To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-09
Ogłoszenie nr 500159039-N-2018 z dnia 09-07-2018 r.
Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych: Świadczenie usług pogotowia technicznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560193-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 15394000000,
ul. ul. Połczyńska
24,
75815
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
094 3409106, 3409107, e-mail
zbm@zbm.koszalin.pl, faks
943 409 196.
Adres strony internetowej (url): zbm.koszalin.ibip.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pogotowia technicznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DP.261.06.2018.KF
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: 1) zapewnienie usług pogotowia technicznego w zakresie robót na instalacjach centralnego ogrzewania, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych, centralnej ciepłej wody oraz robót branży ogólnobudowlanej, 2) wykonywanie robót konserwacyjnych oraz utrzymanie w ciągłej sprawności instalacji centralnego ogrzewania w okresie sezonu grzewczego i centralnej ciepłej wody w okresie całego roku, 3) wykonywanie awaryjnych robót remontowych branży sanitarnej w zakresie instalacji: wewnętrznej i zewnętrznej centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody, 4) konserwacja kotłowni gazowych na potrzeby centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody, 5) konserwacja węzłów wymiennikowych na potrzeby centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody, w lokalach, częściach wspólnych budynków, budynkach i na terenach zewnętrznych, będących w zarządzaniu i administracji ZBM (budynki gminne). 2. Wielkość i zakres zamówienia: 1) Zapewnienie usług pogotowia technicznego dla budynków (lokali i części wspólnych) zarządzanych (administrowanych) przez zamawiającego w zakresie robót na instalacjach centralnego ogrzewania, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych, centralnej ciepłej wody oraz robót branży ogólnobudowlanych wyszczególnionych w załączniku nr 3 do projektu umowy, w dniach: * poniedziałek - od godz. 0:00 do godz. 7:15 i od godz. 15:15 do godz. 7:15 następnego dnia roboczego, * wtorek, środa, czwartek - od godz. 15:15 do godz. 7:15 następnego dnia roboczego, * piątek - od godz. 15:15 do godz. 24:00, * soboty, niedziele i święta - całodobowo. 2) - pow. użytkowa budynków 105.823,08m2 - adresowy wykaz zabezpieczanych przez pogotowie techniczne budynków stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy. 3) Maksymalna wartość wynagrodzenia za materiały i wykonywanie robót dodatkowych w ramach pogotowia technicznego, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy 20.000,00 zł netto (bez VAT) + należny podatek VAT. 4) Wykonywanie robót konserwacyjnych (określonych w załączniku nr 4 do projektu umowy) oraz utrzymanie w ciągłej sprawności instalacji centralnego ogrzewania w okresie sezonu grzewczego i centralnej ciepłej wody w okresie całego roku, w budynkach zarządzanych (administrowanych) przez zamawiającego - pow. użytkowa budynków to 53.814,48 m2 - adresowy wykaz zabezpieczanych przez pogotowie techniczne budynków stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy. 5) Wykonywanie awaryjnych robót remontowych w branży sanitarnej w zakresie instalacji: wewnętrznej i zewnętrznej centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody, w lokalach, częściach wspólnych budynków oraz na terenach zewnętrznych budynków nieruchomości zarządzanych (administrowanych) przez zamawiającego. 6) Maksymalna wartość wynagrodzenia, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy za wykonywanie awaryjnych robót remontowych w zakresie c.o. i c.c.w. to 24.000,00 zł netto bez VAT + należny podatek VAT. 7) Konserwacja kotłowni gazowych (14 adresów) na potrzeby centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody oraz konserwacja węzłów wymiennikowych (10 adresów) na potrzeby centralnego ogrzewania w budynkach będących w zarządzaniu i administracji ZBM - wg załącznika nr 2. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3.7do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 3 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3A ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2017 r. poz. 1579) w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 9.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 9.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. 9.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9.5. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.6. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca wraz z fakturą będzie składał Zamawiającemu oświadczenia swoje i podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. W stosunku do podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie weryfikację pracowników zgodnie z pkt. 9.2. 9.7. Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015, poz. 2008, z późn. zm.). 9.8. W przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku wskazanego w ust. 9.2. lub zmiany sposobu zatrudnienia wskazanych osób, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy i naliczenia dodatkowo kary umownej przewidzianej w umowie. 9.6. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób inną osobą lub osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania. 9.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 9 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 9 są zobowiązane podać imię i nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50700000-2
Dodatkowe kody CPV: 50720000-8, 50711000-2, 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
207000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INSTA -SERWIS SAWCZUK Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
226812.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 112 - obwodnica m. Karlino
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
- 2.2025 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Złocieńcu przy Alei Piastów
- "Wykonanie hydroizolacji wraz z odwodnieniem istniejącego budynku Przedszkola Integracyjnego na dz. nr 720/3 obr. 0053 przy ul. Szkolnej 1 w Koszalinie" (...)
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.