To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-17
Ogłoszenie nr 500167704-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.
Miejski Zarząd Ulic i Mostów: Remont ulicy Sportowej w Chorzowie na odcinku od ul. Działkowej do ul. Racławickiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564249-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500131490_N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Ulic i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 000166249,
ul. ul. Bałtycka
8 A,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2411270, e-mail
sekretariat@mzuim.chorzow.eu, faks
32 2414060.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzuim.chorzow eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Sportowej w Chorzowie na odcinku od ul. Działkowej do ul. Racławickiej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GI/ZP/7040/012/270/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Remont ulicy Sportowej w Chorzowie na odcinku od ul. Działkowej do ul. Racławickiej" obejmującej: - część drogową; - budowę sieci oświetleniowej; - przebudowę odcinków kabli elektroenergetycznych" na podstawie kompleksowej dokumentacji projektowej opracowanej przez Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowe "PROFIL" S.C. Grzegorz Nowakowski, Piotr Przepaśniak, 40-414 Katowice, ul. Zamkowa 67/9. Zakres robót do wykonania obejmuje: A/ część drogową: a) usunięcie drzew i krzewów, b) roboty ziemne, c) ułożenie obrzeży betonowych, d) wykonanie wyniesionego przejścia, e) wykonanie miejsc postojowych, f) wykonanie wjazdów, g) wykonanie chodników, h)regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, i) zabezpieczenie urządzeń podziemnych rurami ochronnymi dwudzielnymi, j) sadzenie drzew i krzewów, k) montaż barier ochronnych B/ budowę sieci oświetleniowej: a)ułożenie linii kablowej nn zasilającej szafę oświetleniową, b)zabudowę szafy oświetlenia ulicznego wraz z wyposażeniem i fundamentem, c)ułożenie sieci kablowej oświetlenia ulicznego, d)montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych, e)montaż opraw oświetlenia zewnętrznego. C/ przebudowę odcinków kabli elektroenergetycznych: a)przebudowa istniejącej linii kablowej SN 6kV relacji stacja CD5a Nowa Racławicka - stacja CB20 Dobrodzieńska, b)przebudowa istniejącej linii kablowej SN 6kV relacji stacja CD5a Nowa Racławicka - stacja CD15 Sportowa, c)przebudowa istniejącej linii kablowej SN 6kV relacji stacja CB32 Technikum Górnicze - stacja CD15 Sportowa. UWAGA: Zamawiający informuje, iż ilekroć w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca)materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań "równoważnych" pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Z uwagi na fakt, że odwodnienie , w tym studnie kanalizacyjne, wpusty uliczne wraz z przykanalikami oraz jezdnia i krawężniki są wykonywane w ramach zawartego Porozumienia z Chorzowsko Świętochłowickim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. . Zakres robót drogowych do wykonania przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów został zweryfikowany i na stronie BIP zamieszczono aktualny przedmiar robót. Zamawiający na stronie BIP zamieścił w całości dla części drogowej - projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz STWiORB. 2.Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym - miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (zał. do Dz.U . Nr 220, poz 2181 z dnia 23 grudnia 2003r.). 3.W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego. 4.W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, Zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży Wykonawcę. 5.Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru Zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży Wykonawcę. 6.Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca odpowiada za miejsca prowadzonych robót oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego. 7.Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi Wykonawca robót. 8.W ramach wykonawstwa robót należy stosować się do przepisów zawartych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowe "PROFIL" S.C. Grzegorz Nowakowski, Piotr Przepaśniak, 40-414 Katowice, ul. Zamkowa 67/9. 9.Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji "Harmonogram Robót" (rzeczowo - finansowy) oraz do wglądu kosztorysy ofertowe, opracowane metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie których wyliczono cenę ofertową. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty. 10.Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych wymienionych w pkt. 7.1.3 lit.b z wyłączeniem osoby kierownika budowy i kierownika robót, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 1666 ze zm.), co najmniej 12 osób. Zamawiający po podpisaniu umowy jak i w trakcie jej realizacji uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.wymogów, W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia w szczególności: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności , których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanomizniowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922); - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do bezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922). Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. 11. Usługa wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV: 77211400-6, 45111200-0, 45233222-1, 77211600-8, 77315000-1, 45310000-3, 45314310-7, 45314300-4, 45315700-5, 45316100-9, 45310000-1, 45315500-3, 45316100-6, 45231400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont ulicy Sportowej w Chorzowie na odcinku od ul. Działkowej do ul. Racławickiej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
926111.12
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SILESIA INVEST Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
860444.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia podwykonawcy w zakresie wykonania robót elektrycznych. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Powierzchniowe naprawy betonu konstrukcji nośnej na estakadzie w ciągu ul. Katowickiej w Chorzowie"
- Roboty remontowe w budynkach Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2 i 2a
- Projekt przebudowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla Szkoły Podstawowej nr 29 przy ulicy Lwowskiej 36
- Modernizacja nawierzchni sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Łagiewnickiej 18 w Chorzowie
- Budowa rezerwowego zasalania wody dla Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Budowa parkingu przy budynku szkoły
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Drołtowice w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Drołtowice"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.