Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-23
Ogłoszenie nr 500089348-N-2018 z dnia 23-04-2018 r.
Włocławek:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 543693-N-2018
Data: 2018-04-13
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91134032800000,
ul. ul. Kilińskiego
16,
87800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
054 231 10 33, e-mail
sekretariat@mzoz.pl, faks
054 232 56 15.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzoz.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów i urządzeń drukujących w
formie leasingu operacyjnego z podziałem na 2 zadania: 1) Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu
komputerowego wraz z gwarancją i licencją oprogramowania z opcją wykupu sprzętu. 2) Zadanie 2 -
Zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każde zadanie. 2. Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z gwarancją i licencją
oprogramowania z opcją wykupu sprzętu: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu
komputerowego w ramach leasingu z opcją wykupu: a) Zakup i dostawa 4 sztuk laptopów typ 1 -
załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), b) Zakup i dostawa 76 sztuk laptopów typ 2 -
załącznik nr 2 do OPZ, c) Zakup i dostawa 80 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego -
załącznik nr 5 do OPZ. 2) Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy
do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i
oprogramowania, o których mowa w pkt 1). 3) Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w
pkt. 1) posiadał oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu. 4) Zamawiający
wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentacje w języku polskim. 5) Istotne postanowienia
umowy dla zadania 1, określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Zadanie 2 - Zakup i dostawa
urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu: 1) Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących w ramach leasingu z opcja wykupu: a) Zakup i
dostawa 45 sztuk drukarek - załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), b) Zakup i
dostawa 17 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych - załącznik nr 4 do OPZ. 2) Dostawa, o której mowa w
pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych
urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1). 3)
Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiada oprogramowanie sprzętowe oraz
sterowniki producenta sprzętu. 4) Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację
w języku polskim. 5) Istotne postanowienia umowy dla zadania 2, określone zostały w załączniku nr 5
do SIWZ. 4. Okres gwarancji urządzeń - minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy - jest
kryterium oceny ofert dla każdego zadania.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów i urządzeń drukujących w
formie leasingu operacyjnego z podziałem na 2 zadania: 1) Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu
komputerowego wraz z gwarancją i licencją oprogramowania z opcją wykupu sprzętu. 2) Zadanie 2 -
Zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każde zadanie. 2. Zadanie 1 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z gwarancją i licencją
oprogramowania z opcją wykupu sprzętu: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu
komputerowego w ramach leasingu z opcją wykupu: a) Zakup i dostawa 4 sztuk laptopów typ 1 -
załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), b) Zakup i dostawa 76 sztuk laptopów typ 2 -
załącznik nr 2 do OPZ, c) Zakup i dostawa 80 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego -
stosownie załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do OPZ. 2) Dostawa, o której mowa w pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy
do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i
oprogramowania, o których mowa w pkt 1). 3) Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w
pkt. 1) posiadał oprogramowanie sprzętowe oraz sterowniki producenta sprzętu. 4) Zamawiający
wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentacje w języku polskim. 5) Istotne postanowienia
umowy dla zadania 1, określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Zadanie 2 - Zakup i dostawa
urządzeń drukujących wraz z gwarancją i oprogramowaniem z opcją wykupu sprzętu: 1) Przedmiotem
zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących w ramach leasingu z opcja wykupu: a) Zakup i
dostawa 45 sztuk drukarek - załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), b) Zakup i
dostawa 17 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych - załącznik nr 4 do OPZ. 2) Dostawa, o której mowa w
pkt 1) obejmuje dostawę na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych
urządzeń (rok produkcji 2017 lub nowsze) i oprogramowania, o których mowa w pkt 1). 3)
Zamawiający wymaga, by sprzęt, o którym mowa w pkt. 1) posiada oprogramowanie sprzętowe oraz
sterowniki producenta sprzętu. 4) Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację
w języku polskim. 5) Istotne postanowienia umowy dla zadania 2, określone zostały w załączniku nr 5
do SIWZ. 4. Okres gwarancji urządzeń - minimum 24 miesiące, maksimum 36 miesięcy - jest
kryterium oceny ofert dla każdego zadania.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2018-04-24, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2018-04-27, godzina: 12:00
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Usługa sprzątania budynków Sądu Rejonowego we Włocławku
- Dostawy różnych artykułów spożywczych i pieczywa dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- KONSULTACJE LEKARSKIE DLA PRACOWNIKÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap V
- Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z wyposażeniem w miejscowości Poddębice - etap III (wyposażenie) - w podziale na Części
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej i Pracowni Serologii przez okres 36 miesięcy.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.