eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa stanowisk do programowania i obsługi układów manipulacyjnych - zamówienie w 3 częściach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-21

Ogłoszenie nr 500079895-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.

Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej: Dostawa stanowisk do programowania i obsługi układów manipulacyjnych - zamówienie w 3 częściach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach projektu: W yposażenie pracowni zawodowych w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach". Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego W ojewództwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna dla działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla poddziałania: 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616736-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej, Krajowy numer identyfikacyjny 69549100000, ul. ul. Armii Krajowej 84, 40671 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 028 463, e-mail dyrekcja@zspm.pl, faks 322 014 881.
Adres strony internetowej (url): http://zspm.pl/bip

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa stanowisk do programowania i obsługi układów manipulacyjnych - zamówienie w 3 częściach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSPM- 33/ZP/EFRR/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa stanowisk do programowania i obsługi układów manipulacyjnych Część 1 - Stanowisko do programowania i obsługi układów manipulacyjnych nr 1 (wyposażenie dla 4 stanowisk )Stanowisko do programowania i obsługi układów manipulacyjnych nr 2 (wyposażenie dla 4 stanowisk) Część 2 - Dostawa zestawu czujników z przetwornikiem - zestawy czujników wielkości nieelektrycznych - 16 zestawów Część 3 - Dostawa zestawu czujników bez przetwornika - zestawy czujników wielkości nieelektrycznych - 16 zestawów. Niniejsze zamówienie jest częścią III zamówienia Dostawa wyposażenia dla zawodu technik mechatronik - pracownia mechatroniczna (składającego się z VI części). Urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane. Rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016. Minimalny okres gwarancji wynosi dwa lata. 2) W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Zamawiającego oraz koszty ew. montażu. Dostarczone urządzenia powinny być skręcone (zmontowane) przez wykonawcę. W przypadku konieczności dokonania montażu przez zamawiającego, zamawiający obciąży kosztami montażu wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42900000-5


Dodatkowe kody CPV: 31711500-8, 38410000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Stanowisko do programowania i obsługi układów manipulacyjnych nr 1 (wyposażenie dla 4 stanowisk )Stanowisko do programowania i obsługi układów manipulacyjnych nr 2 (wyposażenie dla 4 stanowisk)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy pzp

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: - Dostawa zestawu czujników z przetwornikiem - zestawy czujników wielkości nieelektrycznych - 16 zestawów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3551.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BOTLAND B. DERKACZ sp. j
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gola 25A
Kod pocztowy: 63-640
Miejscowość: Bralin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4650.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4650.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7483.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa zestawu czujników bez przetwornika - zestawy czujników wielkości nieelektrycznych - 16 zestawów.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wybrany wykonawca odstąpił od podpisania umowy, w tej części złożono tylko jedną ofertę Unieważnienie części postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy pzp

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.