eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaSerwis urządzeń i instalacji klimatyzacji, powietrza wentylacyjnego kopalni, zlokalizowanych przy szybie "Daniłowicz"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-05

Ogłoszenie nr 500023499-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: Serwis urządzeń i instalacji klimatyzacji, powietrza wentylacyjnego kopalni, zlokalizowanych przy szybie "Daniłowicz"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536027-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 000041683, ul. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2787111, 12 2787132, e-mail marzena.siewruk@kopalnia.pl, faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (url): www.kopalniawieliczka.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Serwis urządzeń i instalacji klimatyzacji, powietrza wentylacyjnego kopalni, zlokalizowanych przy szybie "Daniłowicz"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KSW/2017/TEM/57

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych urządzeń wchodzących w skład instalacji klimatyzacji powietrza wentylacyjnego kopalni przy szybie "Daniłowicz" (dalej jako "instalacja klimatyzacji"), zwanych dalej "usługami serwisowymi". 1.2. Świadczenie usług serwisowych winno zapewnić prawidłowe funkcjonowanie instalacji klimatyzacji. Prawidłowe funkcjonowanie instalacji polega na osuszeniu powietrza wentylacyjnego latem do zawartości wilgotności bezwzględnej powietrza osuszonego x= 5,86 g/kg przy temperaturze powietrza nawiewanego 13÷20oC oraz ogrzaniu powietrza wentylacyjnego "zimą" do temperatury minimum +10 oC. Ilość powietrza nawiewanego Vn= 90 000 m3/h. 2.Skład instalacji klimatyzacji 2.1. Podstawowymi elementami wchodzącymi w skład instalacji klimatyzacji są: 1) agregat wody lodowej - 2 sztuki, 2) instalacja wentylacji, 3) instalacja wody lodowej, 4) instalacja ciepła z odzysku, 5) instalacja ciepła technologicznego, 6) układ zasilania elektrycznego, transformator, szafy zasilające wraz z automatyką. 2.2. Wyciąg z Dokumentacji techniczno - ruchowej instalacji klimatyzacji stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2.3. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usług serwisowych powinien złożyć stosowne pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z aktualną budową i aktualnym stanem technicznym instalacji. 3. Zakres usług serwisowych 3.1. Usługi serwisowe obejmują w szczególności: 1) wykonywanie przeglądów serwisowo - konserwacyjnych instalacji klimatyzacji, w tym: a) zakup, dostarczenie i wymianę niezbędnych materiałów eksploatacyjnych wskazanych w dokumentacji techniczno - ruchowej instalacji klimatyzacji, b) diagnostykę stanu technicznego instalacji i analizę procesu technologicznego w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania instalacji klimatyzacji, 2 ) usuwanie nieprawidłowości w pracy instalacji klimatyzacji, 3) wykonywanie remontów, 4) pełnienie dyżurów serwisowych, 5) telefoniczne konsultacje i porady z zakresu obsługi i funkcjonowania instalacji klimatyzacji, dokonywane z osobami pełniącymi dyżury serwisowe, 6) załączanie i wyłączanie instalacji do pracy "latem" i "zimą", w terminach ustalonych z Zamawiającym, 7) prowadzenie książki serwisu oraz sporządzanie kwartalnych raportów z wykonanych usług. 3.2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usług serwisowych zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową urządzeń. 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia maszyn i narzędzi niezbędnych do realizacji usług serwisowych w zakresie określonym niniejszą umową, spełniających minimalne wymagania określone w treści załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 17 grudnia 2015 roku w sprawie minimalnych wymagań dotyczących wyposażenia technicznego odpowiedniego dla wykonywania czynności objętych certyfikatem dla personelu (Dz. U. z 2015 r., poz. 2251). 3.4. Wykonawca jest zobowiązany do transportu we własnym zakresie na miejsce montażu, wszelkich materiałów, urządzeń i podzespołów oraz do demontażu we własnym zakresie zbędnego wyposażenia instalacji klimatyzacji i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.5. W ramach świadczenia usług serwisowych, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt, specjalistyczny serwis świadczony przez producentów urządzeń wchodzących w skład instalacji lub przez podmioty upoważnione przez tych producentów, w przypadku, gdy nie będzie w stanie wykonać usług serwisowych samodzielnie lub obowiązek wykonania tych usług przez producenta wynika z przepisów prawa albo dokumentacji techniczno - ruchowej. 3.6. W ramach przeglądów serwisowo-konserwacyjnych instalacji, o których mowa w pkt. 5.1 ppkt 1, Wykonawca jest zobowiązany również do: 1) diagnostyki stanu technicznego instalacji klimatyzacji, 2) wykonywania doraźnych usług serwisowych powodowanych potrzebą optymalizacji pracy instalacji, 3) wykonywania prac naprawczych mających na celu usunięcie stwierdzonych w trakcie przeglądu nieprawidłowości w pracy instalacji klimatyzacji, 4) konserwacji poszczególnych urządzeń instalacji klimatyzacji. 3.7. W trakcie obsługi serwisowej Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za nadzór nad prawidłowym działaniem instalacji klimatyzacji. 