eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczRozbudowa sieci dedykowanych i systemu bezpieczeństwa obiektowego, modernizacja okablowania strukturalnego oraz przebudowa pomieszczenia rejestracji pojazdów w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-06

Ogłoszenie nr 500073843-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.

Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu: Rozbudowa sieci dedykowanych i systemu bezpieczeństwa obiektowego, modernizacja okablowania strukturalnego oraz przebudowa pomieszczenia rejestracji pojazdów w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526705-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu, Krajowy numer identyfikacyjny 21046694800000, ul. ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 742-84-10, e-mail p.lachowicz@powiat-miedzyrzecki.pl, m.lesny@powiat-miedzyrzecki.pl, faks 0-95 742-84-11.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa sieci dedykowanych i systemu bezpieczeństwa obiektowego, modernizacja okablowania strukturalnego oraz przebudowa pomieszczenia rejestracji pojazdów w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.09.2018.PL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rozbudowa okablowania strukturalnego w budynku, dedykowanej sieci elektrycznej, SSWiN, SAP, oświetlenia awaryjnego oraz systemu oddymiania budynku. 2. Montaż zasilacza UPS w pomieszczeniu centralnej serwerowni (nr 211 - II p.) 3. Przebudowa pomieszczenia rejestracji pojazdów (nr 201 - II p.) 4. Wyposażenie pomieszczeń Wydziału Komunikacji i Dróg w system zarządzania ruchem klientów z możliwością zdalnej rejestracji miejsca przez internet. Analizę zakresu zamówienia należy opierać na dokumencie: "Przedmiar robót". W przypadku wątpliwości lub niejasności z zakresu przedmiotowych zagadnień technicznych, pytania należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres email: d.makowski@powiat-miedzyrzecki.pl Zamawiający udzieli odpowiedzi w formie publikacji na stronie BIP w czasie przewidzianym przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy przed złożeniem oferty w terminie ustalonym wcześniej z Zamawiającym. Zamówienie jest drugim etapem procesu modernizacji urzędu. W poprzednim zadaniu wykonano przebudowę pomieszczenia serwerowni, część nowej sieci SSWiN, SAP, zamontowano centralkę ppoż., itd., przebudowę części pomieszczeń wydziału Komunikacji. Rozbudowa sieci w pomieszczeniach parteru i I pietra budynku nie wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje dostawy i montażu kamer monitoringu wizyjnego CCTV. Ad 1: instalacja sieci LAN klasy EA (kategoria 6A) pracującej w pasmie do 500 MHz z wykorzystaniem przewodów S/FTP, F/FTP rozprowadzonej z serwerowni do pomieszczenia nr 201 (rejestracja pojazdów), oraz do pozostałych 10 pomieszczeń na IIp. budynku oraz do 13 pomieszczeń Wydziału Geodezji na IVp. budynku; instalację okablowania w serwerowni należy wykonać poprzez zastosowanie dodatkowych tras kablowych pod podłogą techniczną - zamawiający nie dopuszcza układania wiązek kablowych bezpośrednio na podłodze; wykonanie instalacji dedykowanej sieci elektrycznej z podziałem na obwody bez podtrzymania i z podtrzymaniem zasilania wraz z szafami rozdzielczymi wyposażonymi w opisane zabezpieczenia, rozbudowa instalacji alarmowej z zamontowanej centrali alarmowej do pomieszczenia nr 201, rozbudowa instalacji sieci alarmowania przeciwpożarowego: montaż czujek optyczno-termicznych do zamontowanego w budynku systemu Polon Alfa 4900, instalacja oświetlenia awaryjnego na drogach ewakuacyjnych (natężenie oświetlenia min. 5 lux), wykonanie wszystkich niezbędnych dokumentacji powykonawczych zawierających przebieg tras, rozmieszczenie lokalizację, nazewnictwo obwodów elektrycznych, gniazd i czujek wszystkich wykonanych instalacji, dostarczenie dokumentacji z przeprowadzonych pomiarów końcowych wszystkich wykonanych instalacji przez wykonawcę. Wykonanie montażu systemu oddymiania budynku na poszczególnych kondygnacjach budynku, pozwalającego na podłączenie poszczególnych pięter (za pomocą ręcznego przycisku) do urządzenia usuwania dymu, które będzie na IVp. (okna oddymiające - nie wchodzą w zakres robót). Koryta kablowe powinny być wykonane z materiałów (profil koryt i kolor) analogicznych jak wbudowane w Wydziale Komunikacji i w serwerowni w poprzednim etapie modernizacji. Wykonawca powinien przedstawić aktualny certyfikat instalatora. Na zamontowane okablowanie będzie wymagana 25 letnia gwarancja. Zamawiający przewiduje wykonanie trzech przewiertów pomiędzy stropami, tj. z pierwszego na drugie piętro, z drugiego na trzecie piętro i z trzeciego na czwarte piętro. Przewierty wykonane zostaną na korytarzach przy ścianie od pomieszczenia serwerowni itd. Zamawiający przewiduje demontaż zbędnych, istniejących listew/koryt wraz z okablowaniem. Demontaż należy wykonać w miejscach, w których wystąpiła kolizja nowej sieci z istniejącą instalacją. Przy demontażu należy zwrócić uwagę na zachowanie ciągłości pracy stanowisk komputerowych uzależnionych od istniejącego aktywnego okablowania. Koszty demontażu zbędnych koryt/listew powinny zostać uwzględnione w ofercie Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał udokumentowane doświadczenie w budowie sieci teleinformatycznych i sieci SSWiN oraz SAP, w postaci dowodu wykonanych robót na kwotę minimum 100.000zł brutto. Do realizacji tej części zadania Wykonawca może zatrudnić podwykonawcę. Uwaga dotycząca rzutów T-4 i E-4 w obrębie pomieszczenia nr 201. a. W miejscu instalacji na ścianie okiennej obok siebie dwóch punktów PEL 4 i PEL 1 pozostanie tylko jeden punkt PEL 1. Drugi punkt PEL 1 widoczny po prawej stronie przy węgarku podciągu przesunięty zostanie o maksymalnie 3m w kierunku ustalonym podczas prac instalacyjnych. b. We wszystkich czterech punktach (stanowiskach pracy) pod ladą obsługi interesantów zainstalowane zostaną pojedyncze punkty PEL 1 zamiast widocznych na rzutach PEL 2 i PEL 3. W ogólnym rozrachunku ilość gniazd logicznych jak i elektrycznych z podtrzymaniem zasilania i bez podtrzymania pozostaje taka sama. Ad 2: wyposażenie centralnej serwerowni w fabrycznie nowy zasilacz UPS o mocy minimalnej 40000VA/36000W. Minimalny czas podtrzymania przy danym obciążeniu (W) 100% - 3,5 minuty, przy 50% obciążenia 8 minut; UPS musi być wyposażony w interfejs komunikacyjny TCP/IP umożliwiający monitoring i zarządzanie urządzeniem oraz w przełącznik bypass umożliwiający przełączenie urządzenia w tryb pozwalający na serwis akumulatorów bez wyłączania urządzenia; zastosowanie wyłącznika EPO poza pomieszczeniem serwerowni w celu odcięcia zasilania UPS np. na wypadek pożaru i akcji gaśniczej. Do realizacji tej części zadania Wykonawca może zatrudnić podwykonawcę. Ad 3: Roboty rozbiórkowe oraz roboty instalacyjne powodujące znaczny hałas powinny roboty rozbiórkowe polegające na rozbiórce ścian działowych z cegieł, zerwaniu posadzek z płytek, zerwaniu posadzek z tworzyw sztucznych, wykuciu z muru ościeżnicy stalowej, wywiezieniu gruzu, montażu drzwi wewnętrznych, tynkowaniu, położeniu tynku mozaikowego, położeniu posadzek i cokolików z płytek gresowych, malowanie sufitu, ścian i grzejników c.o. w pomieszczeniu, roboty elektryczne instalacyjne, itd. Do realizacji tej części zadania Wykonawca może zatrudnić podwykonawcę. Ad 4: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: System Zarządzania Ruchem Klientów Zamawiający wymaga dostawy kompletnego, fabrycznie nowego sprzętu, nieużywanego, z datą produkcji nie późniejszą niż 2017r. Wycena powinna zawierać ceny następujących elementów systemu: biletomat z wyświetlaczem szt.1, wyświetlacz główny szt.1, przywołacze stanowiskowe (tablety) 4 szt.1 plus szt.1, oprogramowanie systemu umożliwiające rejestrację miejsca w kolejce przez internet, montaż systemu i szkolenie pracowników Zamawiającego. Instalacja systemu stanowi integralną część zamówienia. Do realizacji tej część zadania Wykonawca może zatrudnić podwykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32410000-0


Dodatkowe kody CPV: 45311200-2, 31682530-4, 45430000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 237193.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Defero Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zajęcza 5/11
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293523.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293523.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 338999.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.