Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-01-09
Ogłoszenie nr 501844-N-2018 z dnia 2018-01-09 r.
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku na potrzeby projektu pn. "Razem możemy więcej"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, Priorytet 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, Poddziałanie 8.3.6 Wzrost jakości edukacji ogólnej - ZIT.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku, krajowy numer identyfikacyjny
000262763, ul.
Szkolna
7
,
26-020
Chmielnik, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
+48 41 354 21 13, +48 41 354 21 13, e-mail
zeromszczaki@op.pl, zeromszczaki@op.pl, faks
+48 41 354 21 13.
Adres strony internetowej (URL): www.spchmielnik.superszkolna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.spchmielnik.superszkolna.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spchmielnik.superszkolna.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w formie pisemnej nalezy złożyć w siedzibie Zamawiającego - osobiście lub za pomoca operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera.
Adres:
Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego; ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku na potrzeby projektu pn. "Razem możemy więcej"
Numer referencyjny:
SPCH.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, instalacja, uruchomienie oraz konfiguracja pomocy dydaktycznych - sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu "Razem możemy więcej" realizowanego przez Szkołę Podstawową im. Stefana Żeromskiego w Chmielniku dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, Priorytet 8 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, Poddziałanie 8.3.6 Wzrost jakości edukacji ogólnej - ZIT. 2)Postępowanie prowadzone jest w częściach z podziałem na części oznaczone jako: Część 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych "A" Część 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych " B" Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części ( 2 części) i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. Część I - Dostawa pomocy dydaktycznych "A" obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych: 1.Licencja platformy e-learningowej Licencja z dostępem na 36 miesięcy 2.Zakup usługi - administracja platformą e-learningową - 18 miesięcy 3.Kurs elearningowy - Zastosowanie TI w dydaktyce - 1 sztuka 4.Kurs elearningowy - matematyka szkoła podstawowa - 1 sztuka 5.Kurs elearningowy - przyroda szkoła podstawowa - 1 sztuka 6.Kurs elearningowy - informatyka szkoła podstawowa - 1 sztuka 7.Licencja oprogramowania do bieżącego nadzoru nad szkoleniami dla uczniów - Licencja dla minimum 152 uczniów z dostępem na 24 miesiące 8.Zakup systemu do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 sztuka 9.Ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań oraz zarządzalnego przełącznika - 1 komplet 10.Punkty dostępowe do rozbudowy szkolnej sieci komputerowej - 6 sztuk 11.Notebook - 4 sztuki 12.Oprogramowanie biurowe - 4 sztuki 13.Projektor multimedialny - 4 sztuki 14.Komputery przenośne - 21 sztuk 15.Oprogramowanie biurowe -21 sztuk 16.Szafka do ładowania komputerów mobilnych -1 sztuka 17.Multimedialny rzutnik + tablica interaktywna -1 sztuka 18.Ksero-1 sztuka 19.Drukarka 3D-1 sztuka 20.Zestaw do nauki robotyki - 4 zestawy 21.Aparat cyfrowy - 1 sztuka 22.Kamera cyfrowa- 1 sztuka 23.Komputer stacjonarny z monitorem- 2 sztuki 24.Zakup licencji oprogramowania do logopedii - Logopedia 2.0 pakiet gold - 1 zestaw 25.Zakup licencji oprogramowania do dysleksji - Eduterapeutica Dysleksja - 1 zestaw 26.Zakup licencji oprogramowania do terapii pedagogicznej MatŚwiat - pakiet 5 części -1 zestaw 27.Ogólnorozwojowy program komputerowy dla dzieci Porusz Umysł PLUS - 1 zestaw 28.Zakup licencji oprogramowania do wspomagania rozwoju dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych - 1 zestaw 29.Zakup gier do logopedii Jeden pakiet Logo gry + Zabawy słowem+ Mówiące obrazki - 1 zestaw 30.Szkolenie z obsługi platformy e-learningowej - 6h 31.Przeszkolenie nauczycieli ze sprzętu IT - 12 h Część II - Dostawa pomocy dydaktycznych "B" obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych: 1.Zakup gier logicznych - 5 zestawów 2.Zakup słownika angielsko-angielskiego dla początkujących - 8 sztuk 3.Zakup podręcznika do nauki gramatyki języka angielskiego z ćwiczeniami - 8 sztuk 4.Zakup mikroskopów cyfrowych - 5 sztuk 5.Zakup preparatów mikroskopowych - 1 zestaw 6.Zakup elektroskopu z wyposażeniem - 1 zestaw 7.Zakup tellurium szkolnego- 1 zestaw 8.Bryły geometryczne (z tworzywa sztucznego - 10 sztuk w walizce) - 3 zestawy 9.Kolorowe ułamki magnetyczne (demonstracyjne) - 1 sztuka 10.Zestaw figur geometrycznych magnetyczny (demonstracyjny) - 10 zestawów 11.Układanka Schubitrix - 20 rodzajów - 1 zestaw 12.Domino ułamkowe arytmetyczne - dodawanie, mnożenie, odejmowanie - 12 sztuk 13.Biodegradacja - zestaw eksperymentalny - 1 zestaw 14.Gleba. Zestaw badawczo-doświadczalny- 1 zestaw 15.Zestaw do energii odnawialnej - 1 zestaw 16.Multimedialny Układ Słoneczny - 1 zestaw 17.Zestaw próbówek i menzurek - 5 zestawów 18.Przybory matematyczne magnetyczne - 3 zestawy 19.Zestaw brył do mierzenia objętości - 1 zestaw 20.Zestaw brył z siatkami - 1 zestaw 21.Oś liczbowa z rozwinięciem setnym tysięcznych - 2 sztuki 22.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Już umiem. Matematyka SP 4-6 - 1 sztuka 23.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Już umiem. Język polski SP 4-6- 1 sztuka 24.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Zestaw gier i zabaw dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej - 1 zestaw 25.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Tabliczki dotykowe- 1 sztuka 26.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Tęczowe pudełka - 1 sztuka 27.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Podświetlany stół - 1 sztuka 28.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Klocki Canoe - 1 zestaw 29.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Liczydło stojące z tablicą magnetyczną - 1 zestaw 30.Wyposażenie pracowni terapeutycznej: Zestaw figur akrylowych - 1 zestaw W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do obsługi serwisowej dostarczonego sprzętu niezbędnej do jego niezawodnego funkcjonowania w przewidzianym okresie eksploatacji w ramach udzielonej gwarancji. Wraz z dostarczonym oprogramowaniem Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzania wszelkich poprawek i uaktualnień niezbędnych do bieżącej konserwacji oprogramowania w okresie gwarancji oraz do wprowadzania zmian w systemie niezbędnych dla jego rozwoju. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania (wyprodukowany najpóźniej w 2016 roku). Dostawy mogą być realizowane wyłącznie w oryginalnych opakowaniach posiadających fabryczne oznaczenia producenta. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy jak również do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą ( Deklaracje zgodności CE). Wyrób musi być oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej. Deklaracja zgodności powinna być dostarczona wraz z dostawą . Zaproponowane pomoce dydaktyczne muszą posiadać instrukcję użytkowania oraz informacje bezpieczeństwa w języku polskim. Zaproponowane pomoce dydaktyczne muszą być wykonane z tworzyw wysokiej jakości, a zawarte w nich substancje chemiczne nie mogą stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci. Wszelkie użyte w SIWZ nazwy własne, typy materiałów, urządzeń ( pochodzenie, źródło, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. W zakresie dotyczącym opisu przedmiotu gdzie jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych , gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same lub lepsze cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ konkretny z nazwy i pochodzenia. Określenie pewnych specyficznych parametrów technicznych zamawianego sprzętu w opisie przedmiotu zamówienia jest konieczne z punktu widzenia przeznaczenia sprzętu do wykorzystania do zajęć innowacyjnych przy realizacji projektu "Razem możemy więcej". Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne zobowiązany będzie do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że pomoce dydaktyczne zostały opisane w sposób zapewniający dostosowanie do potrzeb użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 A i Załącznik nr 1 B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca dołączy do oferty opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1A i 1B do SIWZ (tj. w szczególności karty katalogowe oferowanych urządzeń, foldery informacyjne, zestawienie zawierające określenie producenta i modelu oferowanych urządzeń, konfiguracji i parametrów w języku polskim itp.). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie na okres nie krótszy niż wskazany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30213100-6 |
30232110-8 |
48000000-8 |
39162110-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 35
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
35 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert przy czym najdłuższy możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia to pięć (5) tygodni. Sposób oceny za termin realizacji: - do 5 tygodni tj. do 35 dni włącznie - 10 pkt. - do 4 tygodni tj. do 28 dni włącznie - 20 pkt. - do 3 tygodni tj. do 21 dni włącznie - 40 pkt.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Doświadczenie zawodowe Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze tj. polegające na dostawie sprzętu i/lub pomocy dydaktycznych wraz podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dowodami potwierdzającymi należyte zrealizowanie dostawy.
- dla Części 1 o wartości minimum 100 000,00 zł brutto ( sto tysięcy zł 00/100)
- dla Części 2 o wartości minimum 20 000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy 00/100)
- w przypadku składania oferty na obie części minimum jedno zamówienie o wartości 120 000,00 zł ( sto dwadzieścia tysięcy 00/100).
b) Potencjał techniczny Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału. c) Kadra techniczna Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących dokumentów:1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentów składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 5 do SIWZ ( wzór).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów na potwierdzenie określonych warunków udziału w postępowaniu tj.: owykaz dostaw zrealizowanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzający realizację co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze tj. polegające na dostawie sprzętu i/lub pomocy dydaktycznych wraz podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dowodami potwierdzającymi należyte zrealizowanie dostawy:
- dla Części 1 o wartości minimum 100 000,00 zł brutto ( sto tysięcy 00/100)
- dla Części 2 o wartości minimum 20 000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy 00/100)
- w przypadku składania oferty na dwie części minimum jedno zamówienie o wartości 120 000,00 zł ( sto dwadzieścia tysięcy 00/100).
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Z zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie
i jednoznacznie wynikać w szczególności:
ozakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
osposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
ozakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
oczy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
c)Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykonanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz dokumentów w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu b) Deklaracja zgodności CE c) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki ( dotyczy sprzętu wskazanego w Załączniku nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) d)Karta katalogowa / specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu/oprogramowania pomocy dydaktycznych zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1A i 1 B do SIWZ (tj. zestawienie nazw własnych, konfiguracji i parametrów oraz producentów urządzeń i oprogramowania w języku polskim itp.). Dokumenty w/w składane są na wezwanie Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Formularz ofertowy, Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( art.22a ust.2 ustawy) - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem umowy wg załączonego wzoru oraz akceptacją zawartych we wzorze umowy klauzul. 2.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w niniejszej SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach: a) zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami oraz zmian w zasadach finansowania. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia umownego terminu o okres niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. b) zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji dostaw. c) dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w okolicznościach w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 4.Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. W/w zmiany wymagają sporządzenia i zawarcia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w I półroczu 2025 r.
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.