eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekWykonanie Sali Edukacji Muzycznej, która powstaje w ramach projektu "Czyste dźwięki II Adaptacja i wyposażenie Pracowni Edukacji Muzycznej. Etap II" realizowanego przez Centrum Kultury "Browar B." w ramach Programu Rozwój Infrastruktury Domów Kultury 2017/Infrastruktura domów kultury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-25

Ogłoszenie nr 500033265-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.

Centrum Kultury "Browar B.": Wykonanie Sali Edukacji Muzycznej, która powstaje w ramach projektu "Czyste dźwięki II Adaptacja i wyposażenie Pracowni Edukacji Muzycznej. Etap II" realizowanego przez Centrum Kultury "Browar B." w ramach Programu Rozwój Infrastruktury Domów Kultury 2017/Infrastruktura domów kultury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575637-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kultury "Browar B.", Krajowy numer identyfikacyjny 34147261100000, ul. ul. Łęgska 28, 87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 427 02 30, e-mail mkochal@ckbb.pl, faks 54 427 02 49.
Adres strony internetowej (url): www.ckbrowarb.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie Sali Edukacji Muzycznej, która powstaje w ramach projektu "Czyste dźwięki II Adaptacja i wyposażenie Pracowni Edukacji Muzycznej. Etap II" realizowanego przez Centrum Kultury "Browar B." w ramach Programu Rozwój Infrastruktury Domów Kultury 2017/Infrastruktura domów kultury

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi : Wykonanie Sali Edukacji Muzycznej, która powstaje w ramach projektu Czyste dźwięki II Adaptacja i wyposażenie Pracowni Edukacji Muzycznej. Etap II realizowanego przez Centrum Kultury Browar B. w ramach Programu Rozwój Infrastruktury Domów Kultury 2017/Infrastruktura domów kultury. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części obejmuje: - Zadanie 1 wykonanie instalacji sanitarnych - klimatyzacja mechaniczna - Zadanie 2 - wykonie instalacji elektrycznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45311200-8


Dodatkowe kody CPV: 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 wykonanie instalacji sanitarnych - klimatyzacja mechaniczna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiają-cy może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie: Z uwagi na fakt, iż cena oferty najkorzystniejszej (54041.90 zł) na zadanie nr 1 w przedmiotowym postępowaniu przekraczana kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania (tj. 38.000,00 zł), w odniesieniu do prowadzonego postępowania - Zadanie 1, wypełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, określona w art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - wykonie instalacji elektrycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17804.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VDC Systemy Bezpieczeństwa Paweł Dzięgielewski
Email wykonawcy: vdc@op.pl
Adres pocztowy: ul. Toruńska 73/4
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.