To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-06
Ogłoszenie nr 500023942-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.
Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.: Termomodernizacja budynków 2, 3 i 4 oraz 23 Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o.o. z przeznaczeniem na oddziały szpitalne, Izbę Przyjęć i Pracownie Diagnostyczne - II etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków 2, 3 i 4 oraz 23 Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o.o. z przeznaczeniem na oddziały szpitalne, Izbę Przyjęć i Pracownie Diagnostyczne - II etap
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555231-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500008326-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 8046718700000,
ul. ul. Wojska Polskiego
52,
66235
Torzym, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 416 300, e-mail
d.jurkiewicz@szpitaltorzym.pl, faks
68 341 30 40.
Adres strony internetowej (url): www.szpitaltorzym.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szpital Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków 2, 3 i 4 oraz 23 Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o.o. z przeznaczeniem na oddziały szpitalne, Izbę Przyjęć i Pracownie Diagnostyczne - II etap
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):8/kolektory słoneczne/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące dostawę wraz z montażem (instalacją) 96 kolektorów słonecznych na dachu budynku nr 10 (budynek kuchni) służących do wstępnego, lub w pewnych sprzyjających sytuacjach, pełnego podgrzania wody użytkowej wraz z montażem zasobników podgrzewaczy cwu, zabezpieczeń, pomp, rurociągów i innych robót, związanych z realizacją zamówienia publicznego pod nazwą Termomodernizacja budynków 2, 3 i 4 oraz 23 Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o.o. z przeznaczeniem na oddziały szpitalne, Izbę Przyjęć i Pracownie Diagnostyczne - II etap" (nr sprawy: 8/kolektory słoneczne/17), w zakresie wszystkich branż. Przedmiot umowy obejmuje również roboty demontażowe i budowlane związane z remontem pomieszczenia wymiennikowni, podłączenie zaprojektowanej instalacji do istniejącego układu cwu, a także przeprowadzenie badań (regulacji) zestawów solarnych, rozruch i uruchomienie zestawów solarnych oraz przeprowadzenie szkolenia instruktażowego dla użytkowników zestawów solarnych. Wykonawca zapewni serwisowanie i przeglądy techniczne urządzeń objętych zamówieniem - w okresie obowiązującej gwarancji. Serwis i przeglądy techniczne powinny być prowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wyznaczonych przez producenta/sprzedawcę urządzeń oraz w przypadku konieczności stwierdzonej przez Zamawiającego. Serwis w przypadku stwierdzonej awarii oraz naprawy gwarancyjne obejmą również bezpłatną wymianę uszkodzonych lub zużytych części na elementy nowe. 2. Przedmiot zamówienia określono w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty, poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów określonych w niektórych miejscach przykładowymi znakami towarowymi, patentami lub pochodzeniem. We wszystkich miejscach niniejszej SIWZ oraz STWiORB, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3. W przypadku określenia w Specyfikacji zadania przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w Specyfikacji zadania. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. W celu wykazania równoważności Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów takich jak deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, karty techniczne, projekty warsztatowe czy wykonawcze itp. lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań wskazanych w Dokumentacji Projektowej oraz STWiOR, których wybór leży po stronie Wykonawcy. Dopuszczenie w SIWZ rozwiązania równoważnego nie oznacza, iż inne zaproponowane w ramach tej równoważności roboty, czy urządzenie, ma spełniać wszystkie parametry konkretnego urządzenia, określonego producenta, przyjęte przez projektanta. Wykazanie równoważności nie polega również na dowodzeniu, że zaoferowany produkt jest lepszy, lub że nie jest gorszy niż ten, którego wymaga zamawiający, ale że umożliwia uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych Wykaz wymaganych parametrów urządzeń stanowią załącznik nr 7s. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy dokumentacja projektowa: 4.1 projekt budowlany/wykonawczy - instalacja sanitarna, 4.2 projekt budowlany/wykonawczy- branża elektryczna, 4.3 SSTWiOR - instalacja kolektorów słonecznych, 4.4 SSTWiOR - konstrukcje stalowe, 4.5 SSTWiOR - roboty elektryczne, 4.6 parametry techniczne urządzeń, 4.7 przedmiar. UWAGA - przedmiar robót dołączony do SIWZ nie jest wiążący Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty stanowiące przedmiot umowy. Termin gwarancji ustala się na 60 miesięcy. Zamawiający przewiduje rozliczenia etapowe obejmujące - do 80% wartości zamówienia, w okresach miesięcznych, podstawą rozliczenia będą protokoły odbioru częściowego (protokoły odbioru elementów robót). Po przeprowadzeniu odbioru końcowego nastąpi rozliczenie końcowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09331100-9
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45321000-3, 45300000-0, 45331000-6, 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
622234.44
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOPINSTAL Mariusz Wiśniewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
765348.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 6000.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI TORZYM
- "Remont istniejących miejsc postojowych wraz z drogą manewrową oraz przebudowa drogi w zakresie budowy miejsc postojowych przy Ośrodku Zdrowia w m. Torzym, gmina Torzym"
- "Remont / wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej w miejscowości Torzym"
więcej: przetargi TORZYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.