To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-06
Ogłoszenie nr 500048593-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku na potrzeby projektu pn. "Razem możemy więcej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, Priorytet 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, Poddziałanie 8.3.6 Wzrost jakości edukacji ogólnej - ZIT.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501844-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku, Krajowy numer identyfikacyjny 000262763,
ul. Szkolna
7,
26-020
Chmielnik, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
+48 41 354 21 13, +48 41 354 21 13, e-mail
zeromszczaki@op.pl, zeromszczaki@op.pl, faks
+48 41 354 21 13.
Adres strony internetowej (url): www.spchmielnik.superszkolna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku na potrzeby projektu pn. "Razem możemy więcej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Znak:SPCH.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, instalacja, uruchomienie oraz konfiguracja pomocy dydaktycznych - sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu "Razem możemy więcej" realizowanego przez Szkołę Podstawową im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, Priorytet 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, Poddziałanie 8.3.6 Wzrost jakości edukacji ogólnej - ZIT. 2)Postępowanie prowadzone jest w częściach z podziałem na części oznaczone jako: Część 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych "A" Część 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych " B" Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części ( 2 części) i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. Część I - Dostawa pomocy dydaktycznych "A" obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych: 1.Licencja platformy e-learningowej Licencja z dostępem na 36 miesięcy 2.Zakup usługi - administracja platformą e-learningową - 18 miesięcy 3.Kurs elearningowy - Zastosowanie TI w dydaktyce - 1 sztuka 4.Kurs elearningowy - matematyka szkoła podstawowa - 1 sztuka 5.Kurs elearningowy - przyroda szkoła podstawowa - 1 sztuka 6.Kurs elearningowy - informatyka szkoła podstawowa - 1 sztuka 7.Licencja oprogramowania do bieżącego nadzoru nad szkoleniami dla uczniów - Licencja dla minimum 152 uczniów z dostępem na 24 miesiące 8.Zakup systemu do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 sztuka 9.Ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań oraz zarządzalnego przełącznika - 1 komplet 10.Punkty dostępowe do rozbudowy szkolnej sieci komputerowej - 6 sztuk 11.Notebook - 4 sztuki 12.Oprogramowanie biurowe - 4 sztuki 13.Projektor multimedialny - 4 sztuki 14.Komputery przenośne - 21 sztuk 15.Oprogramowanie biurowe -21 sztuk 16.Szafka do ładowania komputerów mobilnych -1 sztuka 17.Multimedialny rzutnik + tablica interaktywna -1 sztuka 18.Ksero-1 sztuka 19.Drukarka 3D-1 sztuka 20.Zestaw do nauki robotyki - 4 zestawy 21.Aparat cyfrowy - 1 sztuka 22.Kamera cyfrowa- 1 sztuka 23.Komputer stacjonarny z monitorem- 2 sztuki 24.Zakup licencji oprogramowania do logopedii - Logopedia 2.0 pakiet gold - 1 zestaw 25.Zakup licencji oprogramowania do dysleksji - Eduterapeutica Dysleksja - 1 zestaw 26.Zakup licencji oprogramowania do terapii pedagogicznej MatŚwiat - pakiet 5 części -1 zestaw 27.Ogólnorozwojowy program komputerowy dla dzieci Porusz Umysł PLUS - 1 zestaw 28.Zakup licencji oprogramowania do wspomagania rozwoju dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych - 1 zestaw 29.Zakup gier do logopedii Jeden pakiet Logo gry + Zabawy słowem+ Mówiące obrazki - 1 zestaw 30.Szkolenie z obsługi platformy e-learningowej - 6h 31.Przeszkolenie nauczycieli ze sprzętu IT - 12 h Część II - Dostawa pomocy dydaktycznych "B" obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych: 1.Zakup gier logicznych - 5 zestawów 2.Zakup słownika angielsko-angielskiego dla początkujących - 8 sztuk 3.Zakup podręcznika do nauki gramatyki języka angielskiego z ćwiczeniami - 8 sztuk 4.Zakup mikroskopów cyfrowych - 5 sztuk 5.Zakup preparatów mikroskopowych - 1 zestaw 6.Zakup elektroskopu z wyposażeniem - 1 zestaw 7.Zakup tellurium szkolnego- 1 zestaw 8.Bryły geometryczne (z tworzywa sztucznego - 10 sztuk w walizce) - 3 zestawy 9.Kolorowe ułamki magnetyczne (demonstracyjne) - 1 sztuka 10.Zestaw figur geometrycznych magnetyczny (demonstracyjny) - 10 zestawów 11.Układanka Schubitrix - 20 rodzajów - 1 zestaw 12.Domino ułamkowe arytmetyczne - dodawanie, mnożenie, odejmowanie - 12 sztuk 13.Biodegradacja - zestaw eksperymentalny - 1 zestaw 14.Gleba. Zestaw badawczo-doświadczalny- 1 zestaw 15.Zestaw do energii odnawialnej - 1 zestaw 16.Multimedialny Układ Słoneczny - 1 zestaw 17.Zestaw próbówek i menzurek - 5 zestawów 18.Przybory matematyczne magnetyczne - 3 zestawy 19.Zestaw brył do mierzenia objętości - 1 zestaw 20.Zestaw brył z siatkami - 1 zestaw 21.Oś liczbowa z rozwinięciem setnym tysięcznych - 2 sztuki 22.