To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-01
Ogłoszenie nr 500068587-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.
Gmina Miejska Iława: Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Iławie w ramach projektu p.n. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Obszary wymagające rewitalizacji RPWM.08.00.00, Działanie RPWM.08.01.00 Rewitalizacja obszarów miejskich
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608712-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000,
ul. ul. Niepodległości
13,
14200
Iława, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
(089) 6490159, 6490101, e-mail
przetargi@umilawa.pl, faks
(089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): www.bip.umilawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Iławie w ramach projektu p.n. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.38.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego budowy (nadzór w zakresie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi) - polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym na zadaniu pn. Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Iławie. 2. Informacje o zadaniu inwestycyjnym: 1) Zadanie jest realizowane w systemie "buduj". 2) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie kosztorysowe 3) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.umilawa.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: ZP.271.32.2017: http://bip.umilawa.pl/zamowienia_publiczne/101/339/Postepowanie_znak_ZP_271_32_2017_-_Termomodernizacja_budynku_Samorzadowej_Szkoly_Podstawowej_nr_2_i_4_w_Ilawie_w_ramach_projektu_pn___E2_80_9ETermomodernizacja_budynkow_uzytecznosci_publicznej_22/ 4) Szacowany termin zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych pierwsza dekada listopada 2017r. 5) Termin umowny wykonania robót budowlanych do dnia 30.11.2018r. 6) Miejsce realizacji: Iława, ul. Skłodowskiej 31 w Iławie, 7) Zamawiający informuje, że zamówienie na roboty budowlanej przewidziane jest do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych 8) Przedmiotem robót budowlanych jest w szczególności: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie przegród stropodachów wentylowanych, - wymianę pokrycia dachu nad pomieszczeniem sali gimnastycznej, wymianę drzwi zewnętrznych i okien - częściową wymianę instalacji c.o i zastosowaniem systemu BMS, - wymianę instalacji c.w.u. - remont instalacji oświetleniowej, odgromowej i zasilającej elektroenergetycznej, - dostosowanie budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych - montaż platformy przyschodowej oraz remont sanitariatów w celu stworzenia toalet dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem instalacji wodno - kanalizacyjnych w obrębie tych pomieszczeń 3. Przedmiot zamówienia (usługa) obejmuje także, w szczególności: 1) zarządzanie i koordynację realizacji budowy; 2) świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane. 4. Szczegóły opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWIZ. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego 71540000-5 usługi zarządzania budową, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie przewidziane jest do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Obszary wymagające rewitalizacji RPWM.08.00.00, Działanie RPWM.08.01.00 Rewitalizacja obszarów miejskich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26220.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane "INSPEC" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60270.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Wykonanie dokumentacji dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Iławie
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy mola nad Małym Jeziorakiem i drogi rowerowej w Iławie"
- Wymiana barier i wykonanie izolacji na moście przez rzekę Drwęcę w ciągu drogi powiatowej nr 1214N w msc. Gromoty
- Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gmin członkowskich Związku Gmin Jeziorak
- Roboty budowlane polegające na przebudowie pracowni endoskopii Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Wykonanie prac remontowych i rozbiórkowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna
- Budowa nowoczesnego systemu odbioru i zarządzania odpadami komunalnymi w gminie Śrem
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów przy drodze powiatowej Nr 2909S Chudów - Paniówki
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Powiatu Jędrzejowskiego"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w podziale na 2 części.
- "Modernizacja i rozbudowa budynku na potrzeby tworzonego Gminnego Ośrodka Kultury w Gawłuszowicach" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.