eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa ul. Piłsudczyków II w Knurowie.



Ogłoszenie z dnia 2018-07-03

Ogłoszenie nr 500152926-N-2018 z dnia 03-07-2018 r.

Knurów: Przebudowa ul. Piłsudczyków II w Knurowie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607462-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500009466-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Piłsudczyków II w Knurowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.51.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przebudowę ul. Piłsudczyków II w Knurowie, w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego o długości ok. 331,0 m i szerokości 5,0 - 6,0 m wraz podbudową, w tym: a.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm; a.2) podsypka cementowo - piaskowa (1: 4) o gr. 4 cm; a.3) podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm; a.4) ulepszone podłoże z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm o współczynniku filtracji k10 ? 8m/dobę o gr. 25,0 cm; b) wykonanie nowej nawierzchni chodników z podbudową, w tym: b.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm; b.2) podsypka cementowo - piaskowa (1: 4) o gr. 4 cm; b.3) podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm; c) wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z podbudową, w tym: c.1) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm; c.2) podsypka cementowo - piaskowa (1: 4) o gr. 4 cm; c.3) podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o gr. 20 cm; c.4) ulepszone podłoże z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm o współczynniku filtracji k10 ? 8m/dobę o gr. 25,0 cm; d) budowę kanalizacji deszczowej, w tym: d.1) kanalizacja deszczowa z rur PVC o średnicy O315 mm; d.2) przykanaliki z rur PVC o średnicy O 200 mm; d.3) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy 1200 mm - 11 szt.; d.4) wpusty deszczowe betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem i koszem -10 szt.; e) budowę oświetlenia ulicznego, w tym: e.1) słupy stalowe ocynkowane na fundamencie z oprawami oświetleniowymi LED z redukcją mocy o wys. 9 m z pojedynczym wysięgnikiem - 10 szt.; e.2) słupy stalowe ocynkowane na fundamencie z oprawami oświetleniowymi LED z redukcją mocy o wys. 9 m z podwójnym wysięgnikiem - 2 szt.; e.3) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego; f) regulacja wysokościowa nawierzchni istniejących miejsc postojowych z płyt ażurowych; 2) oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego; 3) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu w oparciu o projekt zmiany docelowej organizacji ruchu przekazany przez Zamawiającego; 4) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę; 5) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni, itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 pkt 3 wzoru umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45111200-0,

45232130-2,

45233120-6,

45231400-9,

45112100-6,

71322000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 09.01.2018r. do dnia 10.07.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
konieczność wykonania robót dodatkowych stwierdzona w protokołach konieczności, w zakresie: przebudowy istniejącej sieci elektroenergetycznej, wykonania robót związanych z uruchomieniem istniejących obwodów oświetlenia parkingu, wykonania przebudowy nawierzchni bitumicznej istniejącego parkingu, regulacji wysokościowej nawierzchni istniejących parkingów z płyt ażurowych betonowych wraz z podbudową, dostawy nowych płyt ażurowych dla istniejących parkingów.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia robót budowlanych stwierdzono: 1) kolizję istniejących kabli z nowo budowaną drogą nie posadowionych na normatywnej głębokości, czego można było wcześniej przewidzieć. W związku z tym stwierdzono konieczność ich obniżenia i posadowienia zgodnie z normą na głębokości 1,0 m i 1,2 m. Ponadto stwierdzono kolizję nowobudowanego kabla oświetleniowego z pozostałościami żelbetowymi nieczynnych komór CO. Ww. komory nie były naniesione na mapę zasadniczą, ponieważ w trakcie przebudowy sieci CO zdemontowano ich pokrywy. Ww. kolizji nie można było przewidzieć więc stwierdzono konieczność rozbicia ścianek żelbetowych komór CO kolidujących z trasą nowobudowanego kabla oświetleniowego. 2) że istniejący odcinek kabla oświetleniowego pomiędzy słupami jest niesprawny, czego nie można było wcześniej przewidzieć, w związku z tym stwierdzono konieczność jego wymiany na nowy; 3) w dokumentacji projektowej przewidziano regulację wysokościową fragmentu parkingu poprzez przebrukowanie płyt ażurowych zakładając wykorzystanie 50 % starych płyt oraz ułożenie 10 cm podbudowy. W trakcie wizji w terenie stwierdzono, iż parking posiada nawierzchnię bitumiczną, która została ułożona bezpośrednio na gruncie rodzimym czego nie można było wcześniej przewidzieć. W związku z tym stwierdzono konieczność rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz wykonanie nawierzchni z nowych płyt ażurowych (100%) wraz z podbudową o gr. 25 cm o powierzchni ok. 23,52 m2; 4) w dokumentacji projektowej przewidziano regulację wysokościową nawierzchni istniejących parkingów z płyt ażurowych na nowe, zakładając wykorzystanie 50 % starych płyt o łącznej powierzchni 164,5 m2. W trakcie prowadzenia robót stwierdzono, że istniejące płyty ażurowe nie nadają się do wykorzystania z uwagi na ich zły stan techniczny (płyty rozpadły się w trakcie rozbiórki). Powyższego nie można było wcześniej przewidzieć, dlatego stwierdzono konieczność wykonania regulacji wysokościowej nawierzchni istniejących parkingów w 100 % nowymi płytami ażurowymi o powierzchni ok. 164,5 m2 i konieczność dostawy nowych płyt ażurowych o pow. 82,25 m2. Ponadto stwierdzono konieczność dodatkowej regulacji nawierzchni istniejących parkingów z płyt ażurowych o pow. ok. 94,16 m2 poprzez ułożenie nowej nawierzchni z płyt ażurowych wraz z podbudową o gr. 10 cm.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.