eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług wsparcia technicznego i modyfikacji dla Aplikacji aSist

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-06

Ogłoszenie nr 500024525-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego: Zakup usług wsparcia technicznego i modyfikacji dla Aplikacji aSist

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521929-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Krajowy numer identyfikacyjny 14067464900000, ul. Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 262 57 77, e-mail zamowienia@knf.gov.pl, faks 22 262 52 74; 262 52 70.
Adres strony internetowej (url): www.knf.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup usług wsparcia technicznego i modyfikacji dla Aplikacji aSist

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAI/WZP/231/18/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi przedłużenia ważności licencji Aplikacji aSist, dostawy licencji na dodatkowy Moduł Analiz "Raporty Analityczne", a także usługi związane ze wsparciem i utrzymaniem Aplikacji aSiSt przez okres obowiązywania Umowy. W skład usług stanowiących przedmiot zamówienia wchodzi: 1) przedłużenie ważności licencji czasowych Aplikacji aSISt (Oprogramowania eksploatowanego przez Zamawiającego), uprawniających do ich instalacji i korzystania na 8 stacjach roboczych, przez okres obowiązywania Umowy; 2) dostarczenie licencji czasowej na Moduł Analiz "Raporty analityczne" rozszerzającej podstawową funkcjonalność Aplikacji aSISt, uprawniającej do instalacji i korzystania z powyższego modułu przez okres obowiązywania Umowy na 1 stacji roboczej, na których została zainstalowana Aplikacja aSISt; 3) świadczenie przez Wykonawcę usług w stosunku do Oprogramowania, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej przez okres obowiązywania Umowy, dla którego Zamawiający nabył bezterminową licencję na jedną stację komputerową na podstawie umowy nr 383/2014 z dnia 13.06.2014r.)obejmujących uaktualnienie Oprogramowania do zmian w taksonomiach publikowanych przez NBP i EBA oraz wsparcie techniczne dla użytkowników w zakresie eksploatacji, uaktualnienia i administrowania Oprogramowaniem. Usługi obejmują pomoc drogą telefoniczną oraz elektroniczną (system elektronicznej rejestracji zgłoszeń); 4) świadczenie przez Wykonawcę usług utrzymania Mapowań - zbiorów w formacie XML opisujących jednoznaczną relację między taksonomiami NBP ITS, a taksonomiami EBA ITS, przy użyciu których jest możliwa konwersja sprawozdań dokumentów instance XBRL wg NBP ITS na EBA ITS. Usługa polega na bieżącym dostosowywaniu Mapowań do zmian taksonomii publikowanych przez EBA lub NBP przez okres obowiązywania Umowy; 5) świadczenie przez Wykonawcę usług związanych z wykonywaniem: modyfikacji Oprogramowania oraz konsultacji - na podstawie osobnych zamówień rozliczanych według stawki godzinowej, w wymiarze nie większym niż 520 roboczogodzin przez okres obowiązywania Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 308565.07
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GPM Systemy Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kiemliczów 9/4
Kod pocztowy: 54-513
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 379535.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 379535.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 379535.04
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Tworzenie, uakualnianie oraz dostarczanie oprogramowania aSiSt, a także świadczenie usług serwisowych

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.