To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-22
Ogłoszenie nr 500062480-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu: Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu oraz serwisu systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowego w podległych jednostkach terenowych Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598707-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200346,
ul. ul. Św. Marcin
,
60959
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 530 920, e-mail
poznan@krus.zetobi.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu oraz serwisu systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowego w podległych jednostkach terenowych Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1200-OP.261.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: a) ochrony fizycznej osób i mienia (stacjonarnej) w PT KRUS w Koninie, Ostrowie Wlkp. i Rawiczu przez okres 2 miesięcy (listopad oraz grudzień 2017r.), b) monitoringu budynków przy pomocy systemów alarmowych (antywłamaniowych i sygnalizacji pożaru) wraz z reakcją grupy interwencyjnej do obiektów - dotyczy placówek terenowych KRUS w: Gnieźnie, Grodzisku Wielkopolskim, Nowym Tomyślu, Śremie, Środzie Wielkopolskiej, Szamotułach, Międzychodzie, Koninie, Kole, Słupcy, Turku, Ostrowie Wielkopolskim, Jarocinie, Kaliszu, Kępnie, Krotoszynie, Ostrzeszowie, Pleszewie, Pile, Czarnkowie, Wągrowcu, Złotowie, Rawiczu, Gostyniu, Kościanie, Lesznie, Wolsztynie, c) sprawowania serwisu obejmującego przeprowadzanie konserwacji i napraw urządzeń i instalacji utrzymujących systemy alarmowe antywłamaniowe w stałej sprawności alarmowej - dotyczy placówek terenowych KRUS w: Gnieźnie, Grodzisku Wielkopolskim, Nowym Tomyślu, Śremie, Środzie Wielkopolskiej, Szamotułach, Międzychodzie, Koninie, Kole, Słupcy, Turku, Ostrowie Wielkopolskim, Jarocinie, Kaliszu, Kępnie, Krotoszynie, Ostrzeszowie, Pleszewie, Pile, Czarnkowie, Wągrowcu, Złotowie, Rawiczu, Gostyniu, Kościanie, Lesznie, Wolsztynie, d) sprawowania serwisu obejmującego przeprowadzanie konserwacji i napraw urządzeń i instalacji utrzymujących systemy alarmowe sygnalizacji pożaru w stałej sprawności alarmowej - dotyczy placówek terenowych KRUS w: Gnieźnie, Grodzisku Wielkopolskim, Nowym Tomyślu, Śremie, Środzie Wielkopolskiej, Szamotułach, Koninie, Kole, Turku, Ostrowie Wielkopolskim, Kaliszu, Pleszewie, Pile, Czarnkowie, Wągrowcu, Złotowie, Rawiczu, Kościanie, e) przeniesienia dotychczasowego wyposażenia, jego zamontowanie wraz z urządzeniem do transmisji sygnału alarmowego (antywłamaniowego/sygnalizacji pożaru) lub objęcie monitoringiem istniejących urządzeń w nowej lokalizacji w przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej na terenie miejscowości, w której dana jednostka się znajduje, f) wzmocnienia ochrony obiektów poprzez ochronę fizyczną na żądanie Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach (np. stopień alarmowy, wyłączenie systemów z powodu remontów itp.), g) sporządzenia i uzgodnienia z Zamawiającym instrukcji ochrony obiektów poprzez monitoring zawierających w szczególności opis sposobu prowadzenia usługi oraz przewidywane procedury, h) prowadzenia bieżącej dokumentacji dotyczącej: ? realizowanej ochrony fizycznej (stacjonarnej)- dane dotyczące awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy, ? monitoringu systemu alarmowego antywłamaniowego i sygnalizacji pożaru oraz przekazywanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów funkcjonowania systemów (dane dotyczące awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy, interwencji grup interwencyjnych oraz załączeń i wyłączeń systemów alarmowych przez uprawnione osoby) w obiektach Zamawiającego ? serwisu urządzeń i instalacji systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych zapewniających utrzymanie systemów w stałej sprawności technicznej i) demontażu zainstalowanych urządzeń do transmisji sygnału radiowego po zakończeniu umowy w terminie ustalonym przez Zamawiającego, zależnym od terminu montażu urządzeń przez Wykonawcę wyłonionego w następnym postępowaniu przetargowym. 2. Wykonawca musi spełniać wymogi określone Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1432, z późn. zm.) 3. Zamawiający w załączniku 2 do umowy podał urządzenia obecnie zainstalowane w budynkach Szczegółowe warunki zamówienia wraz z standardami jakościowymi zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:79710000-4 /Usługi ochroniarskie/, 79711000-1/Usługi nadzoru przy użyciu alarmu/, 50700000-2 /Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych/. 5. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne 1) Zamawiający na podstawie art.29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie: a) ochrony fizycznej osób i mienia w Placówkach Terenowych w Koninie, Ostrowie Wlkp. i Rawiczu w okresie realizacji tej części zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę b) serwisu obejmującego przeprowadzenie konserwacji i napraw urządzeń i instalacji utrzymujących systemy alarmowe antywłamaniowe i sygnalizacji pożaru w stałej sprawności alarmowej przez cały okres realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zawartej na podstawie art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 2) Wykonawca złoży oświadczenie, że zarówno on jak i jego podwykonawca będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia osoby wykonujące czynności wskazane w pkt 1). 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1) . Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; Ponadto Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania wszystkich lub wybranych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę tj. kopię umowy/umów o pracę osoby/osób wykonującej/wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę pub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności, Zamawiający przewiduje według swego wyboru sankcję w postaci odstąpienia od umowy lub jej części z winy Wykonawcy i naliczenia kar umownych z tytułu odstąpienia lub sankcje naliczenia kar umownych na zasadach i w wysokości określonej w umowie stanowiącej załącznik 7 do SIWZ. 6) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczenia lub dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności skutkujących sankcjami, o których mowa odpowiednio w pkt. 5 7) W przypadku rozwiązania stosunku pracy ( bez względu na stronę składającą oświadczenie w tym zakresie) z osobą zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, do wykonywania czynności, o których mowa w ust. 1, przed zakończeniem realizacji umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby zgodnie z postanowieniami umowy. 6. Wymagania dotyczące podwykonawstwa: 1) Zamawiający na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy - Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia przedmiotowej usługi. 2) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie realizacji usługi ochrony fizycznej oraz monitoringu systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych. 3) Na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia ( zakres prac ), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( tj. innych niż określone w pkt. 2) i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców 4) Zamawiający nie dopuszcza zawierania przez podwykonawców umów z dalszymi podwykonawcami. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 79711000-1, 50700000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
293731.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOTRADE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
261391.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont ogrodzenia zewnętrznego ul. Topolowa 11 m. Dolaszewo
- Świadczenie usługi polegającej na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej budynków jednolokalowych oraz lokali stanowiących zasób Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o
- Wyroby Medyczne jednorazowego użytku - pompy elastomerowe, znaczniki do urządzenia Sentimag, strzykawki Enfit, cewniki Swan Ganz
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na dwie części.
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek UAM - 2 części
- zakup nawozu mineralnego wieloskładnikowego rolniczego NPK+S (120 t) na potrzeby jednostek organizacyjnych IOR-PIB w Winnej Górze
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w związku z organizacją imprez
- Usługi ochrony wizyjnej i fizycznej osób oraz mienia w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałach w Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Usługa ochrony Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
- "Usługa ochrony obiektów, osób i mienia SO w Szczecinie, SR w Choszcznie, SR w Kamieniu Pomorskim, SR w Łobzie oraz pokoi gościnnych Sądu Okręgowego w Szczecinie w Pobierowie"
- Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Świadczenie usługi ochrony obiektów, osób i mienia oraz całodobowy monitoring systemów alarmowych Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.