Ogłoszenie z dnia 2018-02-09
Ogłoszenie nr 500030153-N-2018 z dnia 09-02-2018 r.
Urząd Miasta i Gminy Myślenice: Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta Myślenic oraz zimowe utrzymanie dróg na terrnie wskazanych sołectw gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 627269-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Myślenice, Krajowy numer identyfikacyjny 52549300000,
ul. Rynek
42591,
32400
Myślenice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 392 300, e-mail
info@myslenice.pl, faks
126 392 305.
Adres strony internetowej (url): www.myslenice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta Myślenic oraz zimowe utrzymanie dróg na terrnie wskazanych sołectw gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):INW.271.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz ciągów pieszych na terenie miasta Myślenic, oraz zimowe utrzymanie dróg na terenie wskazanych sołectw gminy Myślenice będących w administracji Urzędu Miasta i Gminy Myślenice jest świadczenie usług: odśnieżania dróg, posypywania piaskiem dróg i chodników, stosowanie solanki w chwili pojawienia się gołoledzi oraz bieżąca likwidacja śliskości w tym śliskości pośniegowej. 2. Zamówienie będzie składało się z następujących części, tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - sołectwo Bęczarka, Krzyszkowice, Jawornik; 2) Część zamówienia nr 2 - sołectwo Borzęta, Zawada, Polanka; 3) Część zamówienia nr 3 - sołectwo Głogoczów; 4) Część zamówienia nr 4 - miasto Myślenice; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III niniejszej SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś szczegółowe warunki realizacji zamówienia - Część II niniejszej SIWZ - Projekt Umowy. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących pod kierownictwem Wykonawcy czynności w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy tj. Części II SIWZ - wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sołectwo Bęczarka, Krzyszkowice, Jawornik; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100809.54
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INTERDRÓG Ireneusz Raczek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
179820.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sołectwo Borzęta, Zawada, Polanka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69183.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Agro-Kom Marek Gubała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
139500.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy endoprotez
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Jaworniku
- Dostawa produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej Nr 3 w Myślenicach
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2025-31.12.2025.
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.