eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczDostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-01

Ogłoszenie nr 500044388-N-2018 z dnia 01-03-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Wałczu: Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519389-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500036325-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Budowlanych 9 78-600 Wałcz


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej w Wałczu, Krajowy numer identyfikacyjny 57001726900000, ul. ul. Budowlanych 9, 78600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-67 2582474, e-mail sekretariat@zgkwalcz.pl, faks 0-67 2582474.
Adres strony internetowej (url): http://www.zgk-walcz.bip.net.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw dla samochodów służbowych, kosiarek, maszyn budowlanych i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu. 2) Pobieranie produktów odbywać się będzie bezgotówkowo na podstawie dowodów wydania zewnętrznego towaru (WZ). 3) Zamawiający wymaga, aby po każdorazowym zatankowaniu paliwa pracownik obsługi stacji paliw dokonał plombowania wlewu paliwa, każdego należącego do Zamawiającego samochodu lub maszyny, dostarczoną przez Zamawiającego plomba z indywidualnym numerem identyfikacyjnym. Numer identyfikacyjny plomby należy wpisać na kartę pojazdu wraz z podaniem daty tankowania i potwierdzić podpisem pracownika stacji. 4) W przypadku pobierania paliwa do własnych opakowań (np. agregaty, kosiarki, dmuchawy) paliwo wydawane będzie pracownikom wskazanym przez Zamawiającego w formie pisemnej lub na polecenie telefoniczne kierownika ZGK. 5) Zamawiający wymaga, aby wystawianie faktur za transakcje odbywały się dwa razy w miesiącu, tj. za okres rozliczeniowy od 1 - 15 oraz od 16 - do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 6) Ceny za paliwa będą naliczane wg ceny [zł] PKN Orlen obowiązującej w chwili tankowania pomniejszone o stały upust [%] obowiązujący przez cały okres objęty umową. 7) Termin płatności ustala się na 21 dni od daty wystawienia zbiorczej faktury VAT za dany okres rozliczeniowy, dostarczonej Zamawiającemu wraz z zestawieniem zawierającym: datę tankowania, rodzaj paliwa, ilość paliwa, cenę jednostkową paliwa, wartość oraz numer rejestracyjny samochodu służbowego Zamawiającego. 8) Wymagania dotyczące stacji paliw, na których będą dokonywane zakupy paliwa: a) Wykonawca musi posiadać minimum jedną stację benzynową w obrębie administracyjnym miasta Wałcza, b) Tankowanie paliwa na stacji paliw powinno być możliwe całodobowo przez 7 dni w tygodniu, c) warunki zakupu paliwa: - tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych, - tankowanie do pojemników, kanistrów dostarczanych przez Zamawiającego, Wyszczególnienie towarów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia: Lp. Nazwa produktu J.m. Ilość 1. Benzyna bezołowiowa 95 Litr 3000 2. Olej napędowy Litr 40000

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4


Dodatkowe kody CPV: 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193440.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VICTORIA CYMES Sp. z o.o.
Email wykonawcy: paliwa@cymes.pl
Adres pocztowy: ul. Kołobrzeska 43
Kod pocztowy: 78-600
Miejscowość: Wałcz
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193440
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193440
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193440
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.