Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-07-28
Ogłoszenie nr 559978-N-2017 z dnia 2017-07-28 r.
Powiat Białobrzeski: Dostawa oraz instalacja Internetu w ramach kontynuacji realizacji projektu pod nazwą "Stop wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Białobrzeskim"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Białobrzeski, krajowy numer identyfikacyjny
67022313200000, ul.
Plac Zygmunta Starego
9
,
26800
Białobrzegi, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 6133414 w. 56, , e-mail
promocja@bialobrzegipowiat.pl, , faks
486 133 420.
Adres strony internetowej (URL): http://powiatbialobrzeski.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://powiatbialobrzeski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://powiatbialobrzeski.bip.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiat Białobrzeski Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz instalacja Internetu w ramach kontynuacji realizacji projektu pod nazwą "Stop wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Białobrzeskim"
Numer referencyjny:
AR.272.3.2017.AB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń koniecznych do instalacji Internetu, usługa podłączenia do Internetu, świadczenie usługi dostępu do Internetu w 303 lokalizacjach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ. 1.Świadczenie usługi dostępu do Internetu a)Dostęp do Internetu dla 3 jednostek podległych na terenie Powiatu Białobrzeskiego w terminie 36 miesięcy od dnia 1 października 2017r. -podłączenie realizowane będzie do routerów zakupionych w ramach innego postępowania. -Prędkość: download: min. 12 Mb/s -upload: min. 4 Mb/s -opóźnienie nie większe niż 50 ms -Zakończone w serwerowni końcówką RJ45 (sieć komputerowa), 1 -publiczne adresy IP, możliwość podpięcia routera Dodatkowe warunki: -stały dostęp do Internetu - 24/7; -brak limitów pobierania i wysyłania; -instalacja w miejscu docelowym i uruchomienie połączenia nie później niż do dnia 30 września 2017 r. b) Dostęp do Internetu dla 300 gospodarstw domowych na terenie Powiatu Białobrzeskiego, w terminie 36 miesięcy od dnia 1 października 2017r. - Prędkość: download: min. 4 Mb/s - upload: min. 1 Mb/s - opóźnienie nie większe niż 50 ms -zakończone w miejscu wskazanym końcówką RJ45 (sieć komputerowa) Dodatkowe warunki: - stały dostęp do Internetu - 24/7; - brak limitów pobierania i wysyłania, instalacja w miejscu docelowym i uruchomienie połączenia nie później niż do dnia 30.09.2017r. 2.Dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń do podłączenia Internetu we wskazanych lokalizacjach na terenie Powiatu Białobrzeskiego - dla 3 jednostek podległych Powiatowi i dla 300 gospodarstw domowych: 3.Dostawa zestawu urządzeń zapewniających podłączenie routera i komputera z Internetem. Dostarczony sprzęt stanowi własność Wykonawcy i po zakończeniu umowy winien być zdemontowany. 4.Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne urządzenia do skonfigurowania połączenia (urządzenia dostępowe, okablowanie, anteny kierunkowe itp.). 5.Urządzenia dostępowe muszą posiadać interfejs LAN (Ethernet 10/100, RJ-45). 6.Zamawiający wyklucza rozwiązania wymagające ingerencji wewnątrz obudowy komputera. 7.Wykonawca będzie zobowiązany do konfiguracji, naprawy, utrzymania bądź wymiany zamontowanych przez siebie urządzeń. 8.Wykonawca może zostać zobowiązany do wykonania zmiany do 40 punktów lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany beneficjentów projektu w trakcie trwania umowy. 9. Z każdej czynności serwisowania konieczny jest protokół potwierdzający wykonanie usługi podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę 10. Urządzenia bezprzewodowe oraz stacjonarne muszą posiadać wszelkie oznaczenia wymagane przez przepisy prawa. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia i zgody, w tym właścicieli budynków i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane. Wymagane jest, aby urządzenia dostępowe tego typu posiadały świadectwo homologacji lub inne wymagane prawem. Wymagane są również certyfikaty ISO 9001 (lub równoważny), oraz ISO 4001 (lub równoważny) dla producentów urządzeń dostępowych. 11.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania jakości usługi tj. średnich dziennych i miesięcznych prędkości przesyłu danych do i z Internetu, raporty miesięczne przedstawi Zamawiającemu - dołączy do faktury. 12.Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń BO o awariach w usłudze dostępu do Internetu w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 17:00 telefonicznie. Telefoniczne odbieranie zgłoszeń musi odbywać się poprzez personel przygotowany do świadczenia pomocy. Niedopuszczalne jest do tego celu używanie automatów zgłoszeniowych. Rozwiązanie zaistniałych problemów może nastąpić w sposób bezpośredni (wizyta serwisanta) lub, jeśli będzie to możliwe, w sposób zdalny. 13.Wykonawca zobowiązuje się do usuwania awarii technicznych związanych z dostępem do sieci Internet oraz działaniem dostarczonych urządzeń u BO powodujących brak dostępu do Internetu w czasie..........godz. od zgłoszenia, jednak nie dłuższym niż do 72 godz. 14.Podczas instalacji urządzeń umożliwiających łączenie się z siecią Internet zostanie sporządzony protokół wykonania łącza, a BO zostanie przekazany nr telefonu pod który należy zgłaszać ewentualne awarie i inne problemy z dostępem do Internetu. Protokół należy wykonać w trzech egzemplarzach podpisanych przez przedstawiciela Wykonawcy i BO, po jednym dla Wykonawcy, BO i Zamawiającego. 15.Zamawiający zobowiązuje się do bieżącego informowania Wykonawcy o ewentualnych zmianach listy adresowej Beneficjentów Ostatecznych, a Wykonawca zobowiązuje się do objęcia, zgodnie z przedmiotową umową, kompleksową obsługą, w tym do przeniesienia i aktywacji łącza do nowo wskazanej lokalizacji - w takiej sytuacji nie jest konieczne sporządzanie aneksu do umowy. Jeżeli we wskazanej przez zamawiającego nowej lokalizacji nie istnieją możliwości techniczne dla instalacji przedmiotu umowy, Wykonawca ma prawo odmówić aktywacji łącza internetowego pod nowym adresem jeżeli uzasadni odmowę na piśmie podając konkretne powody technicznej niemożności aktywacji łącza internetowego. Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwi na prośbę wykonawców wizję w terenie, w celu sprawdzenia możliwości świadczenia usługi dla zgłoszonych przez Zamawiającego lokalizacji. Decyzję o przeprowadzeniu wspomnianej wizji zamawiający pozostawia do uznania wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby żądana w opisie prędkość łącza była rzeczywistą minimalną prędkością chwilową mierzoną ogólnodostępnymi testami u odbiorcy ostatecznego. Płatność za usługę w abonamencie miesięcznym w okresie 36 miesięcy od uruchomienia usługi. Zamawiający dopuszcza sytuację, iż w przypadku maksymalnie 5% lokalizacji z przyczyn technologicznych może nie być możliwe podłączenie Internetu o prędkości download: min. 4 Mb/s. W przypadku maksymalnie 5% lokalizacji, gdzie z przyczyn technologicznych nie jest możliwe podłączenie Internetu o prędkości, o której mowa w ust. 4 zamawiający dopuszcza zastosowanie łącza o prędkości minimalnej 2 Mb/s pod warunkiem wykazania przez wykonawcę (m.in. za pomocą przedstawionych informacji pochodzących od operatorów działających w danej lokalizacji), że w danej lokalizacji podłączenia łącza o wymaganej prędkości za względów technologicznych nie jest możliwe. Wymagania w zakresie innych cech: - urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty wydane w języku polskim, - do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, - wykonawca dokona instalacji (pod wskazanym adresem przez zamawiającego). Wymagania stawiane wykonawcy: 1.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony sprzęt na cały okres trwania umowy 2.Parametry techniczne określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowią wymagania minimalne, które usługa ta musi spełniać. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry usługi. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 8.Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). 9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowny wpis do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych; (Podstawę prawną wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych stanowi: art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) oraz przepisy art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807); oraz rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 10 września 2013 r. w sprawie wzorów wniosków stosowanych w rejestrach w zakresie telekomunikacji, Dz. U. 2013 poz. 1174).
II.5) Główny kod CPV: 32.41.21.20 - Sieć intranetowa
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. Oświadczenia muszą być aktualne na dzień składania ofert. Do oferty i oświadczeń nie należy dołączać dokumentów wskazanych w par.7 pkt 2 ppkt 2 - czyli oświadczenia o grupie kapitałowej. Dokument ten składa się (w myśl art. 24 ust. 11 uPzp) po otwarciu ofert i zamieszczeniu na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 25a ust. 6 uPzp) oświadczenie składa każdy wykonawca. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( załącznik nr 6 do SIWZ). 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z § 5 ust. 1 i 2.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w § 7 ust. 2 pkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w § 7 ust. 2 pkt 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców.5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w § 7 ust. 7 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
deklarowany czas reakcji serwisowej | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 2.1 zmiany maksymalnie 40 lokalizacji świadczenia usługi (w stosunku do załącznika nr 8). Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego przeniesienia usługi dostępu do Internetu pod inny adres, pozostający w granicach administracyjnych Powiatu w czasie trwania Umowy. Wykonawca dokona bezpłatnego przeniesienia sprzętu, instalacji i uruchomienia stałego dostępu do Internetu w przypadku zmiany miejsca zamieszkania uczestnika Projektu. Jeżeli w nowej wskazanej przez Zmawiającego lokalizacji nie istnieją możliwości techniczne dla instalacji przedmiotu umowy, Wykonawca ma prawo odmówić aktywacji łącza internetowego pod nowym adresem, pod warunkiem, że uzasadni odmowę na piśmie podając konkretne powody technicznej niemożności aktywacji łącza internetowego (m.in. za pomocą przedstawionych informacji pochodzących od operatorów działających w danej lokalizacji). 2.2 w przypadku, w którym termin realizacji Umowy uzależniony jest od realizacji przez Zamawiającego przedsięwzięcia niemożliwego wcześniej do przewidzenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu Umowy, termin na realizacje Umowy może ulec zmianie o okres konieczny do realizacji tego przedsięwzięcia. 2.3 ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego, w zakresie determinowanym wspomnianymi zmianami - w takiej sytuacji zmiana cen jednostkowych uwzględniających zmienioną stawkę obowiązywać będzie po wejściu zmienionej stawki w życie- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2.4 ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może być konsekwencją jedynie zmiany wysokości wynagrodzenia minimalnego dotyczącego osób zatrudnionych na umowę o pracę z wynagrodzeniem minimalnym, które uczestniczą w realizacji zamówienia w okresie po wejściu w życie określonego aktu prawnego zwiększającego wysokość minimalnego wynagrodzenia- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2.5 ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2.6 działania siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w zakresie determinowanym wystąpieniem siły wyższej, 2.7 inne zmiany wynikające ze zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; zmiany te zostaną przeprowadzone w zakresie koniecznym do dostosowania Przedmiotu umowy do obowiązującego stanu prawnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.