To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-10
Ogłoszenie nr 500041316-N-2017 z dnia 10-10-2017 r.
Instytut Chemii i Techniki Jądrowej: Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie na rzecz Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej usług dotyczących marketingu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576373-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500018741-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
W odniesieniu do SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY pkt. I.1) NAZWA I ADRES: DODAJE SIĘ w polu Krajowy numer identyfikacyjny - Zamawiający uzupełnia wpis o numer REGON: 001024020
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Chemii i Techniki Jądrowej, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Dorodna
16,
03195
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
sursek@ichtj.waw.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.ichtj.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie na rzecz Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej usług dotyczących marketingu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/2/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Umowa ramowa, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiącym jej integralną część, zostanie zawarta na okres 3 lat (36 miesięcy) licząc od daty jej zawarcia, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 101a ust. 1 pkt. 1 ustawy, będzie udzielać zamówień, których przedmiot jest objęty umową ramową, jednemu Wykonawcy, z którym zawarł umowę ramową, na warunkach określonych w umowie ramowej. 3.Zawarcie umowy ramowej z jednym Wykonawcą nastąpi z uwagi na nw. przyczyny organizacyjne, tj. na: 1) sprawowanie przez Instytut bieżącej obsługi promowania funkcji lidera klastra lub członka konsorcjum; 2) specyfikę wewnętrznej struktury organizacyjnej Instytutu związanej z promowaniem osiągnięć komórek organizacyjnych i projektów realizowanych i współrealizowanych przez Instytut, które są/lub będą finansowane: a) ze środków publicznych pochodzących z różnych źródeł krajowych, unijnych lub innych zagranicznych, b) ze środków własnych; 3) różnorodność prowadzonych w Instytucie procesów badawczych i dydaktycznych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący wykonywanie usług (zadań) dostosowanych do potrzeb oraz działalności Zamawiającego jest zawarty w Części A Załącznika Nr 1 do SIWZ stanowiącego jej integralną część. 5. Opis realizacji zamówień w okresie obowiązywania umowy ramowej na wykonywanie usług (zadań), o których mowa w ust. 4, przebiegać będzie w sposób opisany w Części B Załącznika Nr 1 do SIWZ stanowiącego jej integralną część. 6. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1-5, jest skierowany do: 1) Wykonawców; 2) i/lub do Podmiotów, które w niniejszym postępowaniu zobowiążą się Wykonawcom do udostępnienia im zasobów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1-6 ustawy. 7. Zasady i warunki płatności oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 8. Podwykonawstwo 1) Zamawiający niniejszym informuje Wykonawców, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zastrzega sobie, że zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Części A Załącznika Nr 1 do SIWZ, kluczowym przedmiotem zamówienia jest zakres wszystkich usług (zadań), o których mowa w tym załączniku; 2) Zamawiający zastrzega, że kluczowy przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1, nie może być powierzony podwykonawcom. 9. Zamawiający informuje Wykonawców, że w Instytucie średnioroczne wydatki na realizację usług marketingowych nie przekraczają 70 tys. zł netto. 10. Zamawiający przewiduje i zawiadamia Wykonawców, że do lipca 2020 roku wartość szacunkowa zamówień, o których mowa w pkt. 4-5, może wynieść ok. 210 000,00 zł netto. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty wartości szacunkowej umowy ramowej, o której mowa w pkt. 10. 12. Zamawiający informuje, że ewentualne zrealizowanie przedmiotu zamówienia, powodujące przekroczenie kwoty wartości szacunkowej umowy ramowej, o której mowa w pkt. 10, zakończy obowiązywanie umowy ramowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79340000-9
Dodatkowe kody CPV: 79341000-6, 79342200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Kopeć prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Foto-Pstryk & UNIZAB Paweł Kopeć
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
258300,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzenia pn. Festiwal Kariery
- Dostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2025 rok
- "Kampania promocyjna Kongresu Gospodarczego - Lubuskie 2025 oraz dwóch spotkań na rzecz PPO w Internecie."
- Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice (32 części)
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Prowadzenie działań promocyjnych projektu "Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą jako działanie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radomia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.