To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-13
Ogłoszenie nr 500081111-N-2018 z dnia 13-04-2018 r.
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: SUKCESYWNE DOSTAWY SOLI W TABLETKACH ORAZ CHEMII GOSPODARCZEJ DLA CENTRUM ONKOLOGII - INSTYTUTU IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE ODDZIAŁU W GLIWICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524461-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028,
ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej
15,
44101
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail
przetargi@io.gliwice.pl, faks
032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE DOSTAWY SOLI W TABLETKACH ORAZ CHEMII GOSPODARCZEJ DLA CENTRUM ONKOLOGII - INSTYTUTU IM. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE ODDZIAŁU W GLIWICACH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO/DZ-381-1-43/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy soli w tabletkach oraz chemii gospodarczej dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w "Specyfikacji asortymentowo - cenowej " - załączniki od nr 2.1 do nr 2.2 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa odrębne zadania, w tym: Zadanie nr 1 - Sól w tabletkach Zadanie nr 2 - Chemia gospodarcza
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 14400000-5
Dodatkowe kody CPV: 39831200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sól w tabletkach |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33912.45
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRANIMEX W.GRANOPS SPÓŁKA JAWNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37010.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: chemia gospodarcza. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie: Zamawiający odrzucił z niniejszego postępowania: - ofertę zarejestrowaną pod numerem 2, złożoną przez Wykonawcę: GRANIMEX W. Granops sp.j. Ul. Kamienna 7, 61-423 Poznań. Podstawa prawna: . art. 89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP: "jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia..." Uzasadnienie odrzucenia: Na etapie badania i oceny ofert zauważono, iż w ofercie zarejestrowanej pod numerem 2 w zakresie zadania nr 2 tj. Chemia gospodarcza., Wykonawca zaoferował dla pozycji 4 przedmiot zamówienia niezgodny z opisem Zamawiającego tj. zaoferował "preparat do udrażniania odpływów..." w opakowaniach 1 kg, tymczasem Zamawiający zgodnie z treścią "wyjaśnień treści SIWZ z dnia 06.03.2018 r. wymagał opakowania o wadze 0,5 kg. Zamawiający uznał, że złożona oferta jest niezgodna z treścią SIWZ. oraz podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Mając na uwadze powyższe postępowanie w zakresie zadania nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- System STEREO 2D3C PIV wizualizacji trzech składowych prędkości przepływu o częstotliwości 15Hz
- Rewitalizacja pomieszczeń Laboratorium Maszyn i Urządzeń Energetycznych Neutralnych Klimatycznie. Znak sprawy: DZPZ.284.42.2024.MK
- [4WOG.1200.2712.87.2024] Dostawa oleju i tłuszczy roślinnych w podziale na 2 części.
- [4WOG.1200.2712.86.2024] Dostawa miodu w podziale na 2 części
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- System pomiarowy średnicy i udziału objętościowego cząstek zawieszonych w przepływie płynu. Znak sprawy: DZPZ.282.67.2024.TB
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WSzS.DEZ.26.066.2024 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
- Dostawę środków czystości w podziale na cztery części.
- ZP/CZD/132/24 Dostawa materiałów do sterylizacji - sterylizacja plazmowa, neodishery - 14 pakietów
- BZP.2710.63.2024.ECS "Sukcesywna "Dostawa środków czystości (chemicznych) dla potrzeb Domów Studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego"
- Dostawa soli drogowej i chlorku wapnia.
więcej: Sole i czysty chlorek sodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.