eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Przeglądy obiektów budowlanych urządzeń i instalacji w SPZOZ Mińsk Mazowiecki przez okres 36 miesięcy

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-20

Ogłoszenie nr 500197990-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Przeglądy obiektów budowlanych urządzeń i instalacji w SPZOZ Mińsk Mazowiecki przez okres 36 miesięcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574833-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500143206-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 71235110000000, ul. ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 5065100, e-mail spzozmm@spzozmm.pl, zamowienia.publiczne@spzozmm.pl, faks 25 7591666.
Adres strony internetowej (url): www.spzozmm.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeglądy obiektów budowlanych urządzeń i instalacji w SPZOZ Mińsk Mazowiecki przez okres 36 miesięcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

26/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawców usług w zakresie przeglądów i konserwacji obiektów, urządzeń i instalacji oraz świadczenie usług naprawczych, jeżeli wystąpią w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Szpitalnej 37. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 5, załączniku A, załączniku B do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na zadania. 1. Zadanie nr 1 obejmuje Pakiet nr 1 - Przeglądy obiektów, 2. Zadanie nr 2 obejmuje Pakiet nr 2 - Drzwi przeciwpożarowe, Pakiet nr 3 - Systemy oddymiana, Pakiet nr 4 - System SAP, 3. Zadanie nr 3 obejmuje Pakiet nr 5 - Dźwigi, 4. Zadanie nr 4 obejmuje Pakiet nr 6 - Instalacja alarmu zabezpieczającego, 5. Zadanie nr 8 obejmuje Pakiet nr 13 - Stacja uzdatniania wody, 6. Zadanie nr 9 obejmuje Pakiet nr 14 - Zestaw urządzenia sprężonego powietrza, 7. Zadanie nr 13 obejmuje Pakiet nr 18 - Lampa bakteriobójcza dezynfekcji wody,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71631300-3


Dodatkowe kody CPV: 50800000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1. Zadanie nr 1 obejmuje Pakiet nr 1 - Przeglądy obiektów,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3664.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Kominiarskich,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kiernickich 17/21, 21-400 Łuków
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3660.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3660.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22484.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2. Zadanie nr 2 obejmuje Pakiet nr 2 - Drzwi przeciwpożarowe, Pakiet nr 3 - Systemy oddymiana, Pakiet nr 4 - System SAP,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52093.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPUH SUPRON 3 Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sadownicza 6, 26-600 Radom
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46848.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46848.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46848.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: 3. Zadanie nr 3 obejmuje Pakiet nr 5 - Dźwigi,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w załączniku nr B omyłkowo umieścił w pozycji nr 3: Dźwig towarowy i pozycji 4: Dźwig towarowy - badanie instalacji elektrycznej. Uzasadnienie prawne: Art.93.ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: 4. Zadanie nr 4 obejmuje Pakiet nr 6 - Instalacja alarmu zabezpieczającego,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Art.93.ust.1 pkt. 4.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: 5. Zadanie nr 8 obejmuje Pakiet nr 13 - Stacja uzdatniania wody,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Art.93.ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: 6. Zadanie nr 9 obejmuje Pakiet nr 14 - Zestaw urządzenia sprężonego powietrza,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Art.93.ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: 1. Zadanie nr 13 obejmuje Pakiet nr 18 - Lampa bakteriobójcza dezynfekcji wody,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Art.93.ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.