3.8. Wykonawca nie odpowiada za uszkodzenia instalacji klimatyzacji dokonane z winy umyślnej Zamawiającego, pracowników Zamawiającego lub przez osoby trzecie. Wykonawca nie odpowiada także za uszkodzenia instalacji klimatyzacji wynikające z niezgodnego z instrukcją używania lub obsługi tej instalacji. 4. Usuwanie nieprawidłowości w pracy układu klimatyzacji oraz wykonywanie remontów 4.1. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług polegających na usuwaniu nieprawidłowości w pracy instalacji klimatyzacji (poza usuwaniem nieprawidłowości podczas wykonywanych przeglądów serwisowo-konserwacyjnych) oraz wykonywaniu remontów instalacji klimatyzacji, w ilości maksymalnej 500 godzin pracy jednego serwisanta. 4.2. Usługi, o których mowa w pkt 4.1. winny być sprawowane na zlecenia Zamawiającego. Zamawiający zleci świadczenie usług polegających na usuwaniu nieprawidłowości w pracy instalacji klimatyzacji oraz wykonywaniu remontów w zależności od potrzeb. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru tych usług (prawo opcji). 4.3. W razie wystąpienia nieprawidłowości w pracy instalacji klimatyzacji, osoba upoważniona do nadzorowania realizacji przedmiotu umowy ze strony Zamawiającego dokona jej zgłoszenia Wykonawcy. 4.4. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania systemów łączności umożliwiających zgłaszanie i potwierdzanie otrzymania zgłoszenia o wszelkich nieprawidłowościach w pracy instalacji klimatyzacji, przez siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. 4.5. Zgłoszenie nieprawidłowości należy udokumentować w formie pisemnej, poprzez dokonanie przez Zamawiającego wpisu do książki serwisowej. 4.6. Zgłoszenia nieprawidłowości winny być dokonywane według wyboru Zamawiającego: 1) telefonicznie, 2) faksem, 3) na adres poczty elektronicznej, 4) w inny sposób ustalony przez Strony. 4.7. Niezwłocznie po przekazaniu zgłoszenia nieprawidłowości Wykonawca winien potwierdzić przyjęcie zgłoszenia za pośrednictwem telefonu, drogą elektroniczną, faksem lub za pomocą innego ustalonego przez Strony sposobu komunikowania. Pracownik Wykonawcy przyjmujący zgłoszenie jest zobowiązany podać zgłaszającemu swoje imię i nazwisko. 4.8. Reakcja serwisowa Wykonawcy nastąpi w ciągu 12 godzin od momentu przekazania zgłoszenia serwisowego nieprawidłowości przez Zamawiającego. Pod pojęciem reakcji serwisowej rozumie się podjęcie działań diagnostycznych zmierzających do określenia nieprawidłowości oraz jej usunięcia. Zamawiający udokumentuje dokładną datę i czas reakcji serwisowej. 4.9. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia nieprawidłowości w jak najkrótszym czasie, jednak nie w dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu przekazania zgłoszenia serwisowego przez Zamawiającego. 4.10. Termin, o którym mowa w pkt 4.9 może ulec wydłużeniu na wniosek Wykonawcy ze względu na wymogi techniczne naprawy. Wniosek winien zostać złożony Zamawiającemu w formie pisemnej pod rygorem nieważności oraz zawierać uzasadnienie. Warunkiem wydłużenia powyższego terminu jest pisemna akceptacja wniosku przez Zamawiającego, wyrażona wedle zasad reprezentacji, pod rygorem nieważności. W szczególności wydłużenie terminu jest uzasadnione jeżeli jego zachowanie jest niemożliwe ze względu na terminy dostarczenia części zamiennych, wyznaczone przez dostawców tych części. 4.11. Zlecenie wykonania remontu Zamawiający udokumentuje w formie pisemnej oraz przekaże Wykonawcy w jeden ze sposobów wskazanych w pkt 4.6. Postanowienia pkt 4.7. stosuje się odpowiednio. 4.12. Termin wykonania remontu będzie każdorazowo ustalany pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą, w zależności od zakresu remontu. 5. Materiały 5.1. W ramach wykonywania usług serwisowych, Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania materiałów zgodnych z dokumentacją techniczno - ruchową serwisowanej instalacji klimatyzacji. 5.2. Wykonawca winien zastosować do wykonania przedmiotu umowy materiały spełniające wymagania jakościowe określone: 1) Polskimi Normami, przenoszącymi normy europejskie, 2) normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszącymi te normy, 3) europejskimi ocenami technicznymi rozumianymi jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.), 4) normami międzynarodowymi, 5) innymi systemami referencji technicznych ustanowionymi przez europejskie organizacje normalizacyjne. 5.3. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm międzynarodowych, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w pkt 5.2 ppkt 3, Wykonawca powinien zastosować materiały spełniające w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne. 5.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych norm, ocen, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, wobec określonych w ppkt 5.2 - 5.3. 5.5. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych, atestów, certyfikatów, znaków jakości producenta, aprobat technicznych oraz deklaracji zgodności dotyczących użytych materiałów. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 425000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energy Solutions Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mościckiego 235
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 353059.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 353059.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 375150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.