eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowicePrzebudowa ulicy Sienkiewicza w Prochowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500180277-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Gmina Prochowice: Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Prochowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574805-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Prochowice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064751200000, ul. ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 8584342, 76 8584343, e-mail h.choroszczak@prochowice.com, faks 76 75 38 749.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prochowice.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Prochowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KM.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w ciągu ul. Sienkiewicza obejmująca przebudowę jezdni działka nr 27 i w ciągu ul. Kościuszki działka nr 55 oraz wykonanie jednostronnej ścieżki rowerowo - pieszej na odcinku 48 m, zgodnie z projektem budowlanym Zał. Nr 1 do SIWZ oraz przedmiarem robót Zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, że projekt budowlany wykonany jest dla remontu całej drogi gminnej 104588D (ul. Kochanowskiego i Sienkiewicza) natomiast postępowanie dotyczy tylko ul. Sienkiewicza i Kościuszki. Ogólny zakres robót do wykonania : 1. Roboty zimne wraz z transportem uroku. 2. Wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy. 3. Montaż krawężników i obrzeży betonowych. 4. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych. 5. Wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studnią rewizyjną z rur PCV. 6. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ. 7. Wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych. 8. Regulacja istniejących urządzeń infrastruktury. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac. Należy wziąć pod uwagę, że w tym samym czasie będą wykonywane roboty drogowe na ul. Kochanowskiego. Realizację remontu jezdni i chodnika należy zrealizować w dwóch połówkowych etapach. Ruch kołowy będzie przebiegać z utrudnieniami polegającymi na wprowadzeniu jednego kierunku ruchu na odcinku robót. Etapy remontu należy realizować kolejno po sobie (strona lewa, strona prawa). Po zrealizowaniu każdego z etapów robót budowlanych należy uporządkować teren i doprowadzić do stanu prawidłowego użytkowania. Ruch pieszych będzie odbywać się obustronnie za wyjątkiem odcinka, na którym będzie wykonywana ścieżka rowerowo - piesza. Do posesji przyległych do miejsc wykonywania robót musi być zapewniony dojazd. Wykonanie prac budowlanych zostało zgłoszone do Starostwa Powiatowego w Legnicy. Starosta Powiatu Legnickiego nie wniósł zastrzeżeń do wykonania przedmiotowych prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8


Dodatkowe kody CPV: 45233300-0, 45233123-7, 45232130-2, 45112710-5, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 484444.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
Email wykonawcy: drawsko@poldrog.pl
Adres pocztowy: ul. Podmiejska 2
Kod pocztowy: 78-500
Miejscowość: Drawsko Pomorskie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 570635.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 570635.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 966377.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Złożone w postępowaniu ofert były kompletne i odpowiadały SIWZ. Kryteria wyboru oferty : cena - 60 pkt., gwarancja 40 pkt. Po przeliczeniu cen wg obowiązujący zasad przeliczenia w wag oferta nr 2 otrzymała 100 pkt.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.