To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-18
Ogłoszenie nr 500045202-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: "Modernizacja / remont pompowni Siedlątków wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576538-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000079243,
ul. ul. Chlebowa
4/8,
61-003
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8567706, e-mail
hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl, faks
61 8525731.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.rzgw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja / remont pompowni Siedlątków wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZ/10/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. W ramach zamierzonego przedsięwzięcia przewiduje się wykonanie w istniejącym obiekcie typowych prac remontowych, tj. robót budowlanych wykraczających poza bieżącą konserwację, polegających na odtwarzaniu stanu pierwotnego (przy dopuszczeniu zastosowania wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym) i mających za zadanie przywrócenie wartości użytkowej (funkcjonalności, sprawności techniczno-ekonomicznej) w celu zapewnienia w przyszłości prawidłowego funkcjonowania i niezawodności oraz poprawy estetyki obiektu a także jego otoczenia. W wyniku remontu nie zmienią się podstawowe parametry techniczne obiektu oraz sposób zagospodarowania terenu. 1) Remont studni / zbiorników pompowni Część konstrukcyjno-budowlana: naprawa wewnętrznych i zewnętrznych (nadziemnych) powierzchni ścian elementów konstrukcji żelbetowych studni / zbiorników pompowni, demontaż wyposażenia, hydropiaskowanie wnętrza i części nadziemnej, naprawa środkami PCC, likwidacja przecieków, osadzenie nowych pokryw nastudziennych, włazów, stopni/drabinek wyłazowych itp. Część mechaniczna: demontaż skorodowanych elementów wyposażenia pompowni , montaż nowego wyposażenia pompowni z materiałów/ elementów nierdzewnych. Część elektryczna: wymiana skorodowanych szaf zasilających, sterowniczych wraz z aparaturą elektryczną, sterowniczą, pomiarową oraz szaf połączeniowych pomp, wymiana latarni oświetlenia pompowni. Roboty towarzyszące: ogrodzenie pompowni, zagospodarowanie terenu 2) Remont rurociągu tłocznego metodą Reliningu (wciągnięcie do starego przewodu kołowego nowej, samonośnej rury). 3) Renowacja i konserwacja elementów drenażu - demontaż wyposażenia studni wraz z płytą nastudzienną, hydropiaskowanie wnętrza i części nadziemnej, naprawa środkami PCC, likwidacja przecieków, osadzenie nowych stopni włazowych, pokryw nastudziennych, itp. 4) Remont i renowacja elementów odwodnienia powierzchniowego - remont odwodnienia powierzchniowego - liniowego z prefabrykatów betonowych, renowacja studni odwodnienia powierzchniowego (demontaż wyposażenia studni wraz z płytą nastudzienną, hydropiaskowanie wnętrza i części nadziemnej, naprawa środkami PCC, likwidacja przecieków, osadzenie nowych stopni włazowych, pokrywy nastudziennej itp.). 5) Naprawa nawierzchni dróg dojazdowych do pompowni - ze względu na ich obecny stan jak również ze względu na przewidywane uszkodzenia w trakcie prowadzonych prac. Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. B- WYKONANIE TABLIC INFORMACYJNYCH I PAMIĄTKOWYCH I. Tablice informacyjne 1.Tablice informacyjne ustawiane są w miejscu realizacji zadania. W przypadku budowy lub modernizacji obiektów infrastrukturalnych, np. oczyszczalni ścieków, składowiska odpadów itp., tablice informacyjne umieszczane są w miejscu realizacji tych inwestycji. W odniesieniu do sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej - przy głównej drodze, wzdłuż której biegnie, bądź którą przecina sieć kanalizacyjna lub wodociągowa. 2. Ilość tablic informacyjnych oraz termin ich ustawienia określa Umowa. 3. Tablice informacyjne powinny spełniać następujące wymagania: a. minimalna wielkość tablicy: 1 m (szerokość) x 0,7 m (wysokość); b. kolor tablicy: biały; c. kolor czcionki: czarny. 4. Tablice informacyjne muszą zawierać opis zadania obejmujący: a. nazwę i logo podmiotu https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=1e436... 5 z 18 25.08.2017, 09:33 odpowiedzialnego za realizację zadania; b. nazwę zadania; c. wartość ogólną zadania; d. wysokość oraz formę dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w PLN w zaokrągleniu do liczby całkowitej; e. logotyp WFOŚiGW w Łodzi wraz z informacją o dofinansowaniu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi; f. logo lub logotyp podmiotu odpowiedzialnego za realizację przedsięwzięcia nie może być większe niż logotyp WFOŚiGW w Łodzi. 5. Po zakończeniu realizacji zadania tablicę informacyjną zastępuje się stałą tablicą pamiątkową. Ilość tablic pamiątkowych określa Umowa. II. Tablice pamiątkowe 1. Tablice pamiątkowe są umieszczane przez beneficjenta, który zrealizował zadanie inwestycyjne (np.: roboty infrastrukturalne lub budowlane) lub z zakresu ochrony przyrody i krajobrazu, nie później niż do upływu 2-go miesiąca od daty zakończenia jego realizacji i winny być utrzymywane przez okres nie krótszy niż 5 lat. Za termin zakończenia zadania przyjmuje się termin wskazany w Umowie o dofinansowanie. 2. Tablice pamiątkowe umieszcza się w miejscach powszechnie dostępnych, takich jak: a. elewacje frontowe; b. wejścia do budynków; c. reprezentacyjne wnętrza budynków; d. bramy wjazdowe; e. tablice wolnostojące itp. 3. Tablice pamiątkowe muszą zostać wykonane z trwałego materiału, a ich minimalne wymiary powinny wynosić - 40 cm (szerokość) x 30 cm (wysokość) 4. Tablice pamiątkowe muszą: a. nazwę zadania; b. logotyp WFOŚiGW w Łodzi wraz z informacją o dofinansowaniu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45240000-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45453000-7, 45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
873311.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. SADEKO Mirosław Nowak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
819562.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Utworzenie parku kieszonkowego
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.