eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w Iławie (IV)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500035953-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Gmina Miejska Iława: Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w Iławie (IV)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
część 1 - Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie przewidziane jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych część 2 - Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest do dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Kultura i dziedzictwo RPWM.06.00.00, Działanie RPWM.06.02.00 Dziedzictwo naturalne, Poddziałanie: RPWM.06.02.03 Efektywne wykorzystanie zasobów

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585812-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000, ul. ul. Niepodległości 13, 14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (089) 6490159, 6490101, e-mail przetargi@umilawa.pl, faks (089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): www.bip.umilawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w Iławie (IV)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.29.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego budowy (nadzór w zakresie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi) - polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu, a także sprawdzeniu prac geodezyjnych wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym na niżej wymienionych częściach. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: 1) Część 1 - obejmująca nadzór nad inwestycją pn. Przebudowa hali poprzemysłowej na cele społeczne w rejonie ulicy Jasielskiej - poniżej opis zadania inwestycyjnego (robót budowlanych): a) Zadanie jest realizowane w systemie "buduj". b) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie ryczałtowe. c) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.umilawa.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: ZP.271.23.2017: http://bip.umilawa.pl/zamowienia_publiczne/102/330/Postepowanie_znak_ZP_271_23_2017_-_Przebudowa_hali_poprzemyslowej_na_cele_spoleczne_w_rejonie_ulicy_Jasielskiej/ d) Termin umowny wykonania robót budowlanych do dnia 31.08.2018r. e) Miejsce realizacji: Iława, ul. Jasielska, f) Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie przewidziane jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych. g) Zamawiający informuje, że postępowanie na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych zostało zakończone i w dniu 14.09.2017 zostanie zawarta umowy na wykonanie robót budowlanych. h) PRZEDMIOTEM ROBÓT BUDOWLANYCH JEST W SZCZEGÓLNOŚCI: - Prace budowlane, w tym: prace rozbiórkowe, demontażowe, przebudowy (zamurowania, wykucia itp.), pokrycie dachu (izolacja, pokrycie, odwodnienie), stolarka budowlana zewnętrzna, wykończenie ścian zewnętrzne, ściany wewnętrzne (murowane, GK), sufity podwieszone, tynki wewnętrzne, płytki ścienne - glazura, malowanie, szyb windowy, winda, stolarka wewnętrzna, wykończenie posadzek. - Instalacje wewnętrzne, w tym: instalacja wody wraz z "białym montażem", instalacja energii elektrycznej, instalacja monitoringu, instalacja wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, Instalacja centralnego ogrzewania. - zagospodarowanie terenu, w tym: przyłącze CO, węzeł cieplny L~70mb, przyłącze energii WLZ ~50mb, przyłącze kanalizacji sanitarnej L~20mb, przyłącze wody L~60mb, sieć kanalizacji deszczowej L~230mb, nawierzchnie, pochylnie, zieleń. - Przedmiot zamówienia obejmuje także przeprowadzenie przed odbiorem końcowym przewidzianych w przepisach prób i sprawdzeń wykonanej sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, w tym monitoring wizyjny wykonanej sieci wraz z raportem z inspekcji w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD. O terminie ich przeprowadzenia Wykonawca zawiadamia inspektora nadzoru oraz Zamawiającego nie później niż 5 dni roboczych przed terminem wyznaczonym do wykonania prób i sprawdzeń 2) Część 2 - obejmująca nadzór nad inwestycją pn. Zagospodarowanie turystyczne brzegów rzeki Iławki i jeziora Iławskiego - poniżej opis zadania inwestycyjnego (robót budowlanych): 2.1) Zadanie jest realizowane w systemie "buduj". 2.2) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie ryczałtowe, 2.3) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.umilawa.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: ZP.271.28.2017: http://bip.umilawa.pl/zamowienia_publiczne/1/335/Postepowanie_znak_ZP_271_28_2017_-_Zagospodarowanie_turystyczne_brzegow_rzeki_Ilawki_i_jeziora_Ilawskiego/ 2.4) Termin umowny wykonania robót do dnia 31.08.2018r. 2.5) Miejsce realizacji: Iława, ul. Kościuszki w Iławie 2.6) Zamówienie na roboty budowlane jest podzielone na 2 części, co oznacza, że może być dwóch różnych wykonawców oraz zawarte mogą być 2 różne umowy. 2.7) Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest do dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Kultura i dziedzictwo RPWM.06.00.00, Działanie RPWM.06.02.00 Dziedzictwo naturalne, Poddziałanie: RPWM.06.02.03 Efektywne wykorzystanie zasobów. 2.8) Zamawiający informuje, że trwa postępowanie na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Planowane zawarcie umowy z wykonawcą robót budowlanych pierwsza dekada października 2017r. 2.9) PRZEDMIOTEM ROBÓT BUDOWLANYCH JEST W SZCZEGÓLNOŚCI: a) Zadanie 1 (część 1) - zagospodarowanie przestrzeni nad rzeką Iławką w Iławie na cele turystyczno-rekreacyjne. Zakres przedmiotu zamówienia części 1 obejmuje w szczególności: - budowę ścieżek rowerowych z nawierzchni bitumicznej, - budowę ciągów pieszych z nawierzchni mineralno-żwirowej, - budowę nawierzchni poliuretanowych, - wykonanie rozbiórek, - budowę sieci i oświetlenia, - budowę elementów małej architektury, - budowę kładek, - wycinkę drzew i krzewów, - zagospodarowanie terenów zieleni, - budowę przyłączy kanalizacyjnych, wodociągowych, - budowę sieci monitoringu, - budowę obiektu kubaturowego (budynek A1 i budynek A2). a) Zadanie 2 (część 2) - budowa tras rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wzdłuż rzeki Iławki. Zakres przedmiotu zamówienia części 2 obejmuje w szczególności: - budowę ścieżek rowerowych z nawierzchni bitumicznej, - budowę ciągów pieszych z nawierzchni mineralno-żwirowej, - budowę sieci i oświetlenia, - budowę elementów małej architektury, - budowę kładki, - wycinkę i nasadzenia zieleni oraz roślin, - budowę sieci telekomunikacyjnej. 3. Usługa nadzoru (część 1 i 2 ) obejmuje w szczególności: 1) zarządzanie i koordynację realizacji budowy; 2) świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane. 4. Szczegóły opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWIZ. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego 71540000-5 usługi zarządzania budową, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - obejmująca nadzór nad inwestycją pn. Przebudowa hali poprzemysłowej na cele społeczne w rejonie ulicy Jasielskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102443.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane "INSPEC" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 6
Kod pocztowy: 10-118
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59.040,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59.040,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123.000,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: obejmująca nadzór nad inwestycją pn. Zagospodarowanie turystyczne brzegów rzeki Iławki i jeziora Iławskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117434.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane "INSPEC" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 6
Kod pocztowy: 10-118
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47.970,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47.970,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47.970,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.