To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-28
Ogłoszenie nr 500149201-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.
Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu: Remont elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544273-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 33262400000,
ul. ul. Młodych Techników
,
53647
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-71 3580200, e-mail
oum.wroclaw@gum.gov.pl, faks
0-71 3552825.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wroclaw.gum.gov.pl/b09/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPD-1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: "Remont elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu". 2) W zakres robót wchodzi remont elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu polegający na: a) myciu i czyszczeniu mechanicznym elewacji budynku, b) skuciu i odtworzeniu uszkodzonych tynków, c) demontażu istniejącej wentylacji na elewacji budynku, d)wykonaniu tynków pocienionych mineralnych kamyczkowych na cokole budynku, e) wykonaniu tynków pocienionych żywicznych kamyczkowych w poziomie parteru i na kominach, f) wymianie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, g) wymianie drzwi wejściowych frontowych na drzwi aluminiowe, h) wymianie podokienników okiennych na podokienniki blaszane, i) malowaniu 2x farbą akrylową elewacji, j) malowaniu 2x farbą ftalową w tym: kraty, schody, barierki, balustrady, drzwi wejściowe od strony parkingu, kominki blaszane ponad kominami, k) malowaniu 2x farbą ftalową drzwi drewnianych ponad dachem, drzwi garażowych od strony parkingu, zgodnie z przedmiarem robót oraz dokumentacją projektową. 3) Zamówienie obejmuje również: a) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych oraz organizacji placu budowy, jak również dopełnienia wszelkich formalności prawnych niezbędnych do użytkowania obiektu (np. zgłoszenia, pozwolenia), b) uzyskanie zgody Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu na zajęcie pasa drogowego, (prace przy remoncie elewacji w tym ustawienie rusztowań - część budynku znajduje się przy ul. Młodych Techników we Wrocławiu - przy drodze gminnej) oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego przy drogach miejskich, c) opłaty za zajęcie pasa drogowego. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) projekt budowlany i wykonawczy na "Remont elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu" - załącznik nr 2a i 2b do SIWZ, b) przedmiar robót - załącznik nr 2c do SIWZ, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2d do SIWZ, d) decyzja Nr 1244/18 o pozwoleniu na budowę na roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu - załącznik nr 12 do SIWZ, e) wzór umowy - załącznik nr 11 do SIWZ. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac wykonawczych w sposób nie utrudniający funkcjonowania użytkowników budynku (obiekt czynny) i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 6) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób wykonujących prace fizyczne, w tym remontowo-budowlane, montażowe i elektryczne opisane dokumentacją projektową, które są niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 7) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę tych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, określone zostały w SIWZ. 8) W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45410000-4, 45442100-8, 45421131-1, 45261300-7, 31216100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
254959.91
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Walenty Anders Zakład Ogólnobudowlany
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
313600.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania w Posterunku Policji w Mieroszowie, pl. Niepodległości 2
- Obniżenie krawężników przy przejściach dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic: Benedyktyńskiej, Górnickiego, Ładnej i Miłej we Wrocławiu
- 16.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Biochemii Lekarskiej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- SZP/242-037/2025_ Sukcesywna dostawa helu w stanie ciekłym w ramach potrzeb Katedry Fizyki Doświadczalnej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA: 1-17.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Tory rowerowe oraz sad osiedlowy na Pawłowicach".
- Dostawa wzorców do wykonywania badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Narewce
więcej: Piorunochrony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.