To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-21
Ogłoszenie nr 500079895-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.
Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej: Dostawa stanowisk do programowania i obsługi układów manipulacyjnych
- zamówienie w 3 częściach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach projektu: W yposażenie pracowni zawodowych w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach". Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego W ojewództwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna dla działania: 12.2. Infrastruktura kształcenia zawodowego dla poddziałania: 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego - ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616736-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej, Krajowy numer identyfikacyjny 69549100000,
ul. ul. Armii Krajowej
84,
40671
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 028 463, e-mail
dyrekcja@zspm.pl, faks
322 014 881.
Adres strony internetowej (url): http://zspm.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa stanowisk do programowania i obsługi układów manipulacyjnych - zamówienie w 3 częściach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSPM- 33/ZP/EFRR/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa stanowisk do programowania i obsługi układów manipulacyjnych Część 1 - Stanowisko do programowania i obsługi układów manipulacyjnych nr 1 (wyposażenie dla 4 stanowisk )Stanowisko do programowania i obsługi układów manipulacyjnych nr 2 (wyposażenie dla 4 stanowisk) Część 2 - Dostawa zestawu czujników z przetwornikiem - zestawy czujników wielkości nieelektrycznych - 16 zestawów Część 3 - Dostawa zestawu czujników bez przetwornika - zestawy czujników wielkości nieelektrycznych - 16 zestawów. Niniejsze zamówienie jest częścią III zamówienia Dostawa wyposażenia dla zawodu technik mechatronik - pracownia mechatroniczna (składającego się z VI części). Urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane. Rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016. Minimalny okres gwarancji wynosi dwa lata. 2) W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Zamawiającego oraz koszty ew. montażu. Dostarczone urządzenia powinny być skręcone (zmontowane) przez wykonawcę. W przypadku konieczności dokonania montażu przez zamawiającego, zamawiający obciąży kosztami montażu wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42900000-5
Dodatkowe kody CPV: 31711500-8, 38410000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Stanowisko do programowania i obsługi układów manipulacyjnych nr 1 (wyposażenie dla 4 stanowisk )Stanowisko do programowania i obsługi układów manipulacyjnych nr 2 (wyposażenie dla 4 stanowisk) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: - Dostawa zestawu czujników z przetwornikiem - zestawy czujników wielkości nieelektrycznych - 16 zestawów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3551.22
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOTLAND B. DERKACZ sp. j
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4650.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa zestawu czujników bez przetwornika - zestawy czujników wielkości nieelektrycznych - 16 zestawów. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wybrany wykonawca odstąpił od podpisania umowy, w tej części złożono tylko jedną ofertę Unieważnienie części postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy pzp |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- Zestaw do recyklingowej chromatografii żelowo-permeacyjnej
- Przebudowa pomieszczeń w Oddziale Chirurgii
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sokołach
- Dostarczenie i montaż nowoprojektowanego systemu mycia przejazdowego pojazdów ciężarowych przy ul. Tatarskiej 2-4 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.