eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Budowa drogi ul. Róży Wiatrów - etap I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500156095-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

Gmina Miejska Giżycko: Budowa drogi ul. Róży Wiatrów - etap I.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500138446-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Giżycko, Krajowy numer identyfikacyjny 79067117100000, ul. al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 73 24 111, 7324 143, e-mail przetargi@gizycko.pl, faks 874 285 241.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gizycko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi ul. Róży Wiatrów - etap I.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.35.2018.MiCi

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi ul. Roży Wiatrów - etap I". Etap I obejmuje zagospodarowanie rejonu ul. Róży Wiatrów jak również części drogi B10KD. 2. Podstawowy zakres robót obejmuje: 2.1 W branży drogowej zgodnie z zakresem oznaczonym kolorem czerwonym w załączniku graficznym nr 6 SIWZ.: 2.1.1. W zakresie budowy odcinka ul. Róży Wiatrów 1: a) Wykonanie niezbędnych rozbiórek istniejących nawierzchni z kostki brukowej (306 m2) i płyt betonowych ażurowych (661 m2) wraz z krawężnikami, obrzeżami oraz rozbiórka cokołu betonowego, jak również wykonanie wykopów i nasypów niezbędnych do wykonania pod-budowy oraz projektowanych nawierzchni; b) Wykonanie nawierzchni: o jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych ( warstwa ścieralna asfaltowa AC11S 50/70, warstwa wiążąca asfaltowa AC16W 50/70) - 575 m2; o zjazdów, jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szarej - 36 m2; o miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm czerwonej - 288 m2; o ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej koloru szarego o gr. 6 cm - 428 m2; 2.1.2. W zakresie budowy odcinka ul. Róży Wiatrów 2 a) Wykonanie wykopów i nasypów niezbędnych do wykonania podbudowy i projektowanych nawierzchni wraz z budową muru oporowego dł. 101 mb b) Wykonanie nawierzchni: o jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szarej - 464 m2; o ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm szarej - 98 m2; 2.1.3. W zakresie budowy odcinka B10KD a) Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych - 310 m3; b) Wykonanie wykopów oraz nasypów na całej długości drogi B10KD (dodatkowy zakres przewidzianych robót ziemnych został oznaczony kolorem zielonym w zał. graficznym nr 4 SIWZ) wraz z budową muru oporowego dł. 120 mb, w celu wybudowania odcinka sieci kanalizacji deszczowej; c) Wykonanie nawierzchni: o jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych ( warstwa ścieralna asfaltowa AC11S 50/70, warstwa wiążąca asfaltowa AC16W 50/70) - 411 m2, o ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 6 cm - 176 m2; 2.2. W branży sanitarnej zgodnie z zakresem oznaczonym kolorem czerwonym w załącz-niku graficznym nr 7 SIWZ, w skład którego wchodzi: a) budowę kanału sanitarnego DN400 mm mat. Kamionka przeciskowa - 37 mb; b) wykonanie przecisku pod jezdnią - 7mb; c) budowę kanału sanitarnego DN400 mm, mat. PCV - 155,5 mb, d) budowę kanału sanitarnego DN315 mm, mat. PCV - 94 mb; e) budowę kanału sanitarnego DN250 mm, mat. PCV - 104,5 mb, f) budowę przyłączy kanalizacyjnych DN200 mm, mat. PCV - 84,5 mb, g) budowę studni kanalizacyjnych: Ø1400 mm - 6 kpl., Ø1200 mm - 10 kpl. h) budowę wpustów ulicznych Ø500 mm z osadnikiem 0,5 m - 14 kpl, i) wykonanie przecisku w rurze osłonowej DN250 mm - 17 mb, j) regulację studni i zaworów infrastruktury technicznej 2.3. W branży elektrycznej zgodnie z zakresem oznaczonym kolorem czerwonym w załączniku graficznym nr 8 SIWZ, w skład którego wchodzi: a) budowa oświetlenia (obwód SO-1098) - dł. 124 m wraz ze słupami oświetleniowymi 3 szt. oraz oprawami sodowymi 70/50 W - 4 szt. b) budowa oświetlenia (obwód SO504) - dł. 153 m wraz ze słupami oświetleniowymi - 5 szt. oraz oprawami sodowymi 70/50 W - 5 szt. c) przebudowa istniejącego oświetlenia d) zabezpieczenie rurami osłonowymi dwudzielnymi linii kablowej SN15 kV - dł. 31 m. 2.4. Pozostałe prace niezbędne do wykonania: a) Demontaż istniejącego oznakowania drogowego, b) Wykonanie oznakowania drogowego (poziomego i pionowego) c) Wykonanie elementów małej architektury - ogrodzenia typu "Olsztyńskiego" (dł. 50 m) d) Karczowanie drzew - 56 szt. i krzewów - 208 m2; e) Wywiezienie, utylizacja gruzu i odpadów; Uwagi: Na terenie objętym niniejszą inwestycją prowadzona będzie równocześnie budowa sieci wodociągowej (328 mb - w roku 2017 wykonano 18 mb, od węzła W1 do W2) oraz kanalizacji sanitarnej (394 mb - w roku 2017 wykonano 22 mb, od studni S1 do S2), której inwestorem będzie Przedsiębiorstwo Wo-dociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Giżycku, dlatego też roboty ziemne należy wykonać w terminie do 30 września 2018 r. w ścisłej koordynacji z Wykonawcą sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz PWiK Sp. z o.o. Wykonawca przekaże teren i plac budowy dla Wykonawcy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, wskazanemu przez PWiK Sp. z o.o. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie powyższych wymogów przy sporządzaniu oferty. Przebieg sieci wod-kan. wskazuje załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał teren budowy i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 4. Pozostałe warunki zostały przedstawiono w projekcie umowy. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na fizycznym wykonywaniu prac tj.: a) Roboty rozbiórkowe (istniejące nawierzchnie, karczowanie drzew, elementy konstrukcji beto-nowej); b) Roboty ziemne w zakresie niwelacji terenu; c) Budowa murów oporowych; d) Budowa nowych nawierzchni, ciągów komunikacyjnych wraz z podbudowami; e) Budowa sieci kanalizacji deszczowej; f) Przebudowa oraz budowa nowej sieci oświetleniowej; g) Demontaż istniejącego i montaż nowego kompletnego oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przedstawioną przez Zamawiającego koncepcją; h) Wywiezienie, utylizacja gruzów i odpadów 6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności będące przedmiotem zamówienia wymienione w ust. 1, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2018 r., poz. 108). 7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania). 8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do Za-proszenia "Wzorze Umowy", a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 §1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 10. Powyższy wymóg określony w punkcie 2 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45200000-9, 45233000-9, 45233123-7, 45111200-0, 45231000-5, 45232000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1097560.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy Roboty Ogólnobudowlane i Tereny Zielone Andrzej Morski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Suwalska 21
Kod pocztowy: 11-500
Miejscowość: Giżycko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1780000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1780000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17870000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 4) upzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu nr 560817-N-2018 z dnia 2018 -05-18) nie zostały złożone żadne oferty - art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późniejszymi zmianami).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.