eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LibiążRozbudowa Cmentarza Komunalnego w Libiążu obejmująca I etap robót budowlanych zlokalizowanego przy ul. Ks. Pieli w Libiążu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Libiążu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500079891-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu: Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Libiążu obejmująca I etap robót budowlanych zlokalizowanego przy ul. Ks. Pieli w Libiążu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Libiążu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521107-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu, Krajowy numer identyfikacyjny 27625798900000, ul. ul. Działkowa 1, 32590 Libiąż, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 271 311, e-mail urzad@libiaz.pl, faks 326 249 290.
Adres strony internetowej (url): www.libiaz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Libiążu obejmująca I etap robót budowlanych zlokalizowanego przy ul. Ks. Pieli w Libiążu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Libiążu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Libiążu obejmująca I etap robót budowlanych zlokalizowanego przy ul. Ks. Pieli w Libiążu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Libiążu". 2. Zakres przedmiotu zamówienia (I etap rozbudowy) obejmuje m.in.: 1) Wykonanie rozbudowy cmentarza o dwa sektory oznaczone w projekcie jako sektor 5 oraz 7. 2) Karczowanie terenu przeznaczonego pod 1 etap inwestycji obejmujący ok. 3200 m2. 3) Likwidacja istniejących skarp, ogrodzenia tymczasowego oddzielającego istniejącą część cmentarza od terenu przeznaczonego pod rozbudowę (ok. 55 m) oraz wykonanie niwelacji terenu zgodnie z projektowanymi rzędnymi terenu. W związku z dużymi różnicami w wysokościach terenu i planowanym wykonaniem niwelacji w pierwszym etapie tylko na części terenu inwestycyjnego na południowo - wschodniej (po skosie) krawędzi powstanie skarpa. Skarpę należy zabezpieczyć przed osuwaniem ziemi. Biorąc pod uwagę istniejące oraz projektowane rzędne terenu konieczne jest wywiezienie ziemi. Niwelacja terenu będzie tak przeprowadzona, aby nawiązać się do istniejącego układu dróg i ulic umożliwiając przyszłościowe wybudowanie drogi dojazdowej do cmentarza obsługującej pierwszy i drugi etap inwestycji zgodnie z projektem. 4) Demontaż części istniejącego uzbrojenia. 5) Likwidacja fragmentu kanalizacji deszczowej wraz z ponownym jej ułożeniem zgodnie z nowymi projektowanymi rzędnymi. Fragment kanalizacji do przebudowania znajduje się w północnej części projektowanego zamierzenia inwestycyjnego. 6) Demontaż istniejącej furtki przy śmietniku. Furtka z dwuskrzydłowej zostaje zmieniona na jednoskrzydłową zgodnie z projektem. 7) Demontaż/rozbiórka innych elementów uzbrojenia terenu nie ujawnionych na mapach w przypadku ich kolizji z projektowanych zagospodarowaniem terenu. 8) Likwidacja ogrodzenia tymczasowego oddzielającą istniejącą cześć cmentarza od terenu przeznaczonego pod rozbudowę. 9) Wybrukowania nawierzchni utwardzonych w postaci nowych ciągów komunikacyjnych w pierwszym etapie za pomocą kostki brukowej z wyoblonymi brzegami w kolorze żółtym i szarym o grubości 6 i 8 cm (wg projektu). Wybrukowanie pierwszego etapu obejmuje główną alejkę, na początku której znajduje się planowana brama wjazdowa wraz z furtką (brama oraz furtka wykonana będzie w drugim etapie) oraz alejki będące przedłużeniem istniejących alejek cmentarza pomiędzy sektorem 5 a 7 oraz powyżej sektora 7, a także fragment chodnika między demontowaną a nowoprojektowaną furtką przy śmietniku. 10) Zabezpieczenie tymczasowym ogrodzeniem panelowym z prętów stalowych powstałej skarpy na południowo - wschodniej granicy pierwszego etapu. 11) Wykonanie nowego ogrodzenia betonowego zgodnie z projektem, które ma nawiązywać do istniejącego ogrodzenia cmentarza komunalnego wraz z przęsłami. Ogrodzenie pierwszego etapu od frontu zakończy się na ostatnim przęśle przed nowoprojektowaną bramą wjazdową. Pozostała część zostanie uzupełniona ogrodzeniem tymczasowym. Ogrodzenie tymczasowe przewidziane jest również przy wschodniej granicy inwestycji. 