eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRemont pomieszczeń mieszkalnych na piętrach 4 i 5 w budynku nr 355 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-16

Ogłoszenie nr 500057488-N-2018 z dnia 16-03-2018 r.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Remont pomieszczeń mieszkalnych na piętrach 4 i 5 w budynku nr 355 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510510-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, Krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 262 537, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks 261 262 963.
Adres strony internetowej (url): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń mieszkalnych na piętrach 4 i 5 w budynku nr 355 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

05/ZP/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac remontowych obejmuje: a)Remontowo-budowlane: Roboty przygotowawcze: owyniesienie mebli: łóżka, biurka, regały (bez szaf), ozabezpieczenie przed zabrudzeniem folią osłonową podłóg, szaf wnękowych, drzwi, okien i glazury. Roboty remontowe: o zeskrobanie i zmycie powłok malarskich z farby, o zagruntowanie ścian i sufitów przed położeniem gładzi, owykonanie gładzi gipsowej na sufitach i ścianach. o dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną akrylową, o założenie listew odbojowych przy biurkach, o malowanie grzejników żeberkowych, pionów i rur przyłącznych. Roboty posadzkowe- mycie i konserwacja wykładziny PCV: o renowacja posadzki z tarketu poprzez dwukrotne mycie, odoczyszczanie, o impregnacja tarketu (trzy warstwy), polerowanie tarketu. Roboty - regulacja skrzydeł okiennych: oregulacja i dopasowanie skrzydeł okien plastikowych istniejących. Roboty po malowaniu: o wniesienie mebli: łóżka, biurka, regały do pokoi, o mycie i konserwacja mebli, omycie drzwi, o mycie okien, omycie posadzki z płytek, o zmycie okładziny ściennej z glazury, oprzyklejenie symboli, klejenie numerów drzwi. Roboty porządkowe: owywiezienie gruzu i śmieci na wysypisko wraz z utylizacją. b)Sanitarne: Roboty sanitarne: owymiana zaworów termostatycznych 3 szt na piętro o parametrach jak istniejące lub podobne. c)Elektryczne: Roboty elektryczne: odemontaż i ponowny montaż z umyciem istniejących opraw, odemontaż i ponowny montaż wraz z umyciem wentylatora kanałowego, odemontaż i ponowny montaż gniazd komputerowych nt/2xRJ-45 kat.5-6 50% gniazd istniejących, odemontaż gniazd komputerowych do wymiany 50%, omontaż nowych gniazd komputerowych nt/2xRJ-45 kat.5-6 50% nowych, odemontaż i ponowny montaż gniazd instalacyjnych zwykłych i bryzgoszczelnych z wymianą 50% na nowe, odemontaż i ponowny montaż wymiana wyłączników zwykłych i bryzgoszczelnych z wymianą 50% na nowe, owymiana opraw oświetleniowych w pokojach przyjęto 10 szt na piętro (przyjąć jak istniejące

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160817.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU PROFI-MAT
Email wykonawcy: profimat2012@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Parkowa 35/3
Kod pocztowy: 84-239
Miejscowość: Bolszewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98014.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98014.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153969.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.