eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań"Modernizacja / remont pompowni Siedlątków wraz z infrastrukturą towarzyszącą"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-18

Ogłoszenie nr 500045202-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: "Modernizacja / remont pompowni Siedlątków wraz z infrastrukturą towarzyszącą"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576538-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000079243, ul. ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8567706, e-mail hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl, faks 61 8525731.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.rzgw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja / remont pompowni Siedlątków wraz z infrastrukturą towarzyszącą"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ/10/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. W ramach zamierzonego przedsięwzięcia przewiduje się wykonanie w istniejącym obiekcie typowych prac remontowych, tj. robót budowlanych wykraczających poza bieżącą konserwację, polegających na odtwarzaniu stanu pierwotnego (przy dopuszczeniu zastosowania wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym) i mających za zadanie przywrócenie wartości użytkowej (funkcjonalności, sprawności techniczno-ekonomicznej) w celu zapewnienia w przyszłości prawidłowego funkcjonowania i niezawodności oraz poprawy estetyki obiektu a także jego otoczenia. W wyniku remontu nie zmienią się podstawowe parametry techniczne obiektu oraz sposób zagospodarowania terenu. 1) Remont studni / zbiorników pompowni Część konstrukcyjno-budowlana: naprawa wewnętrznych i zewnętrznych (nadziemnych) powierzchni ścian elementów konstrukcji żelbetowych studni / zbiorników pompowni, demontaż wyposażenia, hydropiaskowanie wnętrza i części nadziemnej, naprawa środkami PCC, likwidacja przecieków, osadzenie nowych pokryw nastudziennych, włazów, stopni/drabinek wyłazowych itp. Część mechaniczna: demontaż skorodowanych elementów wyposażenia pompowni , montaż nowego wyposażenia pompowni z materiałów/ elementów nierdzewnych. Część elektryczna: wymiana skorodowanych szaf zasilających, sterowniczych wraz z aparaturą elektryczną, sterowniczą, pomiarową oraz szaf połączeniowych pomp, wymiana latarni oświetlenia pompowni. Roboty towarzyszące: ogrodzenie pompowni, zagospodarowanie terenu 2) Remont rurociągu tłocznego metodą Reliningu (wciągnięcie do starego przewodu kołowego nowej, samonośnej rury). 3) Renowacja i konserwacja elementów drenażu - demontaż wyposażenia studni wraz z płytą nastudzienną, hydropiaskowanie wnętrza i części nadziemnej, naprawa środkami PCC, likwidacja przecieków, osadzenie nowych stopni włazowych, pokryw nastudziennych, itp. 4) Remont i renowacja elementów odwodnienia powierzchniowego - remont odwodnienia powierzchniowego - liniowego z prefabrykatów betonowych, renowacja studni odwodnienia powierzchniowego (demontaż wyposażenia studni wraz z płytą nastudzienną, hydropiaskowanie wnętrza i części nadziemnej, naprawa środkami PCC, likwidacja przecieków, osadzenie nowych stopni włazowych, pokrywy nastudziennej itp.). 5) Naprawa nawierzchni dróg dojazdowych do pompowni - ze względu na ich obecny stan jak również ze względu na przewidywane uszkodzenia w trakcie prowadzonych prac. Informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. B- WYKONANIE TABLIC INFORMACYJNYCH I PAMIĄTKOWYCH I. Tablice informacyjne 1.Tablice informacyjne ustawiane są w miejscu realizacji zadania. W przypadku budowy lub modernizacji obiektów infrastrukturalnych, np. oczyszczalni ścieków, składowiska odpadów itp., tablice informacyjne umieszczane są w miejscu realizacji tych inwestycji. W odniesieniu do sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej - przy głównej drodze, wzdłuż której biegnie, bądź którą przecina sieć kanalizacyjna lub wodociągowa. 2. Ilość tablic informacyjnych oraz termin ich ustawienia określa Umowa. 3. Tablice informacyjne powinny spełniać następujące wymagania: a. minimalna wielkość tablicy: 1 m (szerokość) x 0,7 m (wysokość); b. kolor tablicy: biały; c. kolor czcionki: czarny. 4. Tablice informacyjne muszą zawierać opis zadania obejmujący: a. nazwę i logo podmiotu https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=1e436... 5 z 18 25.08.2017, 09:33 odpowiedzialnego za realizację zadania; b. nazwę zadania; c. wartość ogólną zadania; d. wysokość oraz formę dofinansowania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi w PLN w zaokrągleniu do liczby całkowitej; e. logotyp WFOŚiGW w Łodzi wraz z informacją o dofinansowaniu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi; f. logo lub logotyp podmiotu odpowiedzialnego za realizację przedsięwzięcia nie może być większe niż logotyp WFOŚiGW w Łodzi. 5. Po zakończeniu realizacji zadania tablicę informacyjną zastępuje się stałą tablicą pamiątkową. Ilość tablic pamiątkowych określa Umowa. II. Tablice pamiątkowe 1. Tablice pamiątkowe są umieszczane przez beneficjenta, który zrealizował zadanie inwestycyjne (np.: roboty infrastrukturalne lub budowlane) lub z zakresu ochrony przyrody i krajobrazu, nie później niż do upływu 2-go miesiąca od daty zakończenia jego realizacji i winny być utrzymywane przez okres nie krótszy niż 5 lat. Za termin zakończenia zadania przyjmuje się termin wskazany w Umowie o dofinansowanie. 2. Tablice pamiątkowe umieszcza się w miejscach powszechnie dostępnych, takich jak: a. elewacje frontowe; b. wejścia do budynków; c. reprezentacyjne wnętrza budynków; d. bramy wjazdowe; e. tablice wolnostojące itp. 3. Tablice pamiątkowe muszą zostać wykonane z trwałego materiału, a ich minimalne wymiary powinny wynosić - 40 cm (szerokość) x 30 cm (wysokość) 4. Tablice pamiątkowe muszą: a. nazwę zadania; b. logotyp WFOŚiGW w Łodzi wraz z informacją o dofinansowaniu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45240000-1


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45453000-7, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 873311.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. SADEKO Mirosław Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piotrów 5a
Kod pocztowy: 99-200
Miejscowość: Poddębice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 819562.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 819562.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1098286.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.