Ogłoszenie z dnia 2018-07-12
Ogłoszenie nr 500163819-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.
Przedszkole Samorządowe nr 4: Sprzęt nagłaśniający
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: Przedszkolaki odkrywają świat
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej tel. 601 611 353
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Samorządowe nr 4, Krajowy numer identyfikacyjny 20040622700000,
ul. ul. Sokólska
2,
15865
Białystok, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
85 652 70 97, e-mail
ps4@um.białystok.pl, faks
85 652 70 97.
Adres strony internetowej (url): http://ps4.bialystok.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzęt nagłaśniający
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-7/PS4/UE/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia przeznaczonego na potrzeby 3 placówek realizujących projekt pn.: "Przedszkolaki odkrywają świat" w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL. 2. Opisy, skład, technologie bądź materiały wskazujące producentów określają wymagania minimalne jakościowo bądź technologicznie i dopuszcza się stosowanie zamienników, które nie obniżą tychże wartości w tym użytkowej i jakościowej dostarczanego asortymentu. 3. Wskazane bądź sugerujące opisy nie stanowią zatem preferencji Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykazać, że dostarczany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Zamawiającego. Do spełnienia powyższego warunku Zamawiający oczekuje przedłożenia wraz z Formularzem ofertowym specyfikacji/karty charakterystyki produktu - o ile występuje. W takim przypadku wypełnienie opisu oferowanego asortymentu w zestawieniu ilościowym (excel) stanowiącym załącznik do Formularza ofertowego nie jest wymagalne. 5. Przedłożone przez Wykonawcę dowody potwierdzające spełnienie warunku określonego w ww. pkt. 4 muszą być jednoznaczne. Zamawiający odrzuci przedłożone dokumenty jeżeli nie będą pozwalały na jednoznaczne spełnienie powyższego obowiązku. 6. Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku EXCEL ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu realizacji przedmiotowego projektu, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej OPZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie. 7. Realizacja dostaw będzie dokonywana na podstawie wskazań Zamawiającego w których określony zostanie termin i miejsce dostawy oraz asortyment zamówienia. Zamawiający w szczególności przewiduje dostarczenie określonego zamówienia do trzech wskazanych miejsc odpowiadających lokalizacji pozostałych uczestników przedmiotowego projektu. Z związku z powyższym Zamawiający wymaga wystawienie odrębnych faktur dla każdego podmiotu uczestniczącego w przedmiotowym projekcie. Wszelkie konsekwencje podatkowe leżą po stronie Wykonawcy. 8. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach: Cz. 1 - ----- Cz. 2 - sprzęt nagłaśniający Cz. 3 - ----- Cz. 4 - ----- Cz. 5 - ----- Cz. 6 - ----- Zamawiający nie przewiduje ograniczeń dotyczących złożenia ofert na wybrane części. Zamawiający wymaga dostarczenia nowego asortymentu. 9. Warunki dostawy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem na własny koszt i ryzyko. 2) realizacja dostaw odbywa się na podstawie zawartej umowy oraz ewentualnych dodatkowych ustaleń bądź wskazówek Zamawiającego, zawierających ilości i terminy dostaw oraz w miarę potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiającego, 3) jakiekolwiek zawiadomienie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej, elektronicznej, telefonicznej lub faxu skutkuje w momencie doręczenia go danej ze stron, 4) Zamawiający zastrzega prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod względem ilościowym i jakościowym również w momencie odbioru towaru. 5) Wykonawca zobowiązany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 6) przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: a) odpowiednich środków transportu; b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu; c) przeprowadzenia ewentualnej kontroli jakości i zgodności dostarczonego towaru z wymogami Zamawiającego. 10. Dostarczony asortyment musi być oznakowany w sposób zrozumiały, napisy muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami. 11. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach - bez stosowania opakowań zastępczych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 32342400-6, 37000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: sprzęt nagłaśniający |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8531.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CHMP sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP unieważnił część 2 uprzedniego postępowania - sygn.: ZP-1/PS4/UE/18 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz sygn.: ZP-4/PS4/UE/18 prowadzonego w trybie przetargu z wolnej ręki, bowiem w obu postępowaniach nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
- Modernizacja instalacji elektrycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Białymstoku, ul. Strażacka 25
- Remont drogi powiatowej Nr 1448B na odcinku Podozierany - granica Gminy Michałowo (Gm. Gródek)
- Stała i kompleksowa obsługa prawna świadczona na rzecz Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku w latach 2025 - 2026
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla pracowników Oddziału ZUS w Białymstoku
- Modernizacja i adaptacja instalacji wentylacyjnych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
- Zakup Doposażenia dla Przedszkola Miejskiego nr 1 oraz Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Porębie - Gmina Poręba
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa i montaż zestawu monitorów scenicznych i wzmacniaczy z procesorem zarządzającym i strojeniem systemu
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.