eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałobrzegiDostawa oraz instalacja Internetu w ramach kontynuacji realizacji projektu pod nazwą "Stop wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Białobrzeskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500025910-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Powiat Białobrzeski: Dostawa oraz instalacja Internetu w ramach kontynuacji realizacji projektu pod nazwą "Stop wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Białobrzeskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559978-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Białobrzeski, Krajowy numer identyfikacyjny 67022313200000, ul. Plac Zygmunta Starego 9, 26800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 6133414 w. 56, e-mail promocja@bialobrzegipowiat.pl, faks 486 133 420.
Adres strony internetowej (url): http://powiatbialobrzeski.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oraz instalacja Internetu w ramach kontynuacji realizacji projektu pod nazwą "Stop wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Białobrzeskim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AR.272.3.2017.AB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń koniecznych do instalacji Internetu, usługa podłączenia do Internetu, świadczenie usługi dostępu do Internetu w 303 lokalizacjach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ.1.Świadczenie usługi dostępu do Internetu a)Dostęp do Internetu dla 3 jednostek podległych na terenie Powiatu Białobrzeskiego w terminie 36 miesięcy od dnia 1 października 2017r. -podłączenie realizowane będzie do routerów zakupionych w ramach innego postępowania. -Prędkość: download: min. 12 Mb/s -upload: min. 4 Mb/s -opóźnienie nie większe niż 50 ms -Zakończone w serwerowni końcówką RJ45 (sieć komputerowa), 1 -publiczne adresy IP, możliwość podpięcia routera Dodatkowe warunki: -stały dostęp do Internetu - 24/7; -brak limitów pobierania i wysyłania; -instalacja w miejscu docelowym i uruchomienie połączenia nie później niż do dnia 30 września 2017 r. b) Dostęp do Internetu dla 300 gospodarstw domowych na terenie Powiatu Białobrzeskiego, w terminie 36 miesięcy od dnia 1 października 2017r. - Prędkość: download: min. 4 Mb/s - upload: min. 1 Mb/s -opóźnienie nie większe niż 50 ms -zakończone w miejscu wskazanym końcówką RJ45 (sieć komputerowa) Dodatkowe warunki: - stały dostęp do Internetu - 24/7; -brak limitów pobierania i wysyłania, instalacja w miejscu docelowym i uruchomienie połączenia nie później niż do dnia 30.09.2017r. 2.Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń do podłączenia Internetu we wskazanych lokalizacjach na terenie Powiatu Białobrzeskiego - dla 3 jednostek podległych Powiatowi i dla 300 gospodarstw domowych: 3.Dostawa zestawu urządzeń zapewniających podłączenie routera i komputera z Internetem. Dostarczony sprzęt stanowi własność Wykonawcy i po zakończeniu umowy winien być zdemontowany. 4.Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne urządzenia do skonfigurowania połączenia (urządzenia dostępowe, okablowanie, anteny kierunkowe itp.). 5.Urządzenia dostępowe muszą posiadać interfejs LAN (Ethernet 10/100, RJ-45).6.Zamawiający wyklucza rozwiązania wymagające ingerencji wewnątrz obudowy komputera. 7.Wykonawca będzie zobowiązany do konfiguracji, naprawy, utrzymania bądź wymiany zamontowanych przez siebie urządzeń. 8.Wykonawca może zostać zobowiązany do wykonania zmiany do 40 punktów lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany beneficjentów projektu w trakcie trwania umowy. 9. Z każdej czynności serwisowania konieczny jest protokół potwierdzający wykonanie usługi podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę 10. Urządzenia bezprzewodowe oraz stacjonarne muszą posiadać wszelkie oznaczenia wymagane przez przepisy prawa. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia i zgody, w tym właścicieli budynków i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane. Wymagane jest, aby urządzenia dostępowe tego typu posiadały świadectwo homologacji lub inne wymagane prawem. Wymagane są również certyfikaty ISO 9001 (lub równoważny), oraz ISO 4001 (lub równoważny) dla producentów urządzeń dostępowych. 11.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania jakości usługi tj. średnich dziennych i miesięcznych prędkości przesyłu danych do i z Internetu, raporty miesięczne przedstawi Zamawiającemu - dołączy do faktury. 12.Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń BO o awariach w usłudze dostępu do Internetu w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 17:00 telefonicznie. Telefoniczne odbieranie zgłoszeń musi odbywać się poprzez personel przygotowany do świadczenia pomocy. Niedopuszczalne jest do tego celu używanie automatów zgłoszeniowych. Rozwiązanie zaistniałych problemów może nastąpić w sposób bezpośredni (wizyta serwisanta) lub, jeśli będzie to możliwe, w sposób zdalny. 13.Wykonawca zobowiązuje się do usuwania awarii technicznych związanych z dostępem do sieci Internet oraz działaniem dostarczonych urządzeń u BO powodujących brak dostępu do Internetu w czasie..........godz. od zgłoszenia, jednak nie dłuższym niż do 72 godz. 14.Podczas instalacji urządzeń umożliwiających łączenie się z siecią Internet zostanie sporządzony protokół wykonania łącza, a BO zostanie przekazany nr telefonu pod który należy zgłaszać ewentualne awarie i inne problemy z dostępem do Internetu. Protokół należy wykonać w trzech egzemplarzach podpisanych przez przedstawiciela Wykonawcy i BO, po jednym dla Wykonawcy, BO i Zamawiającego. 15.Zamawiający zobowiązuje się do bieżącego informowania Wykonawcy o ewentualnych zmianach listy adresowej Beneficjentów Ostatecznych, a Wykonawca zobowiązuje się do objęcia, zgodnie z przedmiotową umową, kompleksową obsługą, w tym do przeniesienia i aktywacji łącza do nowo wskazanej lokalizacji - w takiej sytuacji nie jest konieczne sporządzanie aneksu do umowy. Jeżeli we wskazanej przez zamawiającego nowej lokalizacji nie istnieją możliwości techniczne dla instalacji przedmiotu umowy, Wykonawca ma prawo odmówić aktywacji łącza internetowego pod nowym adresem jeżeli uzasadni odmowę na piśmie podając konkretne powody technicznej niemożności aktywacji łącza internetowego. Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwi na prośbę wykonawców wizję w terenie, w celu sprawdzenia możliwości świadczenia usługi dla zgłoszonych przez Zamawiającego lokalizacji. Decyzję o przeprowadzeniu wspomnianej wizji zamawiający pozostawia do uznania wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby żądana w opisie prędkość łącza była rzeczywistą minimalną prędkością chwilową mierzoną ogólnodostępnymi testami u odbiorcy ostatecznego. Płatność za usługę w abonamencie miesięcznym w okresie 36 miesięcy od uruchomienia usługi.Zamawiający dopuszcza sytuację, iż w przypadku maksymalnie 5% lokalizacji z przyczyn technologicznych może nie być możliwe podłączenie Internetu o prędkości download: min. 4 Mb/s. W przypadku maksymalnie 5% lokalizacji, gdzie z przyczyn technologicznych nie jest możliwe podłączenie Internetu o prędkości, o której mowa w ust. 4 zamawiający dopuszcza zastosowanie łącza o prędkości minimalnej 2 Mb/s pod warunkiem wykazania przez wykonawcę (m.in. za pomocą przedstawionych informacji pochodzących od operatorów działających w danej lokalizacji), że w danej lokalizacji podłączenia łącza o wymaganej prędkości za względów technologicznych nie jest możliwe. Wymagania w zakresie innych cech: - urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty wydane w języku polskim, - do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, - wykonawca dokona instalacji (pod wskazanym adresem przez zamawiającego). Wymagania stawiane wykonawcy: 1.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony sprzęt na cały okres trwania umowy 2.Parametry techniczne określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowią wymagania minimalne, które usługa ta musi spełniać. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry usługi. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość,zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.6.Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 8.Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). 9.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowny wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych; (Podstawę prawną wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych stanowi: art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn.zm.) oraz przepisy art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807); oraz rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 10 września 2013 r. w sprawie wzorów wniosków stosowanych w rejestrach w zakresie telekomunikacji, Dz. U. 2013 poz. 1174).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32.41.21.20 - Sieć intranetowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 399512.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BASNET P.P.H.U. Jarosław Stępień
Email wykonawcy: internet@basnet.pl
Adres pocztowy: Broniszew 63
Kod pocztowy: 05-610
Miejscowość: Goszczyn
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298757,16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 279849,60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 429204,71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.