Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-06-18
Ogłoszenie nr 500138446-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Giżycko: Budowa drogi ul. Róży Wiatrów - Etap I OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Giżycko, Krajowy numer identyfikacyjny 79067117100000,
ul. al. 1 Maja
14,
11-500
Giżycko, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 73 24 111, 7324 143, e-mail
przetargi@gizycko.pl, faks
874 285 241.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi ul. Róży Wiatrów - Etap I
Numer referencyjny
ZP.271.1.35.2018.MiCi
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi ul. Roży Wiatrów - etap I".
Etap I obejmuje zagospodarowanie rejonu ul. Róży Wiatrów jak również części drogi B10KD.
2. Podstawowy zakres robót obejmuje:
2.1 W branży drogowej zgodnie z zakresem oznaczonym kolorem czerwonym w załączniku graficznym nr 6 SIWZ.:
2.1.1. W zakresie budowy odcinka ul. Róży Wiatrów 1:
a) Wykonanie niezbędnych rozbiórek istniejących nawierzchni z kostki brukowej (306 m2) i płyt betonowych ażurowych (661 m2) wraz z krawężnikami, obrzeżami oraz rozbiórka cokołu betonowego, jak również wykonanie wykopów i nasypów niezbędnych do wykonania pod-budowy oraz projektowanych nawierzchni;
b) Wykonanie nawierzchni:
- jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych ( warstwa ścieralna asfaltowa AC11S 50/70, warstwa wiążąca asfaltowa AC16W 50/70) - 575 m2;
- zjazdów, jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szarej - 36 m2;
- miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm czerwonej -
288 m2;
- ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej koloru szarego o gr. 6 cm -
428 m2;
2.1.2. W zakresie budowy odcinka ul. Róży Wiatrów 2
a) Wykonanie wykopów i nasypów niezbędnych do wykonania podbudowy i projektowanych nawierzchni wraz z budową muru oporowego dł. 101 mb
b) Wykonanie nawierzchni:
- jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szarej - 464 m2;
- ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm szarej - 98 m2;
2.1.3. W zakresie budowy odcinka B10KD
a) Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych - 310 m3;
b) Wykonanie wykopów oraz nasypów na całej długości drogi B10KD (dodatkowy zakres przewidzianych robót ziemnych został oznaczony kolorem zielonym w zał. graficznym nr 4 SIWZ) wraz z budową muru oporowego dł. 120 mb, w celu wybudowania odcinka sieci kanalizacji deszczowej;
c) Wykonanie nawierzchni:
- jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych ( warstwa ścieralna asfaltowa AC11S 50/70, warstwa wiążąca asfaltowa AC16W 50/70) - 411 m2,
- ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 6 cm - 176 m2;
2.2. W branży sanitarnej zgodnie z zakresem oznaczonym kolorem czerwonym w załączniku graficznym nr 7 SIWZ, w skład którego wchodzi:
a) budowę kanału sanitarnego DN400 mm mat. Kamionka przeciskowa - 37 mb;
b) wykonanie przecisku pod jezdnią - 7mb;
c) budowę kanału sanitarnego DN400 mm, mat. PCV - 155,5 mb,
d) budowę kanału sanitarnego DN315 mm, mat. PCV - 94 mb;
e) budowę kanału sanitarnego DN250 mm, mat. PCV - 104,5 mb,
f) budowę przyłączy kanalizacyjnych DN200 mm, mat. PCV - 84,5 mb,
g) budowę studni kanalizacyjnych: Ø1400 mm - 6 kpl., Ø1200 mm - 10 kpl.
h) budowę wpustów ulicznych Ø500 mm z osadnikiem 0,5 m - 14 kpl,
i) wykonanie przecisku w rurze osłonowej DN250 mm - 17 mb,
j) regulację studni i zaworów infrastruktury technicznej
2.3. W branży elektrycznej zgodnie z zakresem oznaczonym kolorem czerwonym w załączniku graficznym nr 8 SIWZ, w skład którego wchodzi:
a) budowa oświetlenia (obwód SO-1098) - dł. 124 m wraz ze słupami oświetleniowymi 3 szt. oraz oprawami sodowymi 70/50 W - 4 szt.
b) budowa oświetlenia (obwód SO504) - dł. 153 m wraz ze słupami oświetleniowymi - 5 szt. oraz oprawami sodowymi 70/50 W - 5 szt.
c) przebudowa istniejącego oświetlenia
d) zabezpieczenie rurami osłonowymi dwudzielnymi linii kablowej SN15 kV -
dł. 31 m.
2.4. Pozostałe prace niezbędne do wykonania:
a) Demontaż istniejącego oznakowania drogowego,
b) Wykonanie oznakowania drogowego (poziomego i pionowego)
c) Wykonanie elementów małej architektury - ogrodzenia typu "Olsztyńskiego" (dł. 50 m)
d) Karczowanie drzew - 56 szt. i krzewów - 208 m2;
e) Wywiezienie, utylizacja gruzu i odpadów;
Uwagi:
Na terenie objętym niniejszą inwestycją prowadzona będzie równocześnie budowa sieci wodociągowej (328 mb - w roku 2017 wykonano 18 mb, od węzła W1 do W2) oraz kanalizacji sanitarnej (394 mb - w roku 2017 wykonano 22 mb, od studni S1 do S2), której inwestorem będzie Przedsiębiorstwo Wo-dociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Giżycku, dlatego też roboty ziemne należy wykonać w terminie do 30 września 2018 r. w ścisłej koordynacji z Wykonawcą sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz PWiK Sp. z o.o. Wykonawca przekaże teren i plac budowy dla Wykonawcy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, wskazanemu przez PWiK Sp. z o.o. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie powyższych wymogów przy sporządzaniu oferty. Przebieg sieci wod-kan. wskazuje załącznik nr 9 do SIWZ.
3. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał teren budowy i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
4. Pozostałe warunki zostały przedstawiono w projekcie umowy.
5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na fizycznym wykonywaniu prac tj.:
a) Roboty rozbiórkowe (istniejące nawierzchnie, karczowanie drzew, elementy konstrukcji betonowej);
b)Roboty ziemne w zakresie niwelacji terenu;
c) Budowa murów oporowych;
d) Budowa nowych nawierzchni, ciągów komunikacyjnych wraz z podbudowami;
e) Budowa sieci kanalizacji deszczowej;
f) Przebudowa oraz budowa nowej sieci oświetleniowej;
g) Demontaż istniejącego i montaż nowego kompletnego oznakowania zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz przedstawioną przez Zamawiającego koncepcją;
h) Wywiezienie, utylizacja gruzów i odpadów
6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności będące przedmiotem zamówienia wymienione w ust. 1, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r., poz. 108).
7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania).
8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do Za-proszenia "Wzorze Umowy", a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 §1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
10. Powyższy wymóg określony w punkcie 2 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45110000-1,
45111000-8,
45200000-9,
45233000-9,
45233123-7,
45111200-0,
45231000-5,
45232000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
1097560.98
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 4) - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- w postępowaniu prowadzonym w uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu nr 560817-N-2018 z dnia 2018-05-18) nie zostały złożone żadne oferty - art. 67 ust. 1 pkt.4) ustawy Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami).
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
- Konserwacja i naprawa kotłowni olejowych, gazowych i elektrycznych w kompleksach wojskowych w m.: Giżycko, Brożówka, Mrągowo, Antonowo, Bemowo Piskie, Gaudynki, Orzysz, Węgorzewo, Wierzbiny i Gołdap
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg, będących własnością Gminy Giżycko na terenie Gminy Giżycko" - 2
- Budowa bazy sprzętowej i Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Orzysz oraz budowa wiat magazynowych w PSZOK w mieście Węgorzewo
- "Przebudowa drogi wewnętrznej o nr geod. 79 w miejscowości Wrony Nowe"
- REMONT STRZELNICY GARNIZONOWEJ NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ W WĘGORZEWIE.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokończenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie Gminy Piszczac
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami 3
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.