To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-05
Ogłoszenie nr 500023433-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.
"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi: "DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, MEBLI TAPICEROWANYCH I SIEDZISK, MEBLI MODUŁOWYCH, MEBLI KUCHENNYCH, MEBLI MAGAZYNOWYCH, SZAFEK I ŁAWEK SZATNIOWYCH ORAZ ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozwój funkcji i usług oferowanych przez EC-1 Łódź - Miasto Kultury" (umowa DKZ-KLT-II.3032.29.2017 z dnia 27 stycznia 2017 r.) oraz z funduszy UE w ramach projektu pn. "Aranżacja i wykonanie ekspozycji i wyposażenia Centrum Nauki i Techniki w Łodzi" (umowa nr POIS.08.01.00-00-0018/16-00).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544349-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 10052223800000,
ul. ul. Targowa
1/3,
90-022
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 233 50 53, e-mail
zamowienia@ec1lodz.pl, faks
42 638 59 58.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ec1.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, MEBLI TAPICEROWANYCH I SIEDZISK, MEBLI MODUŁOWYCH, MEBLI KUCHENNYCH, MEBLI MAGAZYNOWYCH, SZAFEK I ŁAWEK SZATNIOWYCH ORAZ ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):418/DE/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli w podziale na następujące części: 1) CZĘŚĆ I - WYPOSAŻENIE ANIMATORNI - obejmuje sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli biurowych (biurka, szafy, regały, kontenery), mebli tapicerowanych i siedzisk (fotele, krzesła, pufy), mebli modułowych (pufy i sofy), szafek szatniowych i ławek oraz elementów wyposażenia wnętrz (tablice). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1a do SIWZ. 2) CZĘŚĆ II - MEBLE KUCHENNE WRAZ Z WYPOSAŻNIEM obejmuje sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli kuchennych wraz z wyposażeniem AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami określa Załącznik Nr 1b do SIWZ. 3) Część III - MEBLE MAGAZYNOWE obejmuje sprzedaż wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli magazynowych (regały, pojemniki warsztatowe, szafy i szafki, podstawy pod narzędzia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1c do SIWZ. IV.2. Poszczególne rodzaje mebli (zgodnie z SOPZ) muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski (płyty meblowe, wsporniki, okucia i inne) t.j. posiadających znak CE, albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz być zgodne z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli w zakresie: 1) trudnozapalności i nie wydzielania toksycznych produktów rozkładu i spalania - materiałów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422) i normami polskimi lub europejskimi (dla mebli tapicerowanych: PN- EN-1021-2:2014:12 lub równoważne, dla elementów wyposażenia wnętrz PN-B-02855:1988 i PN-B-02855:1988 lub równoważne), płyty meblowe niezapalne mieszczące się w klasie Ml oraz B-s2-dO zgodnie z normą PN-EN 13501-1 lub równoważne; 2) wymaganej higieniczności materiałów użytych do wyrobu mebli w budynkach użyteczności publicznej, zgodnie z normami polskimi lub europejskimi (wymagana klasa higieniczności dla płyt meblowych E-1); 3) minimalnych wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973) - dotyczy biurek i foteli biurowych; 4) deklaracji zgodności z normą PN-EN 1335-1:2004 oraz PN-EN 1335-2:2009 lub równoważną - dotyczy krzeseł i foteli biurowych. IV.3. Zamawiający zastrzega sobie, na etapie realizacji umowy, prawo do żądania okazania dokumentu potwierdzającego, że oferowane meble i wyposażenie spełniają wymagania opisane w SIWZ, w szczególności dokumentów potwierdzających, że meble posiadają wymagane atesty, normy lub normy równoważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39111000-3, 39141300-5, 39130000-2, 39141000-2, 39141300-5, 39151000-5, 39220000-0, 39141100-3, 30195100-3, 44421700-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - WYPOSAŻENIE ANIMATORNI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101005.97
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JARD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
161486,70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - MEBLE KUCHENNE WRAZ Z WYPOSAŻENIEM AGD |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12543.68
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JARD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25682,40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - MEBLE MAGAZYNOWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9633
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DecoMart Jan Nowacki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13148,70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa elementów umundurowania leśnika- swetry, bluzy, kamizelki i spodnie.
- Pełnienie nadzoru autorskiego dotyczącego: "Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 482 na odcinku przejścia przez Zduńską Wolę - II Etap" tj. na odcinku od km 34+315 do km 38+070 drogi wojewódzkiej nr 482.
- DOSTAWA TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Usługi przyg. i organ. i w 2025 cyklu eventów prom. pod hasłem Zasmakuj studiowania w Łodzi z uczniami oraz przedstawicielami kadry dydaktycznej ze szk.ponadpods. oraz łódzkimi uczelniami i firmami
- Sukcesywne dostarczanie wskaźników do napromieniowania składników krwi dawką 25-50 Gy - dedykowane do promieniowania X.
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem dwóch szaf do DS. Filon
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie w 2025 roku
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli dla potrzeb Poradni Leczenia Uzależnień i innych komórek
- Budowa budynku Muzeum Kanału Augustowskiego
- Zakup i dostawa wyposażenia sali ćwiczeń i egzaminów w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie BCU w dziedzinie przetwórstwa mięsa w ZSCKR w Sokołowie Podl." jego montaż oraz przeszkolenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.