eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubowidzUdzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000,00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2018.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-19

Ogłoszenie nr 500169936-N-2018 z dnia 19-07-2018 r.

Gmina Lubowidz: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000,00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2018.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567597-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubowidz, Krajowy numer identyfikacyjny 130378255, ul. ul. Zielona 10, 09-304 Lubowidz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 6582078, e-mail ugl@uglubowidz.pl, faks 23 6582078 w. 20.
Adres strony internetowej (url): bip.uglubowidz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.000.000,00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2018.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 3.000.000,00 zł /słownie: trzy miliony złotych/ , CPV 66.11.30.00 -5 - usługi udzielania kredytu , z przeznaczeniem sfinansowania planowego deficytu budżetowego na rok 2018 związanego z dofinansowaniem następujących zadań inwestycyjnych: 1.1.1. "Utworzenie żłobka w Gminie Lubowidz" - 2.540.000,00 zł, 1.1.2. "Przebudowa drogi gminnej Lubowidz - Mały Las - Bagienice" - 460.000,00 zł, Zamawiający zastrzega, możliwość refundacji już poniesionych wydatków na realizację zadań, o których mowa w pkt 1. Łączne nakłady finansowe przeznaczone na w/w inwestycje stanowią kwotę 3.000.000,00 zł, w tym środki własne 0,00 zł oraz środki z kredytu 3.000.000,00 zł. Udział środków zewnętrznych , tj. kredytowych stanowi 100% ogólnej kwoty kosztów inwestycyjnych. 2.Okres kredytowania ustala się na lata 2018-2033. 3.Spłata kapitału następować będzie w okresach rocznych, począwszy od dnia 30.04.2019 r. w następujących kwotach: o 2019 rok - 200.000 zł, o 2020 rok - 200.000 zł, o 2021 rok - 200.000 zł, o 2022 rok - 200.000 zł, o 2023 rok - 200.000 zł, o 2024 rok - 200.000 zł, o 2025 rok - 200.000 zł, o 2026 rok - 200.000 zł, o 2027 rok - 200.000 zł, o 2028 rok - 200.000 zł, o 2029 rok - 200.000 zł, o 2030 rok - 200.000 zł, o 2031 rok - 200.000 zł, o 2032 rok - 200.000 zł, o 2033 rok - 200.000 zł. 4. Spłata odsetek w latach 2018-2033 od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych. 5. Spłata odsetek naliczanych co miesiąc, następować będzie w okresach miesięcznych do 25-ego dnia każdego miesiąca, na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej w 12-tym dniu każdego następującego miesiąca - bez obciążań Zamawiającego kosztami . 6. W przypadku gdy ostateczna spłata kredytu przypada w ciągu okresu obrachunkowego odsetki za okres od dnia naliczenia do dnia poprzedzającego ostateczną spłatę kredytu, spłacone zostaną łącznie z ostatnią ratą kapitałową w terminie określonym "harmonogramem spłat rat kapitałowych" 7. Oprocentowanie kredytu oparte jest o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M plus stałą marżę banku. 8. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu miesięcznie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/ 366. 9. Oprocentowanie kredytu ustalane będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kwartału, powiększonej o niezmienną marżę banku. 10. Za pierwszy okres odsetkowy, tj. od dnia wykorzystania kredytu przyjmuje się oprocentowanie równe sumie stawki WIBOR 3M ustalonej na dwa dni przed wykorzystaniem kredytu bądź jego transzy i marży banku ustalonej w przedłożonej ofercie. 11. Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminie do trzech dni roboczych po podpisaniu umowy kredytowej w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31 grudnia 2018 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. 13. Zamówienie nie jest objęte zakresem porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA). 14. W uzasadnionych sytuacją Zamawiającego przypadkach, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu maksymalnie o kolejne 36 miesięcy. W tym przypadku strony bez kosztów obciążających Zamawiającego dokonują zmian "harmonogramu spłat rat kapitałowych" oraz ponownego przeliczenia równych, kolejnych rat liczonych od kwoty kredytu pozostałego do spłaty. 15. Jako prawne zabezpieczenie kredytu strony ustanawiają weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Kontrasygnata skarbnika zostanie złożona na umowie kredytowej oraz na deklaracji wekslowej ze wskazaniem, iż złożony podpis skarbnika Gminy Lubowidz stanowi wyłącznie kontrasygnatę dokonaną w trybie art. 46 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym , w związku z art. 262 ust 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych / Dz.U. z 2016r. poz. 1720 z póź. zmian.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 705112.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział w Płocku
Email wykonawcy: oddzial.plock@bankbps.pl
Adres pocztowy: ul. Miodowa 1
Kod pocztowy: 09-400
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 613447.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 613447.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 636951.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.