eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › BUDOWA DRÓG ROWEROWYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W GMINIE IZABELIN



Ogłoszenie z dnia 2018-07-02

Ogłoszenie nr 500152644-N-2018 z dnia 02-07-2018 r.

Izabelin: BUDOWA DRÓG ROWEROWYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W GMINIE IZABELIN
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Podziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583148-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500051987-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin, Krajowy numer identyfikacyjny 1327186100000, ul. ul. 3 Maja 42, 05080 Izabelin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 722 89 30, e-mail l.sikorski@izabelin.pl, faks 22 722 80 06.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.izabelin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA DRÓG ROWEROWYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W GMINIE IZABELIN

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/B/14/WGP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na budowie dróg rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w gminie Izabelin, obejmujące zakresem następujące zadania: 1) Zadanie I - Budowa drogi rowerowej w ul. 3 Maja, na odcinku od ul. Estrady w Mościskach do ronda w Laskach (Część 1 zamówienia); Zadanie obejmuje budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok. 4 600 m2, parkingu rowerowego, zatoki autobusowej oraz zjazdów i chodników, wraz z systemem odwodnienia, na łącznej długości ok. 2,1 km; 2) Zadanie II - Budowa drogi rowerowej w ul. 3 Maja, na odcinku od ronda w Laskach do ul. Partyzantów w Laskach (Część 2 zamówienia); Zadanie obejmuje 2 etapy robót: a) Etap I - budowę drogi rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni ok. 1 800 m2, budowę zjazdów, chodników i zatoki autobusowej, na łącznej długości ok. 0,57 km, wraz z odwodnieniem jezdni; b) Etap II - wykonanie przebudowy jezdni drogi powiatowej na powierzchni ok. 3 700 m2 oraz wykonanie chodnika z kostki betonowej o powierzchni ok. 860 m2; 3) Zadanie III - Budowa drogi rowerowej w ul. 3 Maja, na odcinku od ul. Tetmajera w Izabelinie C do ul. Północnej w Truskawiu (Część 3 zamówienia); Zadanie obejmuje budowę drogi rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni ok. 1 600 m2, ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok. 4 500 m2 oraz zjazdów i chodników, na łącznej długości ok. 2,1 km, wraz z wykonaniem odwodnienia; 4) Zadanie IV - Budowa drogi rowerowej w ul. Sierakowskiej, na odcinku od ul. 3 Maja do ul. Chodkiewicza w Izabelinie C (Część 4 zamówienia); Zadanie obejmuje budowę drogi rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni ok. 1350 m2, ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok. 400 m2 oraz zjazdów i chodników, na łącznej długości ok. 0,8 km.


II.4) Główny kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45111200-0,

45112710-5,

45232130-2,

45233320-8,

45233220-7,

45233290-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Data zakończenia: 2018-06-30

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa drogi rowerowej w ul. 3 Maja, na odcinku od ul. Estrady w Mościskach do ronda w Laskach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/10/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

GRANAR Sp. z o.o., INVEST AG Sp. z o.o., ZRD Sp. z o.o., , Sady Żoliborskie 3/137, 01-770, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1517780.03 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa drogi rowerowej w ul. 3 Maja, na odcinku od ronda w Laskach do ul. Partyzantów w Laskach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/10/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

GRANAR Sp. z o.o., INVEST AG Sp. z o.o., ZRD Sp. z o.o., , ul. Sady Żoliborskie 3/137, 01-770, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2331239.17 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Budowa drogi rowerowej w ul. 3 Maja, na odcinku od ul. Tetmajera w Izabelinie C do ul. Północnej w Truskawiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/10/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

GRANAR Sp. z o.o., INVEST AG Sp. z o.o., ZRD Sp. z o.o., , ul. Sady Żoliborskie 3/137, 01-770, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1589367.26 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania zamówienia do dnia 31.08.2018 r. oraz zwiększenie wynagrodzenia o 30245,76 zł brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wprowadza się zmianę umowy podstawowej w zakresie: 1) terminu wykonania - w związku z niezależnym od Wykonawcy opóźnieniem robót, powstałym z powodu niedokończenia przez Zamawiającego inwestycji przebudowy infrastruktury energetycznej, kolidującej z realizacją przedmiotu umowy; 2) wynagrodzenia Wykonawcy - w związku z proponowaną przez Zamawiającego zmianą sposobu odprowadzenia wody z powierzchni drogi, dla robót objętych Zadaniem III. W odpowiedzi na propozycję Zamawiającego, Wykonawca sporządził ofertę wykonania robót zamiennych

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 8 umowy podstawowej, dopuszcza się zmianę umowy m.in. w zakresie terminu wykonania w razie wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2) Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 10 umowy podstawowej, dopuszcza się zmianę umowy w razie uzasadnionych zmian w zakresie wykonywania Umowy proponowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego korzystnych dla Zamawiającego, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.