Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500088224-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Zarząd Lokali Miejskich: Wykonanie rozbiórki budynku usytuowanego na nieruchomości w Łodzi przy ul. 6-go Sierpnia 21/23, zgodnie z Decyzją PINBUD Nr 302/2018 z dnia 17.04.2018r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Lokali Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36375254600000,
ul. Al. Tadeusza Kościuszki
47,
90514
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 652 96 70, e-mail
zlm@zlm.lodz.pl, faks
42 652 77 24.
Adres strony internetowej (url): www.zlm.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie rozbiórki budynku usytuowanego na nieruchomości w Łodzi przy ul. 6-go Sierpnia 21/23, zgodnie z Decyzją PINBUD Nr 302/2018 z dnia 17.04.2018r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.26.1.127.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie rozbiórki budynku usytuowanego na nieruchomości w Łodzi przy ul. 6-go Sierpnia 21/23, zgodnie z Decyzją PINBUD Nr 302/2018 z dnia 17.04.2018r. - stanowiącą załącznik nr 1 do umowy oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia - stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć energię elektryczną niezbędną do prowadzenia prac we własnym zakresie i na własny koszt. Kubatura budynku - 1740,32 m3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130524.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMPALIUS Usługi Bodowlano-Drogowe Tomasz Domański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116850.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie można było przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
W dniu 13.04.2018r. nastąpiło zawalenie się stropu nad pierwszym piętrem oraz stropu nad parterem, w wyniku czego nastąpiło wypchnięcie na fragmencie ściany nośnej frontowej (od strony południowej) częściowo podpiwniczonego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. 6-go Sierpnia 21/23 w Łodzi. Zgodnie z Decyzją nr 302/2018 Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łodzi z dnia 17.04.2018r. konieczne jest zabezpieczenie miejsca katastrofy budowlanej oraz wykonanie rozbiórki budynku z rygorem natychmiastowej wykonalności.Do czasu usunięcia zagrożenia ul. 6-go Sierpnia na odcinku od ulicy Gdańskiej do ulicy Małej, na którym doszło do katastrofy została w całości zamknięta.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu do stworzenia klastra obliczeniowego - 2 części
- DZP.26.149.2024 Rozbiórka budynków przy ulicy Gombrowicza 7
- Zapewnienie sali wraz z usługą restauracyjną podczas dwóch szkoleń z zakresu stosowania aspektów społecznych w PZP dla kadry JST/PES na terenie miasta Łodzi."
- "Sukcesywne dostawy taboretów przyłóżkowych na potrzeby Klinik/Oddziałów CKD 2 Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- ZP/26/2024"Dostawy art. gospod, środków higieny szpitalnej, poj. na odpady, worków foliowych, chemii prof. oraz preparatów dla noworodków z podz. na 37 cz. dla potrzeb WSS im. M. Pirogowa w Łodzi."
- Dostawa pomocy dydaktycznych weterynaryjnych do pracowni rozrodu i inseminacji: symulatorów do nauki, modeli zwierząt, modeli części ciała zwierząt w ramach projektu "Dobry zawód - moja przyszłość"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa garażu JRG PSP w Wieluniu"
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Bieździadka, dz. nr ewid. 289,290,291
- Wykonanie prac konserwatorsko-restauratorskich w młynie gospodarczym przy ul. Piłsudskiego w Kowalu
- Zwiększenie oferty kulturalnej oraz ochrona dziedzictwa kulturowego poprzez przebudowę i modernizację byłego kościoła ewangelickiego - wymiana pokrycia dachu głównego
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego-Przychodni Zdrowia nr 4 w Mielcu
- Modernizacja drogi w m. Graniczna na dz. nr 67/4
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.