eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaczoryPrzebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Jeziorki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-04

Ogłoszenie nr 500124133-N-2018 z dnia 04-06-2018 r.

Nadleśnictwo Kaczory: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Jeziorki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548823-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Kaczory, Krajowy numer identyfikacyjny 57006440600000, ul. Kościelna 17, 64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 831 461, e-mail kaczory@pila.lasy.gov.pl, faks 672 831 461.
Adres strony internetowej (url): http://www.kaczory.pila.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Jeziorki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.2.2018.KW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Jeziorki na odcinkach: - droga L-48 (działka ewidencyjna nr 8125/1, 8126, 8095, 8094, 8066) - długość odcinka 1194,59m - droga w oddziale 243 (działka ewidencyjna 8094, 8066)- długość odcinka 747,87m Łączna długość odcinka drogi wynosi 1942,46m Lokalizacja :obręb ewidencyjny Jeziorki, Gmina Kaczory, działka ewidencyjna nr 8125/1, 8126, 8095, 8094, 8066, 8094, 8066 W ramach robót związanych z przebudową drogi wykonane zostaną prace: - karczowanie pni, - zdjęcie warstwy humusu, - roboty ziemne, - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie warstwy separacyjnej z geowłókniny, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z przekruszonego gruzu betonowego z max. zawartością cegły 20% lub alternatywnie z kruszywa łamanego 0/63 mm, - wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, - wykonanie warstwy klinującej z mieszanki optymalnej piaszczysto - gliniastej, - odmulenie i odtworzenie rowów odwadniających, - wykonanie gruntowych poboczy, - plantowanie powierzchni skarp, rowów i poboczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. b) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. c) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 3. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zamawiającego w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą Pzp. b. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami a także normami i instrukcjami obowiązującymi w Lasach Państwowych oraz do wykonania przedmiotu niniejszej umowy w terminie określonym w umowie. 4. Sposób zlecania robót Warunkiem przystąpienia do wykonania robót przez Wykonawcę będzie obustronne podpisanie protokołu przekazania terenu pod prace w terminie 7 dni od podpisania umowy. 5. Obowiązki Wykonawcy: a. Przejęcie placu budowy od Zamawiającego i jego zabezpieczenie, b. Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt, c. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. Okres gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, d. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączonym opisem technicznym, przedmiarem robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., e. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w opisie technicznym oraz przedmiarze robót. Wykonawca okaże na każde żądanie Zamawiającego certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu, f. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm, g. Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w ich bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, h. Ewentualne odpady Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2422 z późn. zm.). Koszty transportu odpadów w miejsce utylizacji i koszty utylizacji poniesie Wykonawca, i. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, j. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów, k. Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawdzeń i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia, l. Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód na szlakach komunikacyjnych i rowach melioracyjnych, m. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własnych koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, n. Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze, o. Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, p. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, q. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie trwania umowy, r. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, s. Zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Zmiana którejkolwiek z tych osób, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego, t. Kierownik budowy (robót) działać będzie w granicach umocowania określonego w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), u. W przypadku robót zanikających Wykonawca ma obowiązek zgłoszenia ich Zamawiającemu do odbioru. 6. Odbiory robót a. Przedmiotem odbioru końcowego jest całość robót budowlanych i wykończeniowych po wykonaniu przedmiotu umowy. Odbiorom częściowym podlegają roboty zanikowe, ulegające zakryciu lub elementy robót według uzgodnień na budowie. b. W odbiorach uczestniczą: przedstawiciele Zamawiającego, Wykonawca (kierownik budowy) oraz inspektor nadzoru inwestorskiego. c. Do obowiązków Wykonawcy należy skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności przekazanie: 1) dziennika budowy, 2) dokumentacji powykonawczej, 3) gwarancji, 4) aprobat technicznych, 5) atestów i certyfikatów jakości, 6) deklaracji zgodności z PN, 7) dokumentacji technicznej z naniesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonania przedmiotu umowy, jeżeli miały miejsce, 8) pozostałych dotyczących przedmiotu umowy. d. Odbiór końcowy robót zostanie przeprowadzony przez Zamawiającego w ciągu 7 dni, a odbiór częściowy w terminie 3 dni od daty zawiadomienia przez Wykonawcę o gotowości do odbioru. Osiągnięcie gotowości do odbioru każdorazowo zatwierdza inspektor nadzoru inwestorskiego. e. O osiągnięciu gotowości odbioru Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić Zamawiającego oraz wpisem do dziennika budowy. Zawiadomienie dokonane winno być na piśmie, a termin biegnie od dnia, w którym Zamawiający potwierdził fakt doręczenia zawiadomienia. Na tej podstawie Zamawiający wyznacza dzień i godzinę odbioru. f. Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że przedmiot nie osiągnął gotowości do odbioru z powodu nie zakończenia robót, stwierdzenia wad lub nie wywiązania się z obowiązków, o których mowa w niniejszej Umowie, Zamawiający może odmówić odbioru. W takim wypadku Wykonawca pozostaje w zwłoce. g. Jeżeli odbiór nie został dokonany z winy Zamawiającego w terminie ustalonym w ust. d niniejszego punktu, mimo prawidłowego zawiadomienia o gotowości do odbioru przez Wykonawcę, to Wykonawca nie pozostaje w zwłoce z wykonaniem zobowiązania wynikającego z umowy. h. Z czynności odbioru sporządza się protokół, który powinien zawierać ustalenia poczynione w toku odbioru. Ryzyko utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego od dnia ukończenia prac. Odbiór końcowy jest dokonany po złożeniu stosownego oświadczenia przez Zamawiającego w protokole odbioru końcowego lub po potwierdzeniu w w/w protokole usunięcia wszystkich wad stwierdzonych w tym odbiorze. i. Jeżeli Zamawiający, mimo osiągnięcia gotowości przedmiotu umowy do odbioru i powiadomienia o tym fakcie przez Wykonawcę nie przystąpi do czynności związanych z odbiorem w uzgodnionym obustronnie terminie, Wykonawca może ustalić protokolarnie stan przedmiotu odbioru przez powołaną do tego komisję w skład, której wejdzie inspektor nadzoru inwestorskiego - zawiadamiając o tym Zamawiającego w trybie wskazanym w ust. e niniejszego punktu. Protokół taki stanowi podstawę do wystawienia faktury i żądania zapłaty wynagrodzenia. 7. Płatności a. Za wykonanie przedmiotu umowy obowiązuje wynagrodzenie kosztorysowe jednorazowe, b. Należne Wykonawcy wynagrodzenie zostanie obliczone zgodnie z ilością rzeczywiście wykonanych robót według cen jednostkowych podanych w kosztorysach ofertowych, c. Wskazane przez Wykonawcę w kosztorysach ofertowych ceny jednostkowe są niezmienne przez cały okres realizacji umowy i obejmują wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych przedmiotem umowy, d. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak zapoznania się z dokumentacją techniczną nie może być podstawą do żądania podwyższenia stawek jednostkowych, e. Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury VAT wyłącznie na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót zatwierdzonego przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wykonawcę oraz sporządzonej księgi obmiarów i kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego, f. Należne Wykonawcy wynagrodzenie płatne będzie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, w ciągu do 21 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury, g. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenosić wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na osobę trzecią, h. W przypadku wykonywania robót przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wystawionej przez siebie faktury, co najmniej na 5 dni roboczych przed terminem płatności, co warunkuje wypłatę wynagrodzenia: o kserokopię faktury Podwykonawcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, o kserokopię protokołu odbioru robót wykonanych przez Podwykonawcę potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, o dowód zapłaty zobowiązań wobec Podwykonawcy, w przypadku kopii, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz oświadczenie Podwykonawcy o treści "Wszelkie roszczenia Podwykonawcy tj. ...............o wynagrodzenie z umowy na roboty budowlane nr ........ z dnia ........... realizowane w ramach zadania ............., wymagalne od dnia złożenia niniejszego oświadczenia zostały zaspokojone w całości przez Wykonawcę tj. ........................................... w pełnej wysokości. Między Podwykonawcą z Wykonawcą nie istnieje żaden spór, który skutkuje lub może skutkować powstaniem lub zmianą roszczeń Podwykonawcy wobec Wykonawcy o zapłatę wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane, z datą nie wcześniejszą niż data wystawienia faktury przez Wykonawcę", o w przypadku niezłożenia dokumentów, o których mowa powyżej i uchylania się od obowiązku zapłaty przez Wykonawcę Podwykonawcy lub przez Podwykonawcę dalszemu Podwykonawcy, Zamawiający może dokonać bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo. o umowa między Wykonawcą a Podwykonawcą wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8.Wymagania w zakresie personelu 8.1 Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: -prace w zakresie profilowania i zagęszczania mechanicznego 8.2 Obowiązek określony w ust. 8.1 dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 8.1. 8.3 Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w ust. 8.1 powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233123-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust.1 pkt. 2 PZP.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 637719.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. "HURT-TRANS, KAWIKO" Władysław Szyling
Email wykonawcy: biuro@kawiko.com
Adres pocztowy: ul.Starodworcowa 12
Kod pocztowy: 89-410
Miejscowość: Więcbork
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 647949.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 647949.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 647949.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.