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Już umiem. Matematyka SP 4-6 - 1 sztuka 23.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Już umiem. Język polski SP 4-6- 1 sztuka 24.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Zestaw gier i zabaw dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej - 1 zestaw 25.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Tabliczki dotykowe- 1 sztuka 26.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Tęczowe pudełka - 1 sztuka 27.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Podświetlany stół - 1 sztuka 28.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Klocki Canoe - 1 zestaw 29.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Liczydło stojące z tablicą magnetyczną - 1 zestaw 30.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Zestaw figur akrylowych - 1 zestaw W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do obsługi serwisowej dostarczonego sprzętu niezbędnej do jego niezawodnego funkcjonowania w przewidzianym okresie eksploatacji w ramach udzielonej gwarancji. Wraz z dostarczonym oprogramowaniem Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania wszelkich poprawek i uaktualnień niezbędnych do bieżącej konserwacji oprogramowania w okresie gwarancji oraz do wprowadzania zmian w systemie niezbędnych dla jego rozwoju. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania (wyprodukowany najpóźniej w 2016 roku). Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznaczenia producenta. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy jak również do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą ( Deklaracje zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą . Zaproponowane pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa w języku polskim. Zaproponowane pomoce dydaktyczne muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci. Wszelkie użyte w SIWZ nazwy własne, typy materiałów, urządzeń ( pochodzenie, źródło, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. W zakresie dotyczącym opisu przedmiotu gdzie jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych , gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ konkretny z nazwy i pochodzenia. Określenie pewnych specyficznych parametrów technicznych zamawianego sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia jest konieczne z punktu widzenia przeznaczenia sprzętu do wykorzystania do zajęć innowacyjnych przy realizacji projektu "Razem możemy więcej". Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że pomoce dydaktyczne zostały opisane w sposób zapewniający dostosowanie do potrzeb użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 A i Załącznik nr 1 B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca dołączy do oferty opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1A i 1B do SIWZ (tj. w szczególności karty katalogowe oferowanych urządzeń, foldery informacyjne, zestawienie zawierające określenie producenta i modelu oferowanych urządzeń, konfiguracji i parametrów w języku polskim itp.). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie na okres nie krótszy niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232110-8, 48000000-8, 39162110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych "A" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162373.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Perfectus Plus Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
196850.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych "B" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22896.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MadiTech Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27778.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w I półroczu 2025 r.
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.