eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących w pasach dróg powiatowych ZDP Poznań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-10

Ogłoszenie nr 500056979-N-2017 z dnia 10-11-2017 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu: Zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących w pasach dróg powiatowych ZDP Poznań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601335-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63128108000000, ul. ul. Zielona 8, 61851 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 593 430, e-mail marlena.jakubiak@zdp.poznan.pl, faks 618 593 429.
Adres strony internetowej (url): bip.zdp.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących w pasach dróg powiatowych ZDP Poznań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.WO.261.4.41/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi: "Zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu" . CPV 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew . 2. Szczegółowa lokalizacja określona została w Załączniku nr 1 do SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ zatytułowanym "Zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów" 3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w SZCZEGÓŁOWYCH SPECYFIKACJACH TECHNICZNYCH zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie oraz zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z tematem zamówienia. 5. Zamówienie zostało podzielone na IV zadania i dopuszcza się składanie ofert częściowych: Zadanie I- na terenie gmin: Komorniki , Buk , Dopiewo , Stęszew Zadanie II - na terenie gmin: Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne Zadanie III - na terenie gmin: Murowana Goślina , Pobiedziska Zadanie IV - na terenie gmin: Kleszczewo , Kórnik , Mosina 6. W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na: 1) wycince/przycięciu krzewów i odrostów od drzew w ilości w ilości 8838m2, 2) wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych drzew polegających na cięciu suchych gałęzi i konarów, formowaniu korony oraz podkrzesaniu drzew, wycince odrostów w ilości 1956szt.; zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego w pasie dróg powiatowych wg Załącznika nr 1 zatytułowanego: "Zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77211500-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie I- na terenie gmin: Komorniki , Buk , Dopiewo , Stęszew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102120.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OGRÓD SERWIS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kurkowa 19
Kod pocztowy: 62-023
Miejscowość: Borówiec
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57427.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57427.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270324.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie II - na terenie gmin: Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57360.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OGRÓD SERWIS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kurkowa 19
Kod pocztowy: 62-023
Miejscowość: Borówiec
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83168.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83168.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152712.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie III - na terenie gmin: Murowana Goślina , Pobiedziska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52320.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OGRÓD SERWIS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kurkowa 19
Kod pocztowy: 62-023
Miejscowość: Borówiec
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69219.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69219.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151858.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.