eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Prace związane z wykonaniem prac z zakresu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-21

Ogłoszenie nr 500061579-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.

Powiat Legionowski: Prace związane z wykonaniem prac z zakresu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512665-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05119 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (url): bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia Publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace związane z wykonaniem prac z zakresu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.272.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w następujących technologiach: 1) naprawę nawierzchni asfaltowych w technologii "na gorąco", średnia głębokość powyżej 4 cm z zastosowaniem masy grysowo asfaltowej i obcinaniem krawędzi uszkodzeń do regularnych kształtów (masa na gorąco, głębokość powyżej 4 cm),2) naprawę nawierzchni asfaltowych w technologii "na gorąco", średnia głębokość poniżej 4 cm z zastosowaniem masy grysowo asfaltowej i obcinaniem krawędzi uszkodzeń do regularnych kształtów (masa na gorąco, głębokość do 4 cm),3) naprawa nawierzchni asfaltowych w technologii "na zimno" z zastosowaniem masy grysowo - asfaltowej i obcinaniem krawędzi uszkodzeń do regularnych kształtów (masa na zimno, głębokość powyżej 4 cm).2.Drogi powiatowe Powiatu Legionowskiego, których remont cząstkowy dotyczy wskazano w załączniku nr 1 do wzoru umowy pn.: Wykaz dróg i ulic.3.Przewidywane powierzchnie do remontu przedstawiają się następująco:1) masa na gorąco, głębokość powyżej 4 cm - 17 000 m2;2) masa na gorąco, głębokość do 4 cm - 300 m2;3) masa na zimno, głębokość powyżej 4 cm - 200 m2.Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach.4.Zamawiający każdorazowo zlecać będzie naprawy nawierzchni asfaltowych podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.5.Zamawiający przewiduje dwa tryby naprawy nawierzchni asfaltowych:1)tryb awaryjnym (dot. zakresu do 20 m2). Przy zleceniu w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 11 godzin od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Naprawa w trybie awaryjnym winna zakończyć się w ciągu 24 godzin od przyjęcia zlecenia,2)tryb zwykły (dot. zakresu powyżej 20 m2 powierzchni). Przy zleceniu w trybie zwykłym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od dnia przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Termin zakończenia napraw w trybie zwykłym zostanie każdorazowo uzgodniony z Wykonawcą i dostosowany do rodzaju i zakresu zleconych napraw.6.Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń:1)pisemna (dotyczy trybu zwykłego),2)fax (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego),3)e-mail (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego),4)telefon (dotyczy trybu awaryjnego).7.Zamawiający przyjmuje minimalny dzienny przerób w ilości 300 m2 wyremontowanej nawierzchni.8.Roboty musza być wykonane zgodnie ze specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 1.9.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail.10.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 (dotyczy trybu zwykłego) oraz w dni wolne od pracy i całodobowo (dotyczy trybu awaryjnego).11.W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy. 12.Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do ocechowania w terenie każdej dokonanej naprawy w sposób uzgodniony z Zamawiającym.14.W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody. 15.Informacja o przewidywanych zamówieniach na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.1)Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. tj. polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych dróg kategorii powiatowej na ternie Powiatu Legionowskiego wskazanych zgodnie z zapisami Rozdziału VII ust. 1 SIWZ;2)Przewidywane powierzchnie do remontu, w ramach powtórzenia podobnych robót budowlanych, przedstawiają się następująco:a)naprawa nawierzchni asfaltowych w technologii "na gorąco", średnia głębokość powyżej 4 cm z zastosowaniem masy grysowo asfaltowej i obcinaniem krawędzi uszkodzeń do regularnych kształtów - ilość orientacyjna: 8 000 m2,b)naprawa nawierzchni asfaltowych w technologii "na gorąco", średnia głębokość poniżej 4 cm z zastosowaniem masy grysowo asfaltowej i obcinaniem krawędzi uszkodzeń do regularnych kształtów - ilość orientacyjna: 150 m2,c)naprawa nawierzchni asfaltowych w technologii "na zimno" z zastosowaniem masy grysowo - asfaltowej i obcinaniem krawędzi uszkodzeń do regularnych kształtów - ilość orientacyjna: 100 m2;3)Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w trybie zamówienia z wolnej ręki. Warunki udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną ustalone na podstawie zapisów umowy zawartej w ramach zamówienia podstawowego.16. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy.17.W celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.:- kierowca samochodów ciężarowych oraz dostawczych,- operator frezarki drogowej, - operator rozściełacza drogowego,- operator kotła transportowo-produkcyjnego lub recyklera do masy asfaltowej. Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1199000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INFRASTRUKTURA BUD-59 Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierzowska 43 lok. K
Kod pocztowy: 02-572
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 741000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 741000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 741000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.