Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-20
Ogłoszenie nr 500197990-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Przeglądy obiektów budowlanych urządzeń i instalacji w SPZOZ Mińsk Mazowiecki przez okres 36 miesięcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574833-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500143206-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 71235110000000,
ul. ul. Szpitalna
37,
05-300
Mińsk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 5065100, e-mail
spzozmm@spzozmm.pl, zamowienia.publiczne@spzozmm.pl, faks
25 7591666.
Adres strony internetowej (url): www.spzozmm.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy obiektów budowlanych urządzeń i instalacji w SPZOZ Mińsk Mazowiecki przez okres 36 miesięcy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):26/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawców usług w zakresie przeglądów i konserwacji obiektów, urządzeń i instalacji oraz świadczenie usług naprawczych, jeżeli wystąpią w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Szpitalnej 37. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 5, załączniku A, załączniku B do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na zadania. 1. Zadanie nr 1 obejmuje Pakiet nr 1 - Przeglądy obiektów, 2. Zadanie nr 2 obejmuje Pakiet nr 2 - Drzwi przeciwpożarowe, Pakiet nr 3 - Systemy oddymiana, Pakiet nr 4 - System SAP, 3. Zadanie nr 3 obejmuje Pakiet nr 5 - Dźwigi, 4. Zadanie nr 4 obejmuje Pakiet nr 6 - Instalacja alarmu zabezpieczającego, 5. Zadanie nr 8 obejmuje Pakiet nr 13 - Stacja uzdatniania wody, 6. Zadanie nr 9 obejmuje Pakiet nr 14 - Zestaw urządzenia sprężonego powietrza, 7. Zadanie nr 13 obejmuje Pakiet nr 18 - Lampa bakteriobójcza dezynfekcji wody,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71631300-3
Dodatkowe kody CPV: 50800000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1. Zadanie nr 1 obejmuje Pakiet nr 1 - Przeglądy obiektów, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3664.53
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Kominiarskich,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3660.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2. Zadanie nr 2 obejmuje Pakiet nr 2 - Drzwi przeciwpożarowe, Pakiet nr 3 - Systemy oddymiana, Pakiet nr 4 - System SAP, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52093.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPUH SUPRON 3 Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46848.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3. Zadanie nr 3 obejmuje Pakiet nr 5 - Dźwigi, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w załączniku nr B omyłkowo umieścił w pozycji nr 3: Dźwig towarowy i pozycji 4: Dźwig towarowy - badanie instalacji elektrycznej. Uzasadnienie prawne: Art.93.ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: 4. Zadanie nr 4 obejmuje Pakiet nr 6 - Instalacja alarmu zabezpieczającego, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Art.93.ust.1 pkt. 4. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: 5. Zadanie nr 8 obejmuje Pakiet nr 13 - Stacja uzdatniania wody, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Art.93.ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: 6. Zadanie nr 9 obejmuje Pakiet nr 14 - Zestaw urządzenia sprężonego powietrza, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Art.93.ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: 1. Zadanie nr 13 obejmuje Pakiet nr 18 - Lampa bakteriobójcza dezynfekcji wody, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Art.93.ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki
- Remont mostu przez rzekę Mienia w miejscowości Tartak
- Docieplenie budynku stanowiącego siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mińsku Mazowieckim
- Dostawa artykułów spożywczych do SPZOZ w Mińsku Mazowieckim.
- Odnowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni na drogach powiatowych
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Wojewódzkim Podkarpackim Szpitalu Psychiatrycznym w Żurawicy"
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wielobranżowymi robotami budowlanymi dla zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku nr 4 WPSP w Żurawicy"
- "Prace ratunkowe typu konserwatorskiego przy zabytkowej cerkwi greckokatolickiej i spichlerzu plebańskim w miejscowości Bartne" realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Wymiana węży wysokociśnieniowych, wkładów filtracyjnych oraz filtracji oleju w układzie hydrauliki siłowej zapadni scenicznych w Teatrze Muzycznym Capitol we Wrocławiu
- Naprawa/ remont kapitalny szlifierki uniwersalnej model RUP 280x500
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.