12) Wykonanie punktu poboru wody przy istniejącym śmietniku (na terenie rozbudowywanego cmentarza). 13) Wykonanie instalacji wodociągowej łączącej punkt poboru wody z istniejącą siecią wodociągową zlokalizowaną przy punkcie poboru wody na północnym końcu cmentarza (pod lasem). 14) Wykonanie kanalizacji deszczowej. 15) Wykonanie dwóch zbiorników na wody opadowe. 16) Wykonanie separatora substancji ropopochodnych. 17) Wykonanie 5 wpustów kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami podpiętymi do zbiorników na wody opadowe (W4, W5, W11, W12, W13). 18) Wykonanie 8 opraw świetlnych wraz z niezbędnym okablowaniem (nr pkt. oświetlenia: 1, 1/1, 1/5, 1/6, 2, 3, 3/1, 3/2). 19) Podłączenie instalacji lamp ulicznych do istniejącej instalacji elektrycznej. 20) Badania odbiorcze, pomiary. 21) Wykonanie nasadzeń zieleni. 22) Wykonanie nawierzchni z trawy. Miejsce wykonywania zamówienia: obszar działek nr 2620, 2621, 2622, 2623/1, 2623/2, 2624, 2625/16 zlokalizowanych w obrębie 0001 Libiąż Mały w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż - miasto, znajdujących się przy ul. Księdza Pieli. Szczegółowy zakres robót określają Projekty (załącznik nr 9.1, 9.2 do SIWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 10.1, 10.2, 10.3 do SIWZ) oraz pomocniczo - Przedmiary robót (załącznik nr 11.1, 11.2, 11.3 do SIWZ). Projekt obejmuje rozbudowę Cmentarza Komunalnego w Libiążu. Zakres objęty przedmiotowym postępowaniem obejmuje wyłącznie I etap robót budowlanych rozbudowy Cmentarza Komunalnego w Libiążu. W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązku kierowania budową, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią posiadanych uprawnień oraz oświadczenie stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 2) przystąpienie do robót budowlanych możliwe jest w dniu następnym po zawiadomieniu właściwego organu o rozpoczęciu robót; 3) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania zadania oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne; 4) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia oraz poniesienia ewentualnych kosztów z tym związanych; 5) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP; 6) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót; 7) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; 8) opracowania operatu kolaudacyjnego; 9) dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z materiałami niezbędnymi do złożenia wniosku o zakończeniu robót; 10) zamieszczenie tablicy informacyjnej w widocznym miejscu; 11) dostosowania trybu pracy do warunków panujących na cmentarzu, w taki sposób, aby nie utrudniać korzystania z cmentarza oraz normalnej pracy związanej z obiektem w szczególności podczas ceremonii pochówkowych. 12) przy wykonywaniu prac związanych z wycinką drzew należy uwzględnić pocięcie dłużyc na klocki o dł. 3,0 m oraz ułożenie w stosy w miejscu wskazanym przez zamawiającego (Robinia akacjowa, Lipa drobnolistna, Dąb szypułkowy, Brzoza brodawkowata, Sosna pospolita, Topola, Olcha czarna). Starosta Chrzanowski wydał decyzję o zezwoleniu na wycinkę drzew, na podstawie której Zamawiający uiści opłatę. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 ppkt. 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: ? oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 ppkt. 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4 ppkt. 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45223200-8, 45231300-8, 45232100-3, 45233200-1, 45236300-3, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 793167.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GARDENBUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stanisława Kunickiego 5/201
Kod pocztowy: 30-134
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1039999.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 492000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1167491.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.