eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorkiUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 454 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu na realizację zadań inwestycyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500024712-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Gmina Borki: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 454 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu na realizację zadań inwestycyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556566-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Borki, Krajowy numer identyfikacyjny 43101988500000, ul. ul. II Armii WP 41, 21345 Borki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 574 208, e-mail przetargi.inwestycje@wp.pl, faks 818 574 229.
Adres strony internetowej (url): http://www.borkiradzynskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 454 000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu na realizację zadań inwestycyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRI.271.1.5.2017.MZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1 454 000,00 zł ( jeden milion czterysta pięćdziesiąt cztery tysiące złotych) z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu - na realizację zadań inwestycyjnych 1. Uruchomienie kredytu przewiduje się w jednej transzy wg. zamówienia złożonego przez kredytobiorcę. 2. Kredyt będzie przekazany na rachunek bankowy kredytobiorcy w wysokości 1 454 000,00 zł nie później niż do dnia 31 październik 2017 r. 3. Okres kredytowania od dnia uruchomienia do 31.12.2022 r. 4. Spłata rat kapitałowych począwszy od stycznia 2018 roku, w kwotach i terminach określonych w harmonogramie spłat kredytu jak niżej: Lp. Termin płatności Rata Stan zadłużenia 1. 31.10.2017 r. uruchomienie 1 454 000,00 2. 31.03.2018 r. 10 200,00 1 443 800,00 3. 30.06.2018 r. 10 200,00 1 433 600,00 4. 30.09.2018 r. 10 200,00 1 423 400,00 5. 31.12.2018 r. 10 200,00 1 413 200,00 6. 31.03.2019 r. 88 325,00 1 324 875,00 7. 30.06.2019 r. 88 325,00 1 236 550,00 8. 30.09.2019 r. 88 325,00 1 148 225,00 9. 31.12.2019 r. 88 325,00 1 059 900,00 10. 31.03.2020 r. 88 325,00 971 575,00 11. 30.06.2020 r. 88 325,00 883 250,00 12. 30.09.2020 r. 88 325,00 794 925,00 13. 31.12.2020 r. 88 325,00 706 600,00 14. 31.03.2021 r. 88 325,00 618 275,00 15. 30.06.2021 r. 88 325,00 529 950,00 16. 30.09.2021 r. 88 325,00 441 625,00 17. 31.12.2021 r. 88 325,00 353 300,00 18. 31.03.2022 r. 88 325,00 264 975,00 19. 30.06.2022 r. 88 325,00 176 650,00 20. 30.09.2022 r. 88 325,00 88 325,00 21. 21.12.2022 r. 88 325,00 0,00 5. Spłata odsetek naliczonych od rzeczywistej wielkości zaciągniętego kredytu w okresach kwartalnych, w wysokości wynikającej z aktualnego stanu zadłużenia, począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu. Odsetki spłacane po upływie każdego kwartału do ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 6. Przy naliczaniu odsetek za dany kwartał będzie przyjmowana stawka WIBOR 3M notowana 20-go dnia ostatniego miesiąca kończącego kwartał. 7. Oprocentowanie będzie naliczane tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej transzy części kredytu. 8. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. 9. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia 10. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 11. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu) 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów oraz możliwość pobrania kredytu w kwocie mniejszej niż wyszczególniona w pkt 2 bez zmian w okresie spłaty wyszczególnionym w pkt 4 oraz możliwość niewykorzystania transzy kredytu w terminie bez naliczania dodatkowej prowizji. 13. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Banku w zakresie zmiany przedmiotu umowy oraz terminu realizacji umowy, gdy konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 14. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający udostępni do wglądu w swojej siedzibie następujące dokumenty: a) Sprawozdanie Rb-NDS za 2016 r. i za I półrocze 2017 r. b) Sprawozdanie Rb-27S i 28S za 2016 r. i za I półrocze 2017 r. c) Sprawozdanie Rb-Z i Rb-N za 2016 r. i za I półrocze 2017 r. d) Budżet Gminy Borki na 2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162601.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim
Email wykonawcy: centrala@bsradzyn.pl
Adres pocztowy: ul. Ostrowiecka 35
Kod pocztowy: 21-300
Miejscowość: Radzyń Podlaski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143294.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143294.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143294.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.