eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodynie › "Utworzenie klubu seniora w miejscowości Seroczyn "

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-22

Ogłoszenie nr 500144243-N-2018 z dnia 22-06-2018 r.

Wójt Gminy Wodynie: "Utworzenie klubu seniora w miejscowości Seroczyn "

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552470-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Wodynie, Krajowy numer identyfikacyjny 71158266400000, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0 25 631 26 58, e-mail gmina@wodynie.eu, faks 0 25 631 26 58.
Adres strony internetowej (url): www.nowa.wodynie.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utworzenie klubu seniora w miejscowości Seroczyn "

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGR.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn.: "Utworzenie klubu seniora w miejscowości Seroczyn " Zakres robót obejmuje: Przedmiotem opracowania jest wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją i remontem budynku dla potrzeb Klubu Seniora. Zakres prac między innymi obejmuje : roboty rozbiórkowe w zakresie posadzki drewnianej, wykuciem otworów pod nowoprojektowane otwory drzwiowe, roboty związane wykonaniem nowej posadzki oraz prac związanych z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania podposadzkowego, wykonaniem ścianek działowych węzła sanitarnego i instalacji wod-kan. dla potrzeb sanitariatów i instalacji wod-kan. w pomieszczeniu kuchni, a także instalacji elektrycznych zasilających i oświetleniowych. Ponadto Inwestor przewidział częściowe wykonanie nowych tynków i naprawę tynków istniejących oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na nową. Również w zakresie prac adaptacyjnych są prace malarskie związane z malowaniem ścian remontowanych pomieszczeń, a także przemurowania części ścian - w zakresie zamurowania jednego otworu okiennego oraz drzwiowego. Ponadto Inwestor planuje wyposażyć obiekt w niezbędne meble ( stoły, krzesła, urządzenia sanitarne, umywalki, sedesy, zlewy, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe, meble do zabudowy kuchennej, sprzęt kuchenny - kuchenka elektryczna z piekarnikiem, lodówka, telewizor min. 55 cali wraz z anteną, mikrofalówka, zmywarka duża, oka kuchenny duży, oraz inny sprzęt agd -zgodnie z oddzielnym wykazem -sporządzonym przez Inwestora. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części wyposażenia, tj. dopuszcza możliwość zmiany umowy poprzez ograniczenie jej zakresu rzeczowego na warunkach wynikających z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wartość niezrealizowanego wyposażenia zostanie rozliczona na podstawie inwentaryzacji i kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę i pomniejszy to wartość zawartej umowy. W przypadku rezygnacji z części wyposażenia, Zamawiający zgłosi ten fakt Wykonawcy co najmniej na 30 dni przed terminem realizacji danej kategorii prac przewidzianym przez Wykonawcę w szczegółowym harmonogramie robót dostarczonym przed podpisaniem umowy i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 3.Zakres robót objętych specyfikacją. - roboty murowe, roboty rozbiórkowe - wykonanie tynków wewnętrznych, zeskrabanie i malowanie ścian - posadzki i okładziny wewnętrzne - montaż stolarki drzwiowej z ościeżnicami - montaż stolarki okiennej z PCV - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania podposadzkowego wraz z rozdzielaczami, - wykonanie instalacji wod-kan. w pomieszczeniu kuchni i węzła sanitarnego wraz z podłączeniem tych instalacji do kanalizacji sanitarnej w obrębie działki i przyłącza wody (przyłącze wodociągowe - znajduje się w pomieszczeniu kuchni) - wyposażenie obiektu w niezbędne meble i sprzęt kuchenny

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6


Dodatkowe kody CPV: 45430000-0, 45421100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162032.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo- Budowlany Andrzej Wiśniewski
Email wykonawcy: rmn_butik@vp.pl
Adres pocztowy: Oś. Unitów Podl. 1/38
Kod pocztowy: 21-400
Miejscowość: Łuków
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199300.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199300.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 226000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.