To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-09
Ogłoszenie nr 500100892-N-2018 z dnia 09-05-2018 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi: Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Rawie Mazowieckiej - budynek archiwum zakładowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539122-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 01251326200124,
ul. ul. Żeligowskiego
32/34,
90-643
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6650710, e-mail
lodz@krus.gov.pl, faks
42 6332346.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne, postępowania podlegające ustawie Pzp
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Rawie Mazowieckiej - budynek archiwum zakładowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0900.OP.261.1.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Rawie Mazowieckiej - budynek archiwum zakładowego" w zakresie opisanym w niniejszym dokumencie. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie na terenie działki budowlanej nr 1344/11, położonej w Obrębie 4 w Rawie Mazowieckiej przy ul. Solidarności. Zamawiający informuje, iż na terenie działki trwają roboty budowlane polegające na budowie budynku biurowego siedziby PT KRUS w Rawie Mazowieckiej. Planowany termin zakończenia robót: 15 czerwca 2018 r. W związku ze stanem zaawansowania robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa docelowej Placówki Terenowej KRUS w Rawie Mazowieckiej", Wykonawca budynku archiwum zakładowego zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z inwestorem zastępczym w zakresie rodzaju, terminów i kolejności prowadzonych robót. Zobowiązany będzie do naprawiania wszelkich uszkodzeń i szkód powstałych podczas realizowanych przez niego prac, a powstałych w wykonanej już części obiektu. W szczególności dotyczyć to będzie: 1) rozebrania, uzupełnienia i naprawy elewacji, 2) rozebrania, uzupełnienia i odtworzenia obróbek blacharskich, 3) naprawy i uzupełnienia ciągów pieszych i jezdnych, 4) przebudowy i dostosowania systemu kanalizacji deszczowej, 5) przebudowy i dostosowania instalacji odgromowej, 6) demontażu, przebudowy i odtworzenia instalacji wentylacji mechanicznej, 7) uszczelnienia pokrycia dachu i odtworzenia elewacji w miejscach przejść przez przegrody, 8) rozebrania, odtworzenia i przebudowy sufitów drogi przeciwpożarowej, sufitów podwieszanych oraz części ścian, 9) przebudowy i dostosowania węzła cieplnego, 10) usunięcia wszelkich kolizji instalacji elektrycznej, teletechnicznej i technicznej. Zamawiający nie gwarantuje dojazdu od strony drogi na działce nr 1344/10 obręb 4 do działki nr 1344/11 obręb 4, na której realizowane będzie zadanie inwestycyjne. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja obejmująca: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt wykonawczy, 3) Załącznik nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót, 4) Załącznik nr 4 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 5) Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, obowiązującymi przepisami prawa i postanowieniami umowy. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa, w §6 ust. 1 wzoru umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ, czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, które mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymóg powyższy nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót oraz innych osób, które wykonują czynności nie polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg powyższy dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. Umowy o podwykonawstwo zawierane przez Wykonawcę celem realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych i usług muszą zawierać stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej. W trakcie realizacji umowy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, Wykonawca oraz podwykonawcy zobowiązani będą do przedkładania wykazu osób zatrudnionych i tych, którzy będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, wykonujących roboty budowlane i usługi. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia oraz zastosowania sankcji opisanych w Załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania zawarte są w Załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. Przedmiot zamówienia dotyczy potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Działka budowlana nr 1344/11, położona w Obrębie 4 w Rawie Mazowieckiej, jest nieogrodzona i dostępna od ulicy Solidarności. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - z wyjątkiem wyposażenia określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ - STWIORB (specyfikacja wyposażenia meblowego.pdf i opis do specyfikacji wyposażenia meblowego.pdf) - na okres 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli gwarancji na wyposażenie opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ - STWIORB (specyfikacja wyposażenia meblowego.pdf i opis do specyfikacji wyposażenia meblowego.pdf) - na okres nie krótszy niż 24 miesiące, chyba że gwarancja udzielona przez producenta lub dostawcę jest dłuższa. W takim przypadku obowiązuje gwarancja producenta lub dostawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45210000-2, 45231000-5, 45232000-2, 45260000-7, 45300000-0, 45410000-4, 45421000-4, 45432100-5, 45442100-8, 45450000-6, 39131100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1333263.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ESINVEST Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1639914.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta dla SOR i Bloku Operacyjnego w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Remont oświetlenia terenu wraz ze sterowaniem dla Centrum Kliniczno- Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
- ZP/150/2024 - "Sukcesywne dostawy taboretów przyłóżkowych na potrzeby Klinik/Oddziałów CKD 2 Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- Budowa podjazdu wraz z placem manewrowym o nawierzchni asfaltowej i drogą dojazdową w ramach zadania: "Budowa obiektu garażowo - magazynowego o konstrukcji murowanej w Obwodzie Drogowym w Zygrach"
- Remont pomieszczeń garażowych w budynku OSP Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Odnowienie poszycia dachowego Ratusza w Lubniewicach
- "Utworzenie Lokalnego Centrum Aktywności Społecznej w Czernicach Borowych"
- Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń na terenie Technikum Hotelarsko-Turystyczno-Gastronomicznego Nr 21 w Warszawie
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.