eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkBudowa oświetlenia ul. Słowackiego -pasaż w Ełku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500080025-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Miasto Ełk: Budowa oświetlenia ul. Słowackiego -pasaż w Ełku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535299-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 73 26 200, e-mail zium@um.elk.pl, faks 087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oświetlenia ul. Słowackiego -pasaż w Ełku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.21.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykona nie oświetlenia stylizowanego w pasażu przy ulicy Słowackiego w Ełku. 1. Zakres zamów ienia wg dokumentacji projek towej obejmuje: Wykonanie oświetlenia pasażu przy ul. Sło wackiego. Zakres zamówienia obej muje: I. Wykonanie oświetlenia pasażu przy ul. Słowackiego tj.: - budowa kablowej linii oświet leniowej typu YAKXS 4x35 mm2 (zasilanie z istni ejącej szafki SO 613), - montaż słupów styliz owanych z podwójnym wysięgnikiem 3 kpl, (słupy i oprawy- materiał in westora), I. Zagospodarowanie terenu wraz z odtworzeniem nawierzchni utwardzonych i zie leni, II. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi: - dokumenta cja geodezyjna powykonawcza, - oświadczenie kierownika robót, - protokoły z badań i pomiarów elektr ycznych, - atesty i certyfik aty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania poz wolenia na użytkowanie. III . W ramach zaoferowanej cenywykonawca zobowiązany będzie zapew nić obsługę serwisową zainsta lowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich wła ściwej pracy w okresie udzielon ej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią : projekt wykonawczy, szczegółowa specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Załączone przedmiary robót są przykł adowe, określające orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykona nia zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotow ać ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przed miar nie stanowi podstawy do póź niejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcj e realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewen tualnych robót, które nie zosta ły ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projekte m wykonawczym. Wyklucza się mo żliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a w ynikających z załączonego pro jektu. 1.1. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realiz acji prac oraz użytych materiałó w. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu z amówienia muszą spełniać wym ogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie na zwy materiałów w dokumentacji p odano jako przykładowe i określające ich standard technicz ny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi okr eślonemu w dokumentacji lub te n standard podwyższają. UWAGA: Wszystkie materiały przed ich w budowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiąza ny do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budow lane z dnia 7 lipca 1994r. 1.2. GWA RANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych m iesięcy od daty odbioru końcowego. 1.3.Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowni ków przy realizacji przedmiotu za mówienia. 1.3.1.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawi e umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej cz ynności w trakcie realizacji za mówienia: a) roboty ziemne, b) roboty instalacyjne, c) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiot u zamówienia. (Wymóg ten dotyc zy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw . pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, międz y innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2.W trakcie realizacji za mówienia zamawiający uprawni ony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umow y o pracę osób wykonujących wskaz ane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w sz czególności do: a) żądania oświ adczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww . wymogów i dokonywania ich oceny, b ) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia . 1.3.3. W trakcie realizacji za mówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym we-zwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwi erdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonaw cę lub podwykonawcę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji zam ówienia: a) oświadczenie wyko nawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie um owy o pracę osób wykonujących czynn ości, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to pow inno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę z łożenia oświadczenia, wskazani e, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podsta wie umowy o pracę wraz ze w skazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaj u umowy o pracę i wymiaru etat u oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imi eniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez w ykonawcę lub podwykonawcę kopię u mowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których do-tyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakre s obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów pow inna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodni e z przepisami ustawy z dni a 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególnoś ci bez adresów, nr PESEL pra cowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizac ji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być m ożliwe do zidentyfikowania; ( Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, któ re podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanal izowana przez składającego pod kąt em przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych os obowych; zakres anonimizac ji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 1.3.4. Z tyt ułu niespełnienia przez wyk onawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umow y o pracę osób wykonujących wskaz ane w punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty prze z wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzor ze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłoż enie przez wykonawcę w wyznaczon ym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawi ającego dowodów w celu potwierdze nia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnien ia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnie nia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności. 1. 3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lu b podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzen ie kontroli przez Państwową Ins pekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45316100-6, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10930.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTALATOR Władysław Bałdyga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdańska 38A
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12915.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12915.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12915.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.