eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-17

Ogłoszenie nr 500167151-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu: Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569631-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500134332-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 65088677600000, ul. ul. Wilsona 6 a, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 215 378, e-mail biuro@psoni-jaroslaw.org.pl, faks 166 215 378.
Adres strony internetowej (url): www.psoni-jaroslaw.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PSONI/DP/2130-1/1815/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup oleju napędowego do samochodów służbowych będących w dyspozycji Zamawiającego, realizowany w formie bezgotówkowej, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie na olej napędowy w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi około 84 000 litrów, w tym: część I zamówienia - ok. 73 000 litrów, część II zamówienia - ok. 11 000 litrów. 3. Olej napędowy będący przedmiotem zamówienia musi odpowiadać parametrom aktualnie obowiązującej Polskiej Normy oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015, poz. 1680 ). 4. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 poz. 1853 ze zm.). 5. Zamawiający przewiduje bezgotówkowy zakup oleju napędowego przy użyciu np. kart paliwowych. 6. W przypadku zakupu paliwa przy użyciu kart paliwowych (karty zabezpieczone indywidualnymi numerami PIN): 1) Karty zostaną wydane Zamawiającemu bezpłatnie, po zawarciu umowy, jednak nie później niż w ciągu 15 dni licząc od daty podpisania umowy. 2) Wykonawca zobowiązuje się do wydania Zamawiającemu kart paliwowych na numery rejestracyjne pojazdów w liczbie odpowiadającej posiadanym przez Zamawiającego pojazdom tj. część I - 14 kart, część II - 3 karty oraz kart paliwowych identyfikowanych przez indywidualny numer karty, tj. po jednej karcie dla każdej z części. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych Zamawiającego, numer rejestracyjny samochodu, a także gdy karta ulegnie zniszczeniu. 3) Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty paliwowej po zgłoszeniu jej utraty lub poinformowaniu przez Zamawiającego o wycofaniu samochodu z użytkowania wraz z bezpłatnym wydaniem karty dodatkowej lub zamiennej w miejsce karty utraconej lub po zakończeniu lub wygaśnięciu umowy. 4) Wszelkie koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 5) Specyfikacja samochodów służbowych Zamawiającego, z wyszczególnieniem marek i numerów rejestracyjnych będzie udostępniona Wykonawcy przed podpisaniem umowy. 7. Zakup paliwa będzie odbywać się sukcesywnie poprzez tankowanie paliwa do zbiorników samochodów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy. Częstotliwość i ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, będzie to leżało w interesie Zamawiającego, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń co do ilości paliwa faktycznie zakupionego przez Zamawiającego. 9. Zamawiający nie dopuszcza określenia przez Wykonawcę limitu zakupionego paliwa w przyjętym okresie rozliczeniowym. 10. Każdorazowa sprzedaż oleju napędowego będzie dokonywana po cenach detalicznych brutto obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego upustu wyrażonego w %, naliczanego od ceny brutto 1 litra paliwa (upust udzielony przez Wykonawcę podany w ofercie). Upust będzie stały/niezmienny w czasie trwania umowy. 11. Rozliczenie za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliwa będzie odbywało się na podstawie faktycznie zakupionej ilości paliw. Okres rozliczeniowy trwać będzie od 01 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiaca kalendarzowego, za wyjątkiem grudnia, w którym drugi okres rozliczeniowy zakończy się 24 grudnia. 12. Płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury wraz z ewidencją wykonanych transakcji zawierającą nazwę produktu, datę zakupu paliwa, nr rejestracyjny pojazdu, numer karty (jeżeli dotyczy), miejscowość i numer stacji, ilość pobranego paliwa, cenę jednostkową paliwa widniejącą na dystrybutorze w dniu tankowania, wartość brutto po upuście. 13. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania przynajmniej jedną stacją paliw na terenie miasta Jarosławia - część I zamówienia oraz co najmniej jedną stacją paliw na terenie miasta Oleszyc - część II zamówienia. 14. Wykonawca zapewni w ciągłej sprzedaży wymagany przez Zamawiającego asortyment. 15. W razie awarii dystrybutorów lub wyłączenia ze sprzedaży stacji Wykonawcy wskazanej w ofercie, Wykonawca jest obowiązany zapewnić tankowanie awaryjne na innej stacji paliw położonej w granicach administracyjnych miasta Jarosław (część I zamówienia) oraz miasta Oleszyce (część II zamówieni) 16. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi odpowiednie dokumenty dotyczące świadectwa jakości sprzedawanych paliw. 17. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania paliwa właściwego dla aktualnego sezonu (paliwa letnie i zimowe).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup oleju napędowego do samochodów slużbowychPolskiego Stowarzyszenia na rzecz osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło ww Jarosławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 300760.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fundacja Pomocy Edukacyjnej dla Młodzieży im. Heleny i Tadeusza Zielińskich
Email wykonawcy: fundacja@autograf.pl
Adres pocztowy: ul. Zielińskiego 4
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 351130.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 351130.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 351130.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych Polskiego Stowarzyszenie na rzecz osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44330.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Małgorzata Czajkowska
Email wykonawcy: sp_biuro@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kustronia 3
Kod pocztowy: 37-632
Miejscowość: Stary Dzików
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54670.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54670.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54670.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.