To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-20
Ogłoszenie nr 500037126-N-2018 z dnia 20-02-2018 r.
Urząd Gminy Damasławek: Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Damasławek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506944-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Damasławek, Krajowy numer identyfikacyjny 53316200000,
ul. Rynek
8,
62110
Damasławek, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 613 611, e-mail
inwestycje@damaslawek.nowoczesnagmina.pl, faks
672 613 627.
Adres strony internetowej (url): www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Damasławek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Inw.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dowóz oraz odwóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku, Szkoły Podstawowej w Niemczynie i Publicznego Przedszkola w Damasławku z oddziałami zamiejscowymi w Niemczynie, winien trwać w dni zajęć nauki szkolnej do godz. 7:25 (SP w Niemczynie i oddział zamiejscowy przedszkola w Niemczynie), 7:55 (szkoła i przedszkole w Damasławku), a odwóz od godziny 12:40 do 16:27, obejmujący całkowicie ok. 319 km dziennie, zgodnie z planami tras przejazdów. Wjazd autobusów przywożących i odwożących dzieci do Publicznego Przedszkola w Damasławku od strony ul. Żnińskiej. Ilość tras, odległość oraz godziny przewozu w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb. Po uzgodnieniu Zamawiającego z Wykonawcą dopuszcza się zwiększenie lub zmniejszenie ilości kilometrów w przypadku zmiany tras lub zmiany przystanku rozpoczynającego lub kończącego trasę. Dopuszcza się zmiany godzin przywozów i odwozów w przypadkach zmiany dziennego planu lekcji. W przypadkach każdorazowej zmiany dziennego planu lekcji na wezwanie koordynatorów wskazanych w umowie, w ciągu jednej godziny lekcyjnej tj. 45 minut od wezwania, przewoźnik (Wykonawca) zobowiązany jest do podstawienia równocześnie o jeden pojazd więcej. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do dnia 26 lutego 2018 r. harmonogram określający odległość oraz godziny przywozów i odwozów na poszczególnych trasach, uwzględniający plan zajęć szkolnych, w celu akceptacji. Wykonawca zapewnia opiekę na trasach przewozu uczniów. UWAGA: Długość poszczególnych tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które Wykonawca musi wliczyć w koszt oferowanej usługi ustalając wartość zamówienia na podstawie formularza ofertowego. Liczba dzieci i młodzieży przewożonych na poszczególnych trasach może ulec zmianie. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem oraz zapewnia opiekę na uczniami w czasie przewozu. W przypadku awarii autobusów Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy na własny koszt. Oferent winien określić wartość wykonywania usługi określając cenę za jeden kilometr trasy przewozu w tym: Cena netto za 1 km + podatek VAT = cena brutto Oferta winna obejmować realizację całego zamówienia. Cena jednostkowa powinna być określona z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent stosuje. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę, która będzie podstawą do określenia ceny brutto za 1 km przewozu dzieci i młodzieży do szkoły i przedszkola oraz innych przewozów określonych powyżej. Waloryzacja (podwyżka lub obniżka) przyjętej ceny netto za 1 km przewozu możliwa będzie w przypadku zmian ceny zakupu 1 litra oleju napędowego, nie częściej niż jeden raz na kwartał, po uprzednio przeprowadzonych rokowaniach na wniosek wykonawcy lub z inicjatywy zamawiającego. Ustalona cena waloryzowana będzie od kwoty zmiany ceny netto zakupu 1 litra oleju napędowego zgodnie z informacjami rynkowymi publikowanymi na stronie www.orlen.pl
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
327301.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gnieźnie Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
363675.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.