizja bankowa w wysokości zaoferowanej w ofercie przetargowej. 10. Stała prowizja bankowa będzie naliczana każdorazowo od postawionej do dyspozycji transzy kredytu w wysokości ..... % transzy kredytu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmniejszenia kwoty kredytu w przypadku zmniejszenia planu wydatków bez konsekwencji żadnych prowizji i opłat. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości spłaty kredytu przed terminem bez konsekwencji żadnych prowizji i opłat. 13. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca obowiązywania umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia planowanych środków finansowych pomiędzy zadaniami, na realizację których zaciągany jest przedmiotowy kredyt. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów i kwot spłaty rat kapitałowych w okresie trwania umowy kredytowej, bez dodatkowych opłat i prowizji. 16. Kredyt w kwocie 600 000,00 zł będzie dostępny jednorazowo lub w transzach najpóźniej do dnia 30 listopada 2016 r. 17. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel "In blanco" z deklaracja wekslową. 18. Termin spłaty rat kredytu będzie wyglądał następująco: 31 maja 2018 r. - 80 000,00 zł, 31 maja 2019 r. - 130 000,00 zł, 31 maja 2020 r. - 130 000,00 zł, 31 maja 2021 r. - 130 000,00 zł, 31 maja 2022 r. - 130 000,00 zł

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 72554.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Szczucinie
Email wykonawcy: Centrala-BS.Szczucin@bankbps.pl
Adres pocztowy: ul. Dr Rudnickiego 5
Kod pocztowy: 33-230
Miejscowość: Szczucin
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47542.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47542.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47542.20
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.