To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-19
Ogłoszenie nr 500059265-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.
Powiat Legionowski: Prace związane z wykonaniem remontów chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512487-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000,
ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego
11,
05119
Legionowo, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 840 872, e-mail
przetargi@powiat-legionowski.pl, faks
227 742 551.
Adres strony internetowej (url): bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia Publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace związane z wykonaniem remontów chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPU.272.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w pasach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego polegające na całorocznym remoncie następujących nawierzchni:1) chodników ciągów pieszych,2) zjazdów,3) zatok postojowych,4) parkingów.2.Remonty nawierzchni chodników i dróg rowerowych oraz nawierzchni zatok parkingowych i parkingów obejmują:1)wymianę materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych),2)wykonanie podbudowy,3)przełożenie istniejącej nawierzchni w/w bez udziału nowego materiału,4)naprawę obrzeży - 100% wymiana materiału na nowy,5)przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego),6)naprawę krawężników - 100% wymiana materiału na nowy,7)przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego),8) wykonanie ławy betonowej,9)wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego.3.Zamawiający każdorazowo zlecać będzie remonty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.4.Drogi powiatowe Powiatu Legionowskiego, których remonty dotyczą wskazano w załączniku nr 1 do wzoru umowy pn.: Wykaz dróg i ulic.5.Przewidywane roboty remontowe przedstawiają się następująco:1) wymiana materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych):- kostka brukowa szara gr. 8 cm - 400 m2, - kostka brukowa kolor gr. 8 cm - 400 m2,- kostka brukowa szara gr. 6 cm - 200 m2,- kostka brukowa kolor gr. 6 cm - 200 m2;2)wykonanie podbudowy - 1500 m2,3)przełożenie istniejącej nawierzchni bez udziału nowego materiału - 4500 m2,4)naprawę obrzeży - 100% wymiana materiału na nowy:- obrzeża betonowe 6x20 - 200 mb;- obrzeża betonowe 8x30 - 200 mb, 5)przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego) - 200 mb,6)naprawę krawężników - 100% wymiana materiału na nowy:- krawężnik betonowy 15x30 - 300 mb;- krawężnik betonowy 20x30 - 300 mb,7)przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego) - 200 mb,8)wykonanie ławy betonowej - 200 mb,9)wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego - 200 mb.6.Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach.7.Zamawiający każdorazowo zlecać będzie roboty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.8.Zamawiający przewiduje dwa tryby naprawy nawierzchni asfaltowych:1)tryb awaryjny. Przy zleceniu w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 11 godzin od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Naprawa w trybie awaryjnym winna zakończyć się w ciągu 24 godzin od przyjęcia zlecenia,2)tryb zwykły. Przy zleceniu w trybie zwykłym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od dnia przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Termin zakończenia napraw w trybie zwykłym zostanie każdorazowo uzgodniony z Wykonawcą i dostosowany do rodzaju i zakresu zleconych napraw.9.Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń:1)pisemna (dotyczy trybu zwykłego),2)fax (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego),3)e-mail (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego),4)telefon (dotyczy trybu awaryjnego).10. Roboty muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 1. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail.12.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 (dotyczy trybu zwykłego) oraz w dni wolne od pracy i całodobowo (dotyczy trybu awaryjnego).13.W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy. 14.Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym. 15.W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody. 16. Informacja o przewidywanych zamówieniach na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.1)Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. tj. polegających na wykonaniu remontów chodników na ternie Powiatu Legionowskiego, wskazanych zgodnie z zapisami Rozdziału VII ust. 1 SIWZ,2)Przewidywane powierzchnie do remontu, w ramach powtórzenia podobnych robót budowlanych, przedstawiają się następująco:a) wymiana materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych):- kostka brukowa szara gr. 8 cm - ilość orientacyjna: 200 m2,- kostka brukowa kolor gr. 8 cm - ilość orientacyjna: 200 m2,- kostka brukowa szara gr. 6 cm - ilość orientacyjna: 100 m2, - kostka brukowa kolor gr. 6 cm - ilość orientacyjna: 100 m2;b) wykonanie podbudowy - ilość orientacyjna: 500 m2,c) przełożenie istniejącej nawierzchni bez udziału nowego materiału - ilość orientacyjna: 2000 m2,d) naprawę obrzeży - 100% wymiana materiału na nowy:- obrzeża betonowe 6x20 - ilość orientacyjna: 100 mb,- obrzeża betonowe 8x30 - ilość orientacyjna: 100 mb; e) przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego) - ilość orientacyjna: 100 mb;f) naprawę krawężników - 100% wymiana materiału na nowy:- krawężnik betonowy 15x30 - ilość orientacyjna: 100 mb,- krawężnik betonowy 20x30 - ilość orientacyjna: 200 mb;g) przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego) - ilość orientacyjna: 100 mb;h) wykonanie ławy betonowej - ilość orientacyjna: 100 mb;i) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego - ilość orientacyjna: 100 mb; 3)Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w trybie zamówienia z wolnej ręki. Warunki udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną ustalone na podstawie zapisów umowy zawartej w ramach zamówienia podstawowego.17. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 18.W celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.:- kierowca samochodów ciężarowych oraz dostawczych,- operator płyty wibracyjnej.19.Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
358536.58
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ESTYP S.C. Kamila Kowalik, Ewa Stypik-Skiba
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
256800
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Remont instalacji centralnego ogrzewania i wymiana węzłów cieplnych w wybranych obiektach Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Projekt i budowa systemu odwodnienia przy wejściu głównym do budynku szkoły PZSiPS w Legionowie"
- Przebudowa ulicy Bukowej w Legionowie
- Wymiana folii pokrywającej dno i ściany niecki basenowej oraz naprawa przecieków dna basenu znajdującego się w budynku nr 42 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- "Przebudowa drogi leśnej L12/10/1B "Droga końska" na terenie Nadleśnictwa Choczewo"
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z przebudową odcinka kanalizacji deszczowej przy ul. Marysińskiej w Justynowie i Kraszewie
- Remont ulicy Słonecznej w Gąbinie
- Remont i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Pieńsk
- Budowa zbiornika retencyjnego przy ul. Kresowej w Justynowie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.