eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Prace związane z wykonaniem remontów chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-19

Ogłoszenie nr 500059265-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.

Powiat Legionowski: Prace związane z wykonaniem remontów chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512487-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05119 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (url): bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia Publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace związane z wykonaniem remontów chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.272.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w pasach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego polegające na całorocznym remoncie następujących nawierzchni:1) chodników ciągów pieszych,2) zjazdów,3) zatok postojowych,4) parkingów.2.Remonty nawierzchni chodników i dróg rowerowych oraz nawierzchni zatok parkingowych i parkingów obejmują:1)wymianę materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych),2)wykonanie podbudowy,3)przełożenie istniejącej nawierzchni w/w bez udziału nowego materiału,4)naprawę obrzeży - 100% wymiana materiału na nowy,5)przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego),6)naprawę krawężników - 100% wymiana materiału na nowy,7)przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego),8) wykonanie ławy betonowej,9)wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego.3.Zamawiający każdorazowo zlecać będzie remonty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.4.Drogi powiatowe Powiatu Legionowskiego, których remonty dotyczą wskazano w załączniku nr 1 do wzoru umowy pn.: Wykaz dróg i ulic.5.Przewidywane roboty remontowe przedstawiają się następująco:1) wymiana materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych):- kostka brukowa szara gr. 8 cm - 400 m2, - kostka brukowa kolor gr. 8 cm - 400 m2,- kostka brukowa szara gr. 6 cm - 200 m2,- kostka brukowa kolor gr. 6 cm - 200 m2;2)wykonanie podbudowy - 1500 m2,3)przełożenie istniejącej nawierzchni bez udziału nowego materiału - 4500 m2,4)naprawę obrzeży - 100% wymiana materiału na nowy:- obrzeża betonowe 6x20 - 200 mb;- obrzeża betonowe 8x30 - 200 mb, 5)przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego) - 200 mb,6)naprawę krawężników - 100% wymiana materiału na nowy:- krawężnik betonowy 15x30 - 300 mb;- krawężnik betonowy 20x30 - 300 mb,7)przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego) - 200 mb,8)wykonanie ławy betonowej - 200 mb,9)wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego - 200 mb.6.Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach.7.Zamawiający każdorazowo zlecać będzie roboty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.8.Zamawiający przewiduje dwa tryby naprawy nawierzchni asfaltowych:1)tryb awaryjny. Przy zleceniu w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 11 godzin od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Naprawa w trybie awaryjnym winna zakończyć się w ciągu 24 godzin od przyjęcia zlecenia,2)tryb zwykły. Przy zleceniu w trybie zwykłym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od dnia przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Termin zakończenia napraw w trybie zwykłym zostanie każdorazowo uzgodniony z Wykonawcą i dostosowany do rodzaju i zakresu zleconych napraw.9.Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń:1)pisemna (dotyczy trybu zwykłego),2)fax (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego),3)e-mail (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego),4)telefon (dotyczy trybu awaryjnego).10. Roboty muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 1. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail.12.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 (dotyczy trybu zwykłego) oraz w dni wolne od pracy i całodobowo (dotyczy trybu awaryjnego).13.W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy. 14.Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym. 15.W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody. 16. Informacja o przewidywanych zamówieniach na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.1)Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. tj. polegających na wykonaniu remontów chodników na ternie Powiatu Legionowskiego, wskazanych zgodnie z zapisami Rozdziału VII ust. 1 SIWZ,2)Przewidywane powierzchnie do remontu, w ramach powtórzenia podobnych robót budowlanych, przedstawiają się następująco:a) wymiana materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych):- kostka brukowa szara gr. 8 cm - ilość orientacyjna: 200 m2,- kostka brukowa kolor gr. 8 cm - ilość orientacyjna: 200 m2,- kostka brukowa szara gr. 6 cm - ilość orientacyjna: 100 m2, - kostka brukowa kolor gr. 6 cm - ilość orientacyjna: 100 m2;b) wykonanie podbudowy - ilość orientacyjna: 500 m2,c) przełożenie istniejącej nawierzchni bez udziału nowego materiału - ilość orientacyjna: 2000 m2,d) naprawę obrzeży - 100% wymiana materiału na nowy:- obrzeża betonowe 6x20 - ilość orientacyjna: 100 mb,- obrzeża betonowe 8x30 - ilość orientacyjna: 100 mb; e) przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego) - ilość orientacyjna: 100 mb;f) naprawę krawężników - 100% wymiana materiału na nowy:- krawężnik betonowy 15x30 - ilość orientacyjna: 100 mb,- krawężnik betonowy 20x30 - ilość orientacyjna: 200 mb;g) przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego) - ilość orientacyjna: 100 mb;h) wykonanie ławy betonowej - ilość orientacyjna: 100 mb;i) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego - ilość orientacyjna: 100 mb; 3)Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w trybie zamówienia z wolnej ręki. Warunki udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną ustalone na podstawie zapisów umowy zawartej w ramach zamówienia podstawowego.17. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 18.W celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.:- kierowca samochodów ciężarowych oraz dostawczych,- operator płyty wibracyjnej.19.Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 358536.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ESTYP S.C. Kamila Kowalik, Ewa Stypik-Skiba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Segmentowa 6
Kod pocztowy: 05-100
Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 256800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 256800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 260500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.