To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-05
Ogłoszenie nr 500023661-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.
Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej: Dostawa maszyn i urządzeń poligraficznych dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach- 3 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Wyposażenie pracowni zawodowych w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych w Katowicach
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548337-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej, Krajowy numer identyfikacyjny 69549100000,
ul. ul. Armii Krajowej
84,
40671
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 028 463, e-mail
dyrekcja@zspm.pl, faks
322 014 881.
Adres strony internetowej (url): zspm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa maszyn i urządzeń poligraficznych dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach- 3 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSPM-14/ZP/EFRR/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa maszyn i urządzeń poligraficznych dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42990000-2
Dodatkowe kody CPV: 42991100-0, 80510000-2, 42991200-1, 38400000-9, 38624000-5, 38433000-9, 38416000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Maszyny poligraficzne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
608000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Derya Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
747840
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Urządzenia poligraficzne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art 93 ust 1 pkt 1 ustawy pzp - brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przyrządy kontrolno-pomiarowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art 93 ust 1 pkt 1 ustawy pzp - brak ofert |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
- ZP/12/25 "Meble medyczne do apteczki anestezjologicznej bloku operacyjnego"
- "Zaprojektowanie i budowa miejskich terenów zieleni w Katowicach w ramach zadań inwestycyjnych Zielonego Budżetu miasta Katowice"
- Dostawa odczynników farmeceutyczno-serologicznych
- Przebudowa ul. Kurpiowskiej w Katowicach
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni metrologii służącego do realizacji zajęć praktycznych
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Przeprowadzenie szkolenia "Bezpieczeństwo informacji - ISO 27001 Audytor wiodący" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Szkolenia pracowników (1) z podziałem na trzy części
- Usługi szkoleniowe dla uczniów
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.