eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MakówOchrona Rezerwatu Źródeł Borówki poprzez zagospodarowanie stawów w Pszczonowie - Gmina Maków



Ogłoszenie z dnia 2018-06-04

Ogłoszenie nr 500123707-N-2018 z dnia 04-06-2018 r.

Urząd Gminy Maków: Ochrona Rezerwatu Źródeł Borówki poprzez zagospodarowanie stawów w Pszczonowie - Gmina Maków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Maków, Krajowy numer identyfikacyjny 99494000000, ul. ul. Główna 12, 96124 Maków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 312 017, e-mail makow@gminy.pl, faks 468 312 009.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona Rezerwatu Źródeł Borówki poprzez zagospodarowanie stawów w Pszczonowie - Gmina Maków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach zadania należy wykonać: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji oraz wykonanie na jej podstawie budowy mola, ścieżki, małej architektury oraz nasadzenie zieleni - zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. wykonanie niezbędnych inwentaryzacji i ekspertyz, 2. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego, 3. uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń (jeżeli dotyczy), 4. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 5. opracowanie przedmiaru robót, 6. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7. wykonanie kosztorysu inwestorskiego, 8. realizację projektu, 9. obsługę geodezyjną, 10. dokumentacja powykonawcza. Dokumentacja, o której mowa w pkt. 2 i pkt. 6 zostanie wykonana na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), a także załączonego programu funkcjonalno-użytkowego, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1158 z późn. zm.) i odnośnymi przepisami wykonawczymi, polskimi normami, lokalnymi uwarunkowaniami dla lokalizacji i inwestycji oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi prac projektowych. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia funkcji nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych objętych przedmiotem niniejszej umowy. Nie przysługuje mu z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. Zamawiający wymaga, aby w projekcie budowlano-wykonawczym zostały wskazane czynności, których wykonywanie wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962). Gwarancja: Zamawiający ustala okres gwarancji na 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do: zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, organizacji i zagospodarowania placu budowy (m. in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych, w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zaopatrzenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.),

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111250-5, 45112000-5, 45100000-8, 45113000-2, 45200000-9, 45212140-9, 45223800-4, 45244000-9, 71000000-8, 71221000-3, 71221000-3, 71300000-1, 71400000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Artur Foks
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Makowska 28
Kod pocztowy: 96-124
Miejscowość: Maków
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 260162.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 260162.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 260162.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej reki na podstawie art. 67 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego i nie wpłyneła żadna oferta. zamówienie zostało udzielone z wolnej reki na podstawie art 67 ustawy pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.