eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 2 i 4 w Iławie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-15

Ogłoszenie nr 500058956-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.

Gmina Miejska Iława: Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 2 i 4 w Iławie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594483-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500041008-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000, ul. ul. Niepodległości 13, 14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (089) 6490159, 6490101, e-mail przetargi@umilawa.pl, faks (089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): www.bip.umilawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 2 i 4 w Iławie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.32.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie i remont budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 2 na działce ew. nr 26 z obrębu 9 przy ul. Gen. Wł. Andersa 7 oraz cieplenie i remont budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Skłodowskiej 31 dz. 149 obr.9 w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej" 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 (dwóch) części 1) część 1 - Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Iławie. Zakres przedmiotu zamówienia części 1 obejmuje w szczególności: a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie przegród stropodachów wentylowanych, b) wymianę pokrycia dachu nad pomieszczeniem sali gimnastycznej, wymianę drzwi zewnętrznych i okien c) częściową wymianę instalacji c.o i zastosowaniem systemu BMS, d) wymianę instalacji c.w.u. e) wymianę oświetlenia na bardziej efektywne energetycznie, zasilenie pomp c.o., c.w.u., zasilenie sterowników wymienianych w sali gimnastycznej okien f) wymianę instalacji odgromowej oraz utrzymanie zasilenia kamer (demontaż i ponowny montaż) oraz oświetlenia zewnętrznego na ocieplanych elewacjach budynku, g) remont sanitariatów, h) dostosowanie budynku do potrzeb niepełnosprawnych, 2) część 2 - Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Iławie. Zakres przedmiotu zamówienia części 2 obejmuje w szczególności: a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie przegród stropodachów wentylowanych, b) wymianę pokrycia dachu nad pomieszczeniem sali gimnastycznej, wymianę drzwi zewnętrznych i okien c) częściową wymianę instalacji c.o i zastosowaniem systemu BMS, d) wymianę instalacji c.w.u. e) remont instalacji oświetleniowej, odgromowej i zasilającej elektroenergetycznej, f) dostosowanie budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych - montaż platformy przyschodowej oraz remont sanitariatów w celu stworzenia toalet dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem instalacji wodno - kanalizacyjnych w obrębie tych pomieszczeń 3. W ramach realizacji części 1 i 2 będących przedmiotem postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego, w tym urządzeń przewidzianych w dokumentacjach projektowych dla części 1 i 2. 4. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, w tym pracowników i uczniów, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności przebudowywanych pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 t.j.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót - załącznik nr 8 do SIWZ oraz postanowieniach SIWZ w szczególności: §III Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy dla części 1 i 2. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia (część 1 i 2) na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są przedmiary robót. 7. W przypadku wskazania w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacjami projektowymi, STWiORB, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacjach projektowych, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej. 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 11. Zamawiający informuje, że wszystkie roboty wykonywane na obiektach muszą być uzgodnione z użytkownikami, gdyż od 01.09.2017r obiekty normalnie pracują, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. W związku z powyższym wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszt ten należy uwzględnić w kosztach pośrednich. 12. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacjach projektowych dla części 1 i 2. 13. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 14. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 15. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacjami projektowymi oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej obiektu. 16. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45111100-9 roboty w zakresie burzenia, 45421132-8 Instalowanie okien, 45421131-1 instalowanie drzwi, 45262522-6 roboty murarskie, 45324000-4 roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45442100-8 roboty malarskie, 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45321000-3 Izolacja cieplna, 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, 45443000-4 Roboty elewacyjne, 17. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac (część 1 i 2): roboty rozbiórkowe, ocieplenie, roboty malarskie, roboty glazurnicze, wymiana stolarki roboty instalacyjne wod-kan. c.o. i elektroenergetyczne, i inne roboty ogólnobudowlane, o których mowa w dokumentacji projektowej i STWiORB na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2016.1666 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7 wzór umowy dla części 1 i 2. 18. Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45421132-8, 45421131-1, 45262522-6, 45324000-4, 45442100-8, 45310000-3, 45321000-3, 45332000-3, 45332400-7, 45443000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Iławie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp, gdyż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny oferty. W dniu 28.09.2017r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na termomodernizację budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 2 i 4 w Iławie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej". Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 18.10.2017r godz.10.30 na realizację przedmiotowej części została złożona następująca oferta - oferta nr 2 złożona w dniu 18.10.2017r., godz. 10:12 przez Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego PEDBUD Sp. z o.o., ul. Pawia 2, 11-041 Olsztyn. Oferta zawiera oferowaną cenę brutto za wykonanie zamówienia: 5.439.938,98 zł, oferowany okres rękojmi i gwarancji - 60 miesięcy, deklarowaną liczbę etatów dla zatrudnionych osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych - 2 etaty. Zamawiający zgodnie z art. 86 ust.3 ustawy Pzp w dniu otwarcia ofert stwierdził, iż zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę brutto w wysokości 3.295.000,00 zł. Natomiast najniższa kwota za realizację przedmiotowej części zamówienia z oferty niepodlegającej odrzuceniu wynosi: 5.439.938,98 zł brutto. Zamawiający dokonał analizy, czy będzie istniała możliwość zwiększenia kwoty przewidzianej na realizację zadania do ceny oferty najkorzystniejszej w wyniku, której stwierdził, iż nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia z kwoty 3.295.000,00 zł brutto do kwoty z oferty najkorzystniejszej tj.: 5.439.938,98 zł. Reasumując zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp w związku z tym, iż cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Iławie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1270474.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "DAGMAR" Radosław Kusiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zagrodowa 6B
Kod pocztowy: 14-105
Miejscowość: Łukta
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2149996.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2149996.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2831691.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.