eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu.



Ogłoszenie z dnia 2017-09-15

Ogłoszenie nr 500028923-N-2017 z dnia 15-09-2017 r.

Zawiercie: Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 26236 - 2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 51001 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27628582700000, ul. ul. Sienkiewicza 34, 42400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 710 765, e-mail pzdzawiercie@poczta.fm, faks 326 710 773.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZD.DZ3.MP-3423-0006/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu sprzętu wraz z obsługą operatorską do prac w ramach bieżącego utrzymania dróg w Powiatowym Zarządzie Dróg w Zawierciu. Miejscem świadczenia usług jest teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Zawierciu-Kądzielowie, teren działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy oraz teren działania Obwodu Drogowego Nr 3 w Szczekocinach.


II.4) Główny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.12.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Zawierciu - Kądzielowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PPUHD URBIT Bogusław Bugaj, urbit@itware.pl, Lgota Murowana 29 c, 42-425, Kroczyce, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 148292.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Janusz Ibek TRANS-REM-BUD Firma Transportowo - Handlowa Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów SZA/008, trans_rem_bud@op.pl, ul. Traktorzystów 12, 42-439, Żarnowiec, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 133128.04 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania dróg na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Szczekocinach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/03/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

USŁUGI TRANSPORTOWE Jan Jakubczak , , Hucisko, ul. Jodłowa 32, 42-421, Włodowice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 126960.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
realizacja dodatkowych usług (zwiększenie ilościowe)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zwiększenie środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania, należącego do statutowej działalności zamawiającego, wobec stale rosnących potrzeb w tym zakresie